Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iti recomand sa scoti jumatate de borcan (vreo 200 ml) cu o seringa si sa completezi cu apa distilata. Testerul e doar 8 lei de cumparat.
    Last edited by amigos; 23 November 2014, 20:35.

    Comment


    • Cu tot respectul, dar hai să nu facem o dramă din adăugarea în vasul de expansiune a 100ml de antigel. Şi asta în condiţiile în care capacitatea circuitului de răcire la Dacia Logan este undeva în jurul valorii de 5,45 litri, adică colegul @andreyi a completat procentual cu aproximativ 2%...

      Comment


      • Socramiu avea antigelul din fabrica in symbol, la test a iesit punctd e inghet -20 de grade si au zis ca e mic. A mai pus antigel concentrat cat era loc in borcan. Nici testul nu l-a refacut dupa...
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by Ampt View Post
          Cu tot respectul, dar hai să nu facem o dramă din adăugarea în vasul de expansiune a 100ml de antigel. Şi asta în condiţiile în care capacitatea circuitului de răcire la Dacia Logan este undeva în jurul valorii de 5,45 litri, adică colegul @andreyi a completat procentual cu aproximativ 2%...
          Tot cu respect iti spun din propria experienta, antigelul aproape de minim imi arata -10 grC, scos cat am mai putut din bidonas (120ml) si apoi inlocuit cu apa pana la maxim, dupa care tras o tura cu masina iar la revenire masurat solutia si arata -30grC. Concluzia mea: face mai bine 200 ml de apa decat 200 ml antigel la o anumita proportie.

          De la o anumita concentratie a antigelului, nu e bine nici sa fie mai mare nici mai mica. Iar parerea mea este ca din solutie se evapora apa nu antigelul, cand nivelul din borcan scade usor.
          Last edited by amigos; 16 December 2014, 23:09. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Circuitul e inchis si sub presiune , deci nu se evapora nici apa nici antigelul.

            Cel mai indicat e sa schimbi antigelul la 3-4 ani , odata cu distributia.
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • Originally posted by Ampt View Post
              Şi asta în condiţiile în care capacitatea circuitului de răcire la Dacia Logan este undeva în jurul valorii de 5,45 litri, adică colegul @andreyi a completat procentual cu aproximativ 2%...
              Originally posted by amigos View Post
              Tot cu respect iti spun din propria experienta, antigelul aproape de minim imi arata -10 grC, scos cat am mai putut din bidonas (120ml) si apoi inlocuit cu apa pana la maxim, dupa care tras o tura cu masina iar la revenire masurat solutia si arata -30grC. Concluzia mea: face mai bine 200 ml de apa decat 200 ml antigel la o anumita proportie.
              Eu tot nu pot înţelege cum completarea cu 200ml de apă, adică 4% din capacitatea circuitului de răcire de la Logan, poate să influenţeze atât de mult punctul de îngheţ al întregului lichid de răcire (de la -10 grade Celsius înainte de completarea cu apă, la -30 grade Celsius după aceea).

              Comment


              • Bușonul vasului de expansiune are supapă de siguranță(1,5bari ?), deci teoretic poți "evapora" niște apă problema e în ce condiții.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by Costi-bc View Post
                  Circuitul e inchis si sub presiune , deci nu se evapora nici apa nici antigelul.

                  Cel mai indicat e sa schimbi antigelul la 3-4 ani , odata cu distributia.
                  Pierderi in sistem nu am, dar de noua am observat ca trebuie completat anual deoarece nivelul scade aproape cu volumul dintre minim si maxim. Apropos de distributie am schimbat-o la 5ani - 3luni si arata impecabil (fff putin intinsa si fara nici o fisura), e adevarat ca km sunt la jumatate.

                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  Bușonul vasului de expansiune are supapă de siguranță(1,5bari ?), deci teoretic poți "evapora" niște apă problema e în ce condiții.
                  Ala mi-o fi fasaind cateodata prin partea rotii de la sofer? Ciudat ca niciodata nu trece de 4-5 liniute in bord temperatura lichidului. Auzeam la oprire din cand in cand cate 2-3 fasituri ca si cum s-ar elibera presiunea. A mai constatat cineva asa ceva?

