NU ai gresit cu ceva, dar e ok ca si procedura si mult mai economic sa completezi cu apa. In realitate nu se schimba raportul apa / antigel. Si oricum ideal e sa verifici cu densimetrul.
Postez doar pentru ca majoritatea utilizatorilor care au cunostinte ceva mai reduse vor cauta antigel in mod obligatoriu ca sa completeze, crezand ca asa trebuie in mod obligatoriu. In realitate, asa cum am spus e foarte bine si cu apa distilata. Important e sa fie intre minin si maxim. Si nu trebuie amestecate antigelurile. Daca zice Glaceol RX tip D, aia trebuie pus.
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
Și eu am doua logane noi diesel, și la amândouă am completat antigel. Ma gândesc ca la o mașină noua e normal, poate se mai dilata furtunele prin instalație...
Leave a comment:
-
Poti completa cu apa distilata. Probabil ca e nevoie sa completezi cu 200-300 de ml de apa. La cei 5 sau 6 litri ai instalatiei e neinsemnat, nu schimba semnificativ cifra la care va ingheta antigelul. NU o sa mai fie - 36 va fi - 35. Irelevant oricum, mai important e sa verificati toamna antigelul cu un densimetru ca sa stati linistiti. Nu mai completati cu antigel, nu e cazul, fierbe la -170 de grade si nu se evapora ca apa. Repet, doar verificati cu un densimetru.
Leave a comment:
-
la 3000km am avut si eu la minim antigelul, m-am dus la reprezentanta, mi-au zis ca asa vine din fabrica, apoi mi-au completat-o (30 lei o cutie antigel dacia)
Leave a comment:
-
Marcajul verde cu carioca corespunde nivelului maxim si este făcut în uzină pt verificare. Vasul de expansiune are 2 marcaje de nivel pt minim si maxim care sunt ieșite în relief si se pot vedea dacă te uiți atent pe partea laterală a vasului. Ca idee minimul este cam la vreo 3cm aproximativ sub maxim cum este marcajul pe vas
Leave a comment:
-
O sa va linistiti voi mai incolo... Daca masina pierde antigel va fi sesizabil, o sa ajungeti repede sa completati. La inceput se mai lasa furtunele de la presiune si caldura, se mai elimina aerul din instalatie, e si vara si se mai evapora...
Nu va bateti capul cu antigelul, nu e ca la ulei sa se uzeze motorul, e suficient daca ati observat ca e la nivel sa il verificati la intervale de cateva luni...
Leave a comment:
-
Kypry, pune o poza cand era scazut. La mine asa arata: Mi s-a zis sa il tin la nivelul cu carioca, care e cel minim?Attached Files
Leave a comment:
-
Si eu am sesizat scăderea nivelului de antigel. La 3000km cât are mașina nivelul lichidului este puțin peste jumătatea dintre minim si maxim iar când am luat-o stiu sigur ca era la maxim. Daca se păstrează trendul probabil la 6000-7000km va fi cam aproape de minim. Urmăresc des nivelul luantigelului deoarece la vechiul Logan 2007 completam mereu 200-300ml la aproximativ 6-8luni.
Leave a comment:
-
Am patit la fel și la l1 și la l2.... Prima data, apoi totula fost ok.
Leave a comment:
-
Posibil să nu fie nimic grav, doar să nu fi fost aerisită instalația din fabrică. Urmăriți și voi situația, dacă continuă să scadă, atunci e o problemă. Vedeți dacă rămâne vreo pată pe locul unde stă mașina sau se vede ceva umed pe sub ea sau pe la îmbinările furtunelor.
Leave a comment:
-
nu ti-au zis la predare sa fii atent la nivel, pt ca dupa o sa folosesti instalatia de climatizare este posibil sa scada nivelul?
Leave a comment:
-
La fel si la mine. Duoa 6000 am completat cu 300-400 ml.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Leave a comment:
-
Nivel Minim Antigel
Încep prin a mi cere scuze ca poate repet aceeași nedumerire , dar e normal ca După 5000 km - mașina noua , nivelul lichidului de răcire sa fie la minim ?multumesc anticipat
Leave a comment:
-
Rugina la motor Renault n-am vazut in circuitul de racire, caroseria are probleme cu rugina.
Leave a comment:
-
E un antigel diluat din natie la un anume nivel. Este un antigel concentrat exact atat cat e nevoie sa nu mai fie diluat.
Leave a comment:
Leave a comment: