acceleratie blocata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi inchipui ce fel iti merge masina daca ai schimbat singur capetele de bara. Defiecare data cand se umbla la directi se face bracajul si asta chiar nu poti sa il faci tu se face cu ajutorul unui stand special asistat de computer.

    Comment


    • ulterior schimbarii elementelor de directie am efectuat si geometria rotilor daca asta te intereseaza bineinteles intr-un service autorizat , asa ca nu iti mai inchipui mult ca s-ar putea sa nu mai dormi noaptea.Gandesc ca totusi scopul pentu care a fost creat acest forum este acela de a face schimb de informatii si sfaturi din experientele noastre intr-un mod decent si nu acela de a ne ironiza unul pe altul .
      Multumesc acelor persoane de la care am invatat ceva pe acest forum, iar tu nu faci parte din acestea in mod sigur.
      Last edited by agammemmnon; 4 June 2010, 09:43.

      Comment


      • in compartimentul motor,presuun ca ai vazut cum sta treaba cu , cablul de acceleratie si cum se demonteaza,in habitaclu la pedala de acceleratie prinderea cablului este ca la manerul de frana a unei biciclete,este aclasi sistem iar degajarea pe unde intra cablu este in partea dinspre aeroterma,sper ca s-a inteles vreo ceva din ce am spus

        Comment


        • da cred ca am inteles, am sa ma ocup cand ajung de la serviciu.
          Ar mai fi o problema la modul de introducere al cablului in habitaclu , am vazut ca este prins in perete cu un fel de manson de cauciuc, cred ca se trage cu grija de acel manson,dupa care se introduce pe acel cauciuc noul cablu.
          Multumesc pentru informatii, sper sa ma descurc si am sa revin dupa aceea cu intreaga procedura pas cu pas si eventualele probleme cu care m-am confruntat.

          Comment


          • Originally posted by agammemmnon View Post
            ulterior schimbarii elementelor de directie am efectuat si geometria rotilor daca asta te intereseaza bineinteles intr-un service autorizat , asa ca nu iti mai inchipui mult ca s-ar putea sa nu mai dormi noaptea.Gandesc ca totusi scopul pentu care a fost creat acest forum este acela de a face schimb de informatii si sfaturi din experientele noastre intr-un mod decent si nu acela de a ne ironiza unul pe altul .
            Multumesc acelor persoane de la care am invatat ceva pe acest forum, iar tu nu faci parte din acestea in mod sigur.
            Imi cer scuze daca team deranjat cu ceva, mia luato gura puti npe dinainte. Eu prefer sa nu fac eu operatiuni complicate de inlocuire a pieselor la masina, prefer sa ma duc la service ca sa dorm linistit+ ca mi se da si garantie la piese si manopera, de care chiar am beneficiat cu succes de 2 ori. Odata un cap de bara sa dus in 10.000km de la inlocuirea avea garantie 1an asa ca lam reinlocuit moca, apoi un burduf de planetara montat gresit si intepat la montaj, sa rezolvat moca. Asa ca pentru un cablu si cativa zeci de lei nu merita sa curga apele de pe tine bagantude ep sub pedale si capota. Eu fac daor operatiuni minore la masina singur. Ce am facut singur pana acum a fost: montat filtru habitaclu, inlocuire beculet la un buton de la geam care se arsese si desfacut si curatat contactele al maneta de aprindere a farurilor. La motor sau partea de mecanica nu imi place sa ma bag decat doar in caz de forta majora si slava domnului nu a fost cazul pana acum.

            Comment


            • Multumesc pentru raspuns,consider ca acest forum este pentru a ne ajuta reciproc din punct de vedere tehnic, pentru a intreba si a primi raspunsuri pentru cei care vor o implicare mai profunda in mecanica masinii Logan.
              Sunt convins ca cei care au citit aceste randuri au ajuns la concluzia ca au pierdut timpul deoarece in toata aceasta polologhie nu este nimic tehnic care sa-i ajute pe utilizatorii de Logan.

              Comment


              • unde vine prins pe caroserie cablul,il tragi cu un patent si tot asa scoti si garnitura aia de cauciuc

                Comment


                • am patit d 3 ori si max e 6000 de rot/min dar nush de la ce e si nici nu stiu sa desfac cablul k sa-l schimb sau sa-l ung cu MULT LUBRIFIANT cn stie poate pune niste poze va rog :S

                  Comment


                  • salut,

                    eu am alta roblema cu pedala de aceleratie la pese 110km/ora emite un zgomot /sunet ciudat din cauza vibratiilor apoi nu se mai aude dupa ce ajunge inapoi la 100km/ora bineinteles pedala fiind in sarcina.

                    exista solutie la eliminarea zgomotului?
                    am fost pe la vreo 2 service si au incercat cu un cleste dara fara nici un rezultat,din ce am vazut eu pedala nu are suruburi la capete are nituri.

                    astept un raspuns dca cineva sa mai confrumtat cu asa ceva.

                    multumesc,

                    Comment


                    • sal

                      Si eu am problema cu acceleratia. Se blocheaza acceleratia si nu mai pot apasa,doar daca apas tare. Asta se intampla numai vara. Ce sa aibe?

                      Comment


                      • posibil sa fie cablul de acceleratie...aceeasi problema o am si eu. Dupa multe intrebari si ore petrecute pe forum am zis sa verific acest cablu si am observat ca e rupt un fir din cablu... dupa ce il schimb o sa revin cu noutati

                        Comment


                        • jimmycocos, o sa iti fie recunoscator cel de dinaintea ta, astepta de ceva vreme un raspuns... sorry no offence !
                          "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
                          "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google