Atentie La Schimbarea Bateriei!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atentie La Schimbarea Bateriei!!!!!

    Pe frigul asta multa lume are probleme cu bateria. Sa va povestesc ce am patit ca sa nu faceti si voi la fel cand puneti alta baterie.
    Sambata dimineata cobor si cand apas telecomanda usile nu se deschid, deschid cu cheia si pun contactu', se aprind martorii foarte vag, rotesc cheia si numa' un tacanit se aude, clar bateria e descarcata. Buun, pe Dacia veche am pus baterie noua vara trecuta, deci o schimb cu aia, zis si facut. Desgac pe amandoua bornele si schimb bateria, numai ca: pe logan in timpul montarii am reusit un mic SCURT la borne din neatentie. Scurt mic de tot, o scanteie ca la o bricheta. Nu i-am dat atentie, am montat totul, ma urc si pun contactul, totul pare OK, martorii se aprind si se sting normal si actionez demarorul. Invarte, invarte dar nici-un semn de viata de la motor. Imi aduc aminte de scurt si ma uit la sigurantele din habitaclu, era arsa cea de la casetofon, o schimb da' tot nimic, evident. Pan la urma ma prind ca in momentul punerii contactului nu se aude sunetul caracteristic pompei de benzina ca inainte. Na acuma trag o sperietura, am crezut ca s-a ars pompa sau UCE. Caut in manualul de service si vad ca mai sunt sigurante sub capacul negru din jurul bateriei in partea stanga. Desfac capacul si intradevar gasesc 2 sigurante acolo, acelea sunt de la sistemul de injectie, una dintre ele era arsa, o inlocuiesc si minune porneste masina.

    Deci, mare atentie. Daca nu aveam manualul ajungeam la service pe o platforma si ma costa o caruta de bani, asa m-a costat 4 lei setul de sigurante.
    Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

  • #2
    Ai avut noroc. Deci, mare atentie! Eu cand am schimbat bateria am "izolat" fiecare borna cu un ziar.
    Last edited by vali007; 12 January 2009, 16:44.
    Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

    Comment


    • #3
      Da cum ai reusit ? Ai pus o borna si ai atins cu cealalta ? sau le-ai montat invers ?
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        NU cred ca avea cum sa le puna invers..ca i se ardea bateria..Parca asa stiam !
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • #5
          Pai atunci nu imi explic cum a reusit performanta.
          Last edited by vali007; 12 January 2009, 16:46.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #6
            cum sa se arda bateria? a atins cu una din borne de vreun fir...sau n-a dat jos borna si a desfacut fir cu fir plusul, cand probabil unul dintre fire a dat la masa...eh, se mai intampla.
            Last edited by vali007; 12 January 2009, 16:46.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Se mai intampla.Pentru asta exista cartea masinii.Sa rezolvi probleme minore.Bine ca ai avut cartea .
              sigpic

              Comment


              • #8
                Ca si concluzie: la demontare dati firul de plus complet jos, apoi cel de minus.
                La montare incepeti cu sfarsitul.

                Comment


                • #9
                  Eu stiam ca se da intai jos minusul si dapa aia plusul iar la montaj se pune intaai plusul si dupa aia minusul. Nu ma intrebati de ce asa mi-a spus un electrician
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    Asa este marea greseala pe care o fac unii este sa dea plusul primul jos si apoi minusul,TOTAL GRESIT,primul se da minusul jos si apoi plusul iar la montare se face invers adica primul plusul si al doilea minusul.In felul asta nu va mai face niciun scurt decat in cazul in care pui bateria invers(stiu un caz).
                    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                    Comment


                    • #11
                      Inseamna ca a fost destul de mare scurt-circuitul daca s-au ars sigurantele din compartimentul motor, altfel se ardeau doar cateva din habitaclu.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        daca dai masa jos prima, din greseala mai poti atinge un surub ceva si se face un contact imperfect si nu stiu cat de bine face.daca dai plusul jos poti sa il atingi de orice(mai putin masa bateriei) ca nu face nimic.
                        sigpic........restul e NoSpeedLimit

                        Comment


                        • #13
                          atata timp cat masa caroseriei e minusul, ala se da jos primul, in caz ca se atinge de caroserie - cu - nu sunt probleme, daca dai jos prima data + si atinge la amsa, poate mai gasesti vreun condensator incarcat prin cine stie ce ecu si iaca scanteia
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Poti atinge mama surubului nu se intampla absolut nimic atata timp cat cablul negativ este deconectat de la borna bateriei ca de acolo isi ia masa circuitul electric.
                            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                            Comment


                            • #15
                              Da la naiba ))
                              Minusu se da jos prima data

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google