Sfat Kit Ambreiaj Sachs Logan 1.6 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    "codul corect" poate fi si de renault, dat fiind pleiada de cutii si motoare comune intre varii modele ale acestui producator. Pe scurt, daca are 200mm, e de 1.6 SAU de 16v, desi diferenta minora intre ele este doar la prinderea "soarelui"

    Comment


    • #17
      Diferenta intre 1.6 si 16v este la prinderea placii pe volanta.

      Ambreiajul de 16v merge la 1.6, invers nu.

      Eu am de cateva luni ambreiaj de MCV 16v ( placa mai tare, disc mai gros cu 4 arcuri ).
      Este net superior ambreiajului de berlina...plecarea de pe loc este mai lina iar 1 si 2 scartaie mult mai tare decat cu ambreiajul de berlina.

      In consecinta eu nu vad care ar fi problema ca are 4 arcuri.

      Comment


      • #18
        Originally posted by anamaria View Post
        Salutare! As dori si eu parerea legata de kitul de ambreiaj sachs 1.6 8 v din pozele de mai jos.
        L-am cumparat de la autokarma(a nu se considera reclama) si la montaj mi s-a spus ca nu se poate monta desi diametrul discului este de 200mm(masurata de mine).Multumesc.
        "la montaj" scuze tastatura ma face agramat

        Of, nu mai stiu deloc ce sa fac!
        Last edited by anamaria; 14 May 2013, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Du-te la Autokarma si spune-le ca in chit nu este discul care apare in catalogul SACHS - il gasesti aici.
          Daca nu vor sa ti-l inlocuiasca sau sa-ti dea banii inapoi atunci sa ti-l monteze ei.

          Bineinteles mai ai si varianta cu un alt service.

          Comment


          • #20
            Clarificarea codurilor de pe cutie !

            Anamaria, nu te mai panica, ai luat exact ceea ce trebuie !
            Cromatic, documentează-te înainte să pui oamenii pe drumuri aiurea. Codul de pe discul lui GFN e diferit pentru simplul motiv că e fabricat în Germania, nu în Slovacia.

            Pentru toată lumea, ataşez extrasul cu codurile corespunzătoare din catalogul ZF. Am marcat cu galben codurile care apar pe cutia ta, Anamaria, inclusiv codul EAN(codul de bare); în dreapta lor apărând şi descrierea.

            Rezumat:
            3000 822 901 - kit ambreiaj
            4013872135318 - cod EAN (ansamblu remanufacturat)

            3082 859 143 - placă de presiune
            1878 006 442 - disc de ambreiaj
            3151 600 520 - rulment de presiune
            Attached Files
            Last edited by ibuzescu; 14 May 2013, 16:02.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Eu am avut ca baza catalogul de pe site-ul oficial, in catalog scrie ceva iar la configurare altceva, ma rog...
              Placa de presiune si rulmentul de ce au aceleasi coduri ca in catalog daca sunt facute in Slovacia? - eu cred ca problema tine de constructia piesei si nu unde este fabricata(Germ. - 6 arcuri, Slov. - 4 arcuri).
              Last edited by Cromatic; 14 May 2013, 16:53.

              Comment


              • #22
                Buna seara, am hotarat sa returnez pana la urma acest kit! Muult prea multe batai de cap. Multumesc tuturor pentru implicare !
                Maine comand kitul LUK de pe dacia.shop. Va rog mult , astept pareri si impresii despre acest kit. Multumesc

                Comment


                • #23
                  Parerea mea este sa mai pui 80 lei si sa il cumperi pe cel Sachs ,merita toti banii.
                  Captain of the black pearl

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by anamaria View Post
                    Buna seara, am hotarat sa returnez pana la urma acest kit! Muult prea multe batai de cap. Multumesc tuturor pentru implicare !
                    Maine comand kitul LUK de pe dacia.shop. Va rog mult , astept pareri si impresii despre acest kit. Multumesc
                    Pacat...Sachs ul ala doar din poze arata construit ca un tanc. Si da era fix ce trebuie pentru 1.6 8v.

                    Numai cunoscatori pe aici.

                    Comment


                    • #25
                      Asa arata un ambreiaj SACHS pentru un logan 1.6 8V
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Stie cineva diferenta intre a avea 4 arcuri si/sau 6 arcuri? Nu stiu cat e de corecta intrebarea dar cred ca ati inteles ...

                        Comment


                        • #27
                          Discul prezentat in poze, cel cu 4 arcuri nu este gresit.

                          Ca fapt divers eu am ambreiaj de van dupa cum v-am plictisit mai sus.

                          In kit ul de origine vazut intr-o reprezentanta, discul avea 6 arcuri.
                          In kit ul Valeo cumparat de mine, discul are 4 arcuri.

                          Ambreiajul de origine cu care vine 1.6 8v poate fi de doua feluri. Difera gaurile de prindere si centrare de pe placa de presiune.
                          Exista unele cu un singur set de gauri si unele cu 2 seturi de gauri...al 2 lea set este pentru prinderea pe volanta de 16v.

                          Exista cel putin alte 3 kit uri de ambreiaj care se potrivesc bolt on pe 1.6 8v iar in cataloage nu este mentionat lucrul asta.
                          Difera codurile pentru simplul motiv ca are o gaura in plus.

                          @ anamaria eu am trecut de la 6 la 4 arcuri. Plecarea de pe loc se face mai lin...altceva nu am observat.

                          Ambreiajele de diesel au 4 arcuri...deci nu va faci probleme ca nu ar tine cuplu.

                          Comment


                          • #28
                            multumesc , revin mai tarziu cu cateva impresii inca nu l-am returnat

                            Salutare tuturor! Conform webcat-ului de la sachs kitul pentru 1.6 8v este prezentat cel de mine. Ca si piesa de schimb pentru discul de ambreiaj este discul cu 6 arcuri. Deci oricare din kituri din cele prezentate( cu 4 si 6 arcuri) sunt indicate. Conteaza diametrul discului( d 200 mm). Daca doriti sa mai continuam sunt de acord daca nu rog un moderator sa inchida topicul. Multumesc tuturor pentru sfaturi, pareri si impresii, eu voi monta un kit sachs indiferent de originea lui.
                            Last edited by anamaria; 15 May 2013, 18:42. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              Salutare!!!! Revin cu impresii dupa montarea kitului sachs. Plecare de pe loc muuuuult mai lina, fara trepidatii, cupleaza ferm. Montarea s-a facut la colegul razvanypo si a durat aproximativ 4 ore. Sunt foarte multumit de cum se comporta cel putin prin oras.O s-o scot si la un drum intins...si o sa va tin la curent.Discul de ambreiaj vechi nu mai avea riduri pe el(tocit definitiv).

                              Comment


                              • #30
                                Ai ramas la kit-ul cu disc care are 4 gauri ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google