Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mariusgny
    replied
    Va salut. Am si eu o mica problema cu sistemul de racire al masinii mele Logan 1.4 mpi.
    Acum o luna si ceva, am fost sa-mi schimb distributia si antigelul la Reprezentanta Dacia ..nu stiu daca are vreo legatura sau nu , dar , astazi cand am venit de la tara si am parcat masina in fata blocului, am observat ca mi-a pornit electro-ventilatorul ..am oprit motorul, am ridicat capota , si am observat ca-mi bolboroseste antigelul in vas. Mentionez ca schimbul de antigel s-a facut in felul urmator:
    -a desfacut un furtun gros de la radiator, din partea dreapta de jos cum te uiti la masina, s-a scurs antigelul, a bagat o solutie amestecata cu apa in instalatie, a lasat-o sa mearga la ralanti 10 minute sa se spele circuitul , a golit iar sistemul de racire , apoi a adaugat antigelul cel nou original Dacia . Am plecat cu masina si cand am ajuns acasa , am ridicat capota sa verific nivelul antigelului care stiam ca o sa mai scada . Am mai completat cu antigel pana aproape de maxim si aia a fost .
    Acum eu va intreb pe voi, de ce a pornit electro-ventilatorul pe frigul asta, si de ce bolborosea apa in vasul de expansiune cu motorul oprit?
    Ce poate sa fie ? Se poate sa nu fi facut ceva bine cei de la reprezentanta Dacia? Sa nu fi aerisit instalatia cum trebuie?

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Dragman, anul trecut trecut fix aceeasi problema am avut, bine eu nu completam la 2 saptamani ci la 2 zile daca mergeam putin , daca mergeam 200de km un litru. te-ai uitat si la sofer si la pasager sub mocheta . La mine caloriferul a fost, la sofer era asa putin fata de pasager dreapta si in spate unde era dezastru. Eu tot tind sa cred ca acel calorifer e de vina.

    Leave a comment:


  • mario_09
    replied
    eu am schimbat distributia si pompa de apa si termostatul
    am pus antigel si apa distilata si nu am probleme de genul asta nu a scazut nivelul din vas deloc
    problema e in alta parte ai pierderi pe instalatie

    Leave a comment:


  • PRESTIGE
    replied
    Si la mine problema persista. De atunci am mai completat de 2 ori si cam la cateva saptamani il gasesc cu un deget sub nivelul maxim. Mecanicul care mi-a facut distributia spune ca este normal pana se ''aseaza'' calumea in instalatie... Nu stiu ce sa zic.A mai patit cineva asta dupa ce a schimbat distributia si pompa de apa? Am facut vreo 2000km de atunci!

    Leave a comment:


  • Dragman
    replied
    Pierderi antigel

    Salutare!LA batranica mea scade antigelul din bol...cam la 2 saptamani il gasesc de la maxim la minim...am incercat sa depistez pierderea pe la toate conductele si furtunele posibile...la pompa de apa nu se oserva nimic.Ceea ce am remarcat insa e ca atunci cand dau drumul la ventilatie(pe cald mai ales) vine mirosul acela tipic de antigel dulceag-intepator.Eu banuiesc ca pierde undeva pe la caloriferul de dupa bord,desi nu e uda mocheta...Ce parere aveti?a patit cineva?

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Ok, mersi.

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    pune linistit, doar antigel, e putin

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Nivelul antigelului este undeva la minim la rece(cam de cand mi-au montat instalatia GPL, prin mai 2014) si cand e cald motorul este un pic peste minim. Am si apa distilata si Glaceol dintr-ala, sa completez doar cu Glaceol concentrat pana pe la 1/2 intre min si max?

    Leave a comment:


  • gogoasha69
    replied
    Eu am ph1 și m.am uitat în cartea de reparații cum sa îl schimb fără sa dau bordul jos.

    Leave a comment:


  • djShine
    replied
    Si tata mi-a spus ca e de la calorifer,pt ca are un taxi nu l-a mai schimbat de cateva ori dupa ce i-a spus un mester ca aia e buba,nu ar fii o probl sa-l inlocuiesc doar ca trb dat jos bordul :-( cu toate ca am obs ca daca dau jos masca de la casetofon (cea cu butoane) se poate umbla lejer la calorifer (precizez ca e logan ph2)

    Leave a comment:


  • gogoasha69
    replied
    Originally posted by djShine View Post
    Ziua buna,nu stiu daca s-a mai postat dar incercarea moarte nu are,deci voi incarca o poza in care este un chenar rosu si care incercuieste un robinet.
    Este cumva acela de la aerisirea sistemului de caldura( nu stiu cum se numeste) pentru ca la mine creste temperatura la "4linioate" si da caldura dar nu cum dadea asta iarna,nivelul de antigel e intre minim si maxim,deci as incerca o aerisire,pe acest robinet se face? Vreau sa fiu sigur sa nu fac vreo prostie ...


    s-ar putea sa ai radiatorul din interior infundat... asa am patit si eu ca tine, baga aer caldut, chiar daca apa statea la 4 linii iar furtunele nu puteai sa tii mana pe ele.

    cu termostatul nu stiu ce sa zic daca ramanea pe inchis iti crestea la 6 linii apa, iar pe deschis oscila intre 2 si 4.

    Leave a comment:


  • djShine
    replied
    Originally posted by usr1 View Post
    Mai bine ai schimba termostatul daca nu-ti baga caldura? Nu ti-a crescut si consumul?? De citi ani ai loganul?
    Loganul il am din 2009,am 60.000km si nu mi-a crescut consumul...

    Leave a comment:


  • usr1
    replied
    Originally posted by djShine View Post
    Ziua buna,nu stiu daca s-a mai postat dar incercarea moarte nu are,deci voi incