Problema Ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    octavian .. pai ne facem griji masina personala etc .. adika sti ai auzi o bubuiala la ea .. iti dau un exemplu .. ai trece peste ai zice .. heh e din fabrica ))
    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

    Comment


    • #17
      Ce naiba se intampla cu ambreiajul. Daca merg mult prin oras, cu schimburi multe de trepte incepe sa "agate", sau cum sa spun cand ridic piciorul merge putintel mai greu pedala de parca are guma de mestecat pe cablu si se dezlipeste. Nasol e ca se combina cu o problema asemanatoare dar in sens invers de la pedala de acceleratie si merg in suturi. Ma bate gandul sa-l mai ridic putin ca sa tina mai sus.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        Nu-l mai ridica, dupa vreo 30-40000 incepe el sa se ''ridice'' singur din cauza uzurii.

        Comment


        • #19
          Si mie imi agata de mai mult timp, dar acum e super deranjant. Am tot analizat pedala si cablul, dar nu e de acolo problema. Cand sunt deconectate de la furca care intra la placa de presiune, merg foarte fin, fara nici un agatat sau scartait. In schimb daca actionam furca cu mana, acolo se simtea "agatatul". Si nu prea inteleg ce se intampla acolo. Trebuie sa existe ceva lubrifinat pe mecanismul de actionare a placii de presiune, iar la mine s-a consumat sau a fost nelubrifiata din fabrica? Era prea simplu sa fi fost cablul sau pedala. Oricum, ceva trebuie facut ca deja incepe sa miroase si discul cand il chinui putin. Aveti vreo idee?

          Comment


          • #20
            Sti ce e ala soare? ... daca ala e stramb iti impinge discul stramb ... si agata(la inceput) ori nu cupleaza(mai tarziu) ... sau merge in gol (si o schimbi) )

            cati km are?
            sigpicMy ride

            Comment


            • #21
              Nu trebuie sa existe vaselina pe placa de presiune.
              Ar cam trebui sa fie unse niste piese pe la CV, poate de acolo e.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Am gresat eu cablu de ambreiaj si pedala(acolo unde are surub). E mai ok. Insa tot scartaie cand se incinge motorul. Am folosit ulei simplu (nu stiu daca e bine).
                Oricum tind sa cred ca mersul acela "in trepte" dupa ce se incalzeste nu e de la cablu ambreiaj. Poate ne lamureste Andrei. Ms anticipat

                Comment


                • #23
                  Posibil sa-ti fi sarit o bucata din ferodoul dicului de ambreaj de aia si mersul trepidat iar mirosul .......a inceput sa-ti patineze discul....trebuie schimbat

                  Comment


                  • #24
                    Mersul in trepte poate avea ca rezolvari: curatarea EGR, purjarea/schimbarea filtrului de motorina sau chiar schimbarea unuia sau mai multor injectoare.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Cu alte cuvinte ... si io ce am zis?
                      sigpicMy ride

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google