Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    - 70 greade Celsius ??? asta-i buna!!
    Last edited by prometheus; 11 November 2014, 17:57.

    Leave a comment:


  • iCSvision
    replied
    Ziceti-mi si mie va rog daca antigelul din poze e bun pt. logan. L-am luat de la un magazin de piese auto...dar vanzatorul nu mi s-a parut extrem de hotarat la inceput. In vas am lichid de culoare albastru inchis..ca si asta. Vreau doar sa completez...nu sa-l inlocuiesc.

    "Ethylene glycol based antifreeze coolant containing organic and silicate additives. Nitrite-, amine- and phospate- free."
    Attached Files

    Leave a comment:


  • daogaru
    replied
    Originally posted by Renault View Post
    Se desface furtunul de jos de la radiator dupa care defaci capacul de la bidon si apoi desfaci si capacelul de la aerisitor acela care arata ca cele de la roti. Clatesti instalatia odata cu apa(daca vrei, eu nu am clatit) dupa care pui furtunul de la radiator la loc dupa care torni antigel pana cand curge pe la aerisitor dupa care pui la loc capacelul si mai pui antigel pana la maxim dupaia pui capacul de la bidon la loc. Pornesti masina o lasi sa se incalzeasca turand-o in gol pe la 2500 rpm pana porneste termocupla de vreo 2 ori. Dupa care lasi sa se raceasca motorul si completezi cu din nou cu antigel (eu zic sa pui pana la jumatea dintre mimin si maxim). Eu iti mai recomand sa mai pornesti inca odata motorul si sa porneasca din nou termocupla pentru o aerisire mai buna. Spor la lucru!
    ai idee daca la un 1.2 16v este diferita operatiunea..sau procedez la fel?

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Ti-am pus link mai sus,,si mai citeste toata pagina 32 de acolo si ai sa intelegi ceva ceva pana la urma.

    Leave a comment:


  • manujupanu
    replied
    im-i zice si mie careva ceva???

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    @Manu,,,eu AM FACUT ASA... acum doi ani.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Ai primit deja sfaturi...

    Eu ti-am precizat ca sistemul de racire nu are voie sa "vada" apa normala de la robinet.
    Indiferent de timp/cantitate.

    Ti-am precizat si cum sa realizezi curatarea.
    E prima data cand aud despre o asemenea manevra, sa conectezi la reteaua de apa curenta, motorul de logan

    Leave a comment:


  • manujupanu
    replied
    intrebarea mea era e normal sa speli instalatia cu un furtun racordat la reteaua de apa ce parere aveti se va cutata cava instalatia ,a mai facut careva???

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Cand mi-am schimbat distributia, am inlocuit si pompa de apa. Motivele mele.
    Era in 2012 si undeva la 60 kkm.
    Acum am 96969 km

    Atunci am spalat instalatia: evacuat tot lichidul vechi prin furtunul inferior al radiatorului, reumplut cu apa distilata (!), incalzit motorul pana a declansat termostatul, apoi tinut bine in turatie, aruncata apa distilata si...solutia dedicata, finala.

    Si acum este aproape identica culoarea din vasul de expansiune cu cea din bidonul cu antigel (care mi-a ramas).

    Sfaturi: sa nu vada circuitul de racire decat antigel/apa distilata!
    Este bine sa fie facuta aceasta curatare periodic (odata cu schimbul distributiei)
    Si da, sustin si eu ideea lui Costi-bc, de a se curata cu solutii dedicate.

    Spor!
    Last edited by 77sky; 24 October 2014, 22:43.

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    Mda....
    Idee nu e perfecta din mai multe motive. Daca vechiul antigel era murdar si cu depuneri radiatoarele , pompa de apa , termostatul , etc nu se vor curata.
    Gandeste te doar ca apa din bol nu va trece de termostat deoarece acesta daca functioneaza va fi pe inchis...
    Mai bine foloseste o solutie dedicata pentru curatarea sistemului de racire al autoturismului.

