problema 1.5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    clar deci daca nu rezolvi cu ei mergi pana in panzele albe ori peco e de vina ori injectorul are probleme de cad o fi fost pus ca nou pe masina

    Comment


    • #17
      Mie nu mi se aprinde becul in bord de prezenta apa in motorina atunci cand pun contactul. N-ar trebui sa isi faca un test cum face la airbag si altele dupa care sa se stinga?Sau e posibil sa nu am detector de apa in filtru?

      Comment


      • #18
        Ba este detector de apa. Chiar am uitat de treaba asta. Daca nu i s-a aprins becu' ala, at n-au ce sa faca aia din service, decat sa schimbe ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Voua vi se aprinde becul de apa in motorina cand puneti contactul si porniti?c a la mine nu se apinde nimic...

          Comment


          • #20
            vreau si eu o poza cu martorul ala in bord care se aprinde cand e apa in motorina din rezervor? in ce loc e plasat pe bord?

            Comment


            • #21
              Originally posted by crististreulea
              trebuie sa ai un senzor la bord care detecteaza apa in motorina!
              exprimare gresita si imi cer scuze. impuscati moderatorul.
              trebuie sa ai un senzor care detecteaza apa in motorina, nu stiu unde este pozitionat si cum ar trebui sa avertizeze de prezenta apei in motorina.
              Last edited by crististreulea; 26 September 2007, 15:45.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #22
                il gasesti in cadranul din dreapta(unde e vitezometrul) in stanga martorului de usi deschise. la variantele pe benzina, in locul lui apare unul ce simbolizeaza un volan

                Comment


                • #23
                  cristi, tu ai senzorul ala? ti se aprinde becul asta cand pui contactul?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nik
                    N-ai nici o vina, tine-te tare de ei, nu ceda! Doar nu era sa pui motorina din laborator...ai pus motorina de la peco la fel cum pun si ceilalti! Mai ai cumva bonurile de motorina de la Petrom? ca dovada...
                    Da, cum sa nu, si ce vina au ei ca tu pui motorina cu apa? Nici una...

                    @SUPERCAR: Se aprinde martorul OBD (cel de catalizator) daca e apa in motorina.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      si cum stii cand te duci la pompa daca motorina are apa? pe langa asta, din aceeasi pompa alimenteaza si alte masini, ar trebui ca totu sa stea prin service-uri, nu?

                      Comment


                      • #26
                        Pai cum tu nu ai de unde sa stii daca e apa in motorina nici ei n-au nici o vina.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          pai martoru e ala de deasupra de indicatoru de bujii..zig-zagu' ala....

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by andrei
                            Pai cum tu nu ai de unde sa stii daca e apa in motorina nici ei n-au nici o vina.
                            totusi mi se pare ceva putred aici. de ce motoarele facute de altii (cu injectie Bosh, etc.) nu au aceste probleme?

                            Comment


                            • #29
                              Va spuneam mai sus ca mi sa oprit masina si ca, cei de la service mi-au spus ca e inectorul. De dimineata de la ora 8 si pana la 4 dupamiaza am stat in service. Au scimbat injectorul defect cu alte 3 noi. Pe rand binenteles. Si abia la al treilea a functionat. Motorina a fost curata fara impuritati si apa. Si daca nu au mai avut ce spune au spus ca nu e suficient de grasa. Si de aia sa blocat injectorul. Acum stau si ma gandesc eu , daca asa sta treaba nu trebuia sa se blocheze si celelalte 3? Si ma mult de atat de ce nu a functionat cu celelalte 2 noi? Ei au spus ca si celelate 2 noi care lau montat de fata cu mine sau defectat tot din cauza motorinei. Culmea al treilea a functionat tot cu aceasi motorina. Mau intrebat ca de ce nu alimentez de la Petrom ca e cea mai buna motorina. Si cand le-am spus ca eu numai din petrom alimentez mau trimis sa alimentez la mol, ca motorina care o am eu nu e grasa destul. Pai sai mai dau ceva sa manance oate se ingrasa)

                              Apropo ca am uitat sa va spus un injector de 1,5 dci euro 4 costa doar 10000000 milioane lei vechi. Putin nu?

                              Originally posted by crististreulea
                              exprimare gresita si imi cer scuze. impuscati moderatorul.
                              trebuie sa ai un senzor care detecteaza apa in motorina, nu stiu unde este pozitionat si cum ar trebui sa avertizeze de prezenta apei in motorina.

                              Din cate stiu eu senzorul e ontat e filtrul de motorina. Un coleg de al meu a facut plinul cu benzina la o berlina 1,5 dci si nu a trecut mai departe de filtru de motorina, benzina. Deci eu acolo stiu ca il are.

                              Originally posted by nik
                              cristi, tu ai senzorul ala? ti se aprinde becul asta cand pui contactul?
                              Cand pui contactul se aprnde si se stinge dor la pornirea motorului.
                              Last edited by andrei; 26 September 2007, 18:20.

                              Comment


                              • #30
                                Bine ca ti-ai rezolvat problema. Am spus eu ca astia din service sunt niste marlani...vad ca mai sunt si dobitoci...Baga de la Petrom...nu baga de la Petrom...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google