                  Originally posted by Ampt View Post
                  Eu tot nu pot înţelege cum completarea cu 200ml de apă, adică 4% din capacitatea circuitului de răcire de la Logan, poate să influenţeze atât de mult punctul de îngheţ al întregului lichid de răcire (de la -10 grade Celsius înainte de completarea cu apă, la -30 grade Celsius după aceea).
                  Antigelul are comportament similar cand e prea concentrat cu cel cand e prea diluat, adica solidifica aproape de 0 grC. Concentratia la jumatate are o anumita limita de solidificare, apoi cu cat creste concentratia peste o anumita limita (80%) are efect similar cu concentratia mica (20%). Eu m-am jucat cu antigel intr-un pahar cu diverse concentratii, incearca si tu.
                  Last edited by amigos; 17 December 2014, 08:09. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Salutare ,
                    Am cumparat , din greseala,pentru logan 1.6mpi antigel rosu :

                    Protecţie anti-coroziune: 3 ani
                    Tip: Potrivit şi pentru utilizare în aplicaţii din aliaje de aluminiu
                    Volum: 1Kg
                    Culoare: roz

                    Standarde: ANFOR NFR 15-601, a BS 6580-BS 5117, ASTM D 3306, D4656, D85, G 12, SAE J 1034, MSZ 924-82-88

                    E bun sau trebuie sa il returnez si sa cumpar antigel type D ?

                    Comment


                    • Enjoy!
                      Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari

                      Comment


                      • Fa o proba cu el, juma de pahar baga-l in congelator la temp -25°C cu un termometru, dupa 24h apar apar ace, dupa 48h se face gel, asa am patit eu cu antigel rosu, l-am dat jos repede de pe masina, forteaza pompa.

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Bre, n-o dati de gard cu informatiile astea din desene animate. Culoarea antigelului este IRELEVANTA, important e sa stii daca antigelul este organic sau anorganic. 90% din tot ce exista pe piata si ce folosesc constructorii de masini, e antigel ORGANIC. Nu se amesteca aceste doua tipuri de antigel (organic cu anorganic), culoarea nu conteaza.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Eu m-am referit la antigelul "rosu", origine necunoscuta sau contrafacut, dupa verificare practica, am constientizat riscurile.

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Originally posted by blkegl View Post
                              Salutare ,
                              Am cumparat , din greseala,pentru logan 1.6mpi antigel rosu :

                              Protecţie anti-coroziune: 3 ani
                              Tip: Potrivit şi pentru utilizare în aplicaţii din aliaje de aluminiu
                              Volum: 1Kg
                              Culoare: roz

                              Standarde: ANFOR NFR 15-601, a BS 6580-BS 5117, ASTM D 3306, D4656, D85, G 12, SAE J 1034, MSZ 924-82-88

                              E bun sau trebuie sa il returnez si sa cumpar antigel type D ?
                              Majoritatea au ethylene glycol in ele. Daca nu scrie Type D pe el, nu e agreat de Renault.
                              Asta nu inseamna automat ca nu e compatibil, foarte bine poate merge perfect.
                              Dar daca totusi ai nimerit un antigel care contine ceva ce il face nepotrivit pentru motorul tau? Merita sa experimentezi.
                              Type D este si verde, si galben, si roz...nu culoarea conteaza.

                              Comment


                              • Originally posted by Oti View Post
                                Eu m-am referit la antigelul "rosu", origine necunoscuta sau contrafacut, dupa verificare practica, am constientizat riscurile.

                                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                                Daca nu l-ai amestecat cu apa 50/50, performantele oricarui antigel, sunt mult mai slabe (punct de inghet mai jos, temperatura de fierbere mai joasa).
                                Norma Tip D este perfect compatibila cu norma G12, ca sa stie lumea pe viitor la ce sa se uite pe ambalaj.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google