Probleme Electromotor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zgomote anormale pot aparea si de la rulmentul de presiune sau de la coroana volanta

    Comment


    • #32
      in service cand am schimbat injectoarele, la injectorul 4 a fost nevoie sa se scoata chiuloasa..., atunci s-a scurs jos si o cantitate considerabila de antigel, posibil sa fie si asta cauza, caci imediat dupa ce am scos-o din service in dimineatza urmatoare a inceput scrijelitu..... deci se poate sa dispara daca antigelul ar fi cauza, super
      sigpic

      Comment


      • #33
        Zi ca ai fost la un garaj dintre blocuri
        siau facut de lucru pe masina ta in mod normal nu dai jos chiuloasa de pe masina cind schimbi injectoru

        Comment


        • #34
          e posibil sa nu iasa injectorul, se desface de la jumatate si atunci n-ai ce face: jos chiulasa
          s-a intamplat si in reprezentanta si nu doar la dacia
          asta doar la diesel

          Comment


          • #35
            da, cine stie stie despre ce vorbesc (90% din loganurile 1.5 au pb in scoaterea injectorului 4, nu se stie cauza, nici cei de la reprezentanta nu o cunosc, se banuie ca ar fi din cauza ca este mai la margine in stanga si ar ajunge apa la el, condens...:|), si nu imi repar masina in spatele blocului cand e vorba de motor. Am si factura, insa pe nimenu nu il intereseaza, acuma cum pot eu demonstra daca acea defectiune (anormalitate) este datorita neglijentei mecanicilor din service:|. Am fost a 2 zi la ei sa le spun de problema si au spus k trebuie reparat sau schimbat:| fara sa se uite la masina. ROMANIA(lasama sa te las)
            sigpic

            Comment


            • #36
              ursache oricum electromoturul este proiectat si construit si pentru cascati care uita sa dea drumul cheii.. asta nu inseamna ca trebuie sa abuzezi de el. cand caraie de regula sunt duse bucsile care se pot inlocui daca le gasesti...

              Comment


              • #37
                salutare dinou, Ieri dimineata cand am pornit masina (nu o mai pornisem de 2 zile) ma asteptam sa faca iar acel zgomot, si am ramas surprins, nimic:|, am ajuns la peco am pornit iar, lafel nici un zgolot:|, azi dimineata cand am pornit-o surpriza, nu se auzea nici un zgomot, sper ca am scapat de acea problema, si antigelul a fost de vina. Stima si multumesc tuturor, revin cu alt mesaj daca voi mai avea probleme;)
                sigpic

                Comment


                • #38
                  apa la injectorul 4 ajunge de la stropitorul de pe capota se prelinge pe acolo si eu am avut aceasta problema am pus silicon la diuza de la stropitor pe interiorul capotei,curgea pe langa capacul de la ulei

                  Comment


                  • #39
                    dupa 2 saptamani de liniste iar a revenit acel sunet stresant, doar la prima pornire dimineata, in rest no problem, sper sa vina vara mai repede sa scap de aceasta pacoste
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      da ..cam asa.. posibil sa ti ramina bendixul cuplat putin pe coroana

                      Comment


                      • #41
                        Problema a incetat de 2 luni de cand a venit caldura, la mine cand au demontat chiuloasa sa scoala injectorul 4 a curs antigel peste electromotor, si cand era rece afara acel antigel nu asigura o ungere buna la arcul bendixului. AM SCAPAT
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          la rece o sa faca iarasi,

                          Comment


                          • #43
                            am patit acum o luna de zile, am avut probleme cu bendixu, patina in prostia si abea la a 3-4 cheie pornea si a trebuit sa-l schimb ca daca nu stricam coroana....in fine ma duc la service mi-l da jos eu intre timp cumparasem un bendix nou de logan (am crezut ca sunt la fel la toate modelele ) am un motor 16 16v, cu stupoare am primit vestea ca nu se potriveste cel cumparat de mine, m-am dus cu cel defect in Autovit e acolo dai si cauta si nu avea nimeni, bine aveau dar trebuia sa cumpar tot electromotoru ca cica bendixul separat este de Mitshubishi (astia mi-au gresit emblema ) ) si intr-un final gasesc la un baiat in targ piesa DAR la mana a doua nu noua si am dat 150 de lei pe ia pentru ca nu aveam de ales, asa ca in cazul in care se strica bendixu puneti alt electromotor ca nu se merita reparatia ( vorbesc de cei cu acelasi mototr ) 150 lei bendixu + 100 lei manopera= 250 lei, electromotor nou = 300 lei

                            Comment


                            • #44
                              Sal am si eu o problema dau la cheie, motorul porneste normal, insa cand eliberez cheia se aude un scrashnet/scartzait metalic asta numai cand e motorul rece ca daca se incalzeste nu mai face ce sa fie???

                              Comment


                              • #45
                                da-i jos electromotorul, curata-l si ungel unde trebuie, cu vasilina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google