Montare Cârlig Remorcă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe site-l westfalia http://www.eboutique-siarr.com/modul...faisceaux.htm# zice ca la sandero 2 se decupeaza bara... si aia fac carlige de orgine pt Renault.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Da asa este, se decupeaza bara pt trecerea flanselor , in partea de jos, nu este vizibil, este o ureche de plastic de cativa cm, se taie usor cu o panza de bomfaier.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Am lamurit.o![emoji1]
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • Multumesc micutzu pt documentare si rabdare.

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Deci:
            -pentru B52 cârligul OEM 521600073R trebuie dată bara jos, dar fără decupaj;
            -pentru B52 Cross cârligul OEM 8201555983 se dă bara jos și se si decupează ornamentul care lipsește la B52

            PS. Există un OTS galben 01/2015 5095A pentru

            SANDERO II
            LOGAN II BERLINE 4P
            SYMBOL II/LOGAN II
            LOGAN II MCV
            fitted with original towbar

            THE POSITION OF THE TOWBAR BALL JOINT IS TOO LOW

            – The position of the towbar ball joint is too low,
            – Difficulty in harnessing a caravan/trailer with the towbar ball joint due to the low position of the ball joint,
            – The trailer/caravan jockey wheel touches the ground once the trailer/caravan is attached to the towbar ball joint.

            Part number of the towbar on the vehicle: 511600073R or 511607612R or 8201271036 or 8201347314
            Part No. Vehicle
            51 16 000 73R SANDERO II
            82 01 271 036 SANDERO II STEPWAY
            51 16 076 12R LOGAN II, SYMBOL II/LOGAN II
            82 01 347 314 LOGAN II MCV
            Attached Files
            Last edited by t0rquemada; 8 October 2015, 20:58.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • si daca tot a intervenit colegul Torquemada, ii adresez urmatoarea intrebare:
              cat de "dimensionata" este dpdv electric, instalatia de logan 2, sandero 2, pentru inca un rand de stopuri(ale remorcii)?
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • Oficial 20A, neoficial o să vezi.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • ma refeream la legarea in paralel a becurilor spate cu becurile remorcii...
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • As raspunde eu, am vazut cand am montat alarma, "litele" sunt subtiri, poate la mine nu este tras cablaj pt semnalizare remorca, ar trebui sa duca 4A. Folositi Led-uri sau dublati cablajul.
                    Daca o sarma de fi 0.5mm duce 4A fara sa se incalzeasca si sa ia foc , riscati.....cine stie ce supraconductori foloseste Dacia, tehnologie NASA.
                    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                    Last edited by Oti; 9 October 2015, 08:04.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Repet pentru a n a oară: la x52 instalația OEM 7/13 pini e cu modul(13), deci toate becurile mașinii dau comenzi (poziții, stop, semnalizare st/dr, ceață, ARriere) către modul care aprinde becurile remorcii folosind firul cu + permanent dedicat, fir care tine 20A.
                      Attached Files
                      Last edited by t0rquemada; 9 October 2015, 08:14.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Stii cum se spunea: " nu stii? te invatam! nu poti? te ajutam! nu vrei? te obligam! " . Poate in final o sa tinem minte.....

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Am logan 1! E normal sa nu tin minte despre logan 2!
                          Cert e ca la variantele mai noi, au facut ceva in acest caz, lucru care ar trebui sa le dea de gandit celor care "las ca merge si asa", sau sunt extaziati ca le-a fost facuta treaba in reprezentanta....
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • Pentru X90 instalația OEM e tot cu modul, dar firul trebuie tras până la baterie nu e în cablaj. 15A
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Acum 2 ani nu era cu modul ala de X90, se legau fire direct.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Pozele din #148 sunt din pdf-ul pentru instalație atelaj, pdf ce e din 2008 !

                                Că are un preț SF e altă treabă, dar el exista trebuie doar căutat.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google