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Originally posted by manujupanu View Post
    Sal am si eu o intrebare.....
    .
    Care este intrebarea, Unde este intrebarea, Ce ai intrebat?

    Leave a comment:


  • manujupanu
    replied
    Sal am si eu o intrebare vreau sa schimb si eu antigelu din masina si vreau sa desfac furtunul ala de jos de la radiator si apoi cu un furtun racordat la reteaua de apa sa bag in furtunul de la vasul de rxpansiune acel furtun mai gros din vas de fapt cel de pe fundul vasului.Vreau sa fac treaba asta din trei motive,1 pt ca antigelul e cam murdar,2 pt ca e vechi,3 pt ca am un vas de expansiune nou.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    In mod sigur, aia a fost.

    Leave a comment:


  • mariusgny
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Ai completat cu antigel cu motor oprit si ai strans busonul; trebuia sa lasi slabit busonul si masina pornita cateva minute. Cu busonul strans, lichidul din vas, datorita depresiunii create, nu a putut intra in circuit, in totalitate. Busonul are supapa de siguranta pentru eliminarea suprapresiunii; aer de afara nu trage.
    ...
    Am patit ceva asemanator la inlocuirea antigelului, in 2011, cand meseriasul mi-a strans busonul, iar acasa bolborosea de rupea in vas.
    Într-adevăr, dupa schimbarea antigelului, când am ajuns acasa si am vazut ca acesta a mai scazut din vas, am completat cu motorul oprit, apoi am strâns busonul destul de mult .. Posibil asta sa fi fost problema...oricum am facut cum ai spus, am slabit busonul si am lasat motorul pornit la ralanti 10 minute , apoi am strâns busonul . De atunci nu mi.a mai bolborosit antigelul in vas ..posibil asta sa fi fost problema ..sper.

    Leave a comment:


  • Niki
    replied
    Originally posted by mariusgny View Post
    [...] am observat ca mi-a pornit electro-ventilatorul ..am oprit motorul, am ridicat capota , si am observat ca-mi bolboroseste antigelul in vas. [...]
    Acum eu va intreb pe voi, de ce a pornit electro-ventilatorul pe frigul asta, si de ce bolborosea apa in vasul de expansiune cu motorul oprit?
    Originally posted by prometheus View Post
    Verifica sa nu ai vreo roata "blocata" , fa un drum cu masina, dupa care pune mana pe toate rotile .
    Originally posted by prometheus View Post
    E posibil sa ai probleme cu pompa de apa noua !!! ceva nu a fost montat bine sau paletii/rulmentul sunt blocati.

    Alta varianta , posibil ca mesterul care ti-a schimbat pompa sa nu fi pus furtunele in ordinea corecta.
    Termostatul poate nu lucreaza!!(posibil sa nu mai deschida??) eu a-si verifica in prima faza aici.

    Cel mai rau caz s-a ciupit garnitura de chiuloasa ceea ce e cel mai nasol!!
    Originally posted by prometheus View Post
    Verifica daca poti s-au schimba termostatul este posibil sa nu functioneze corect.Eu aici a-si controla prima data.
    Originally posted by prometheus View Post
    Du-te in service-ul care ti-a facut schimbul de distributie , totusi ai garantie pe manopea/piese , vezi ce zic si ei.
    Originally posted by prometheus View Post
    Putin probabil sa se fi defectat busonul , mai degraba eu merg pe varianta unei pompe de apa aftermarket de proasta calitate posibil paleti mai mici care nu asigura un flux suficient cat sa raceasca cum trebuie tot circuitul.
    Pe langa faptul ca ai lacune gramaticale grave, nu incetezi din a emite teoreme specifice meseriasilor din spatele blocului.
    Te rog sa te abtii, in conditiile in care, cauzele descrise de tine sunt la fel de imaginative si schimbatoare, precum realitatea perceputa de un schizofrenic trezit brusc din somn.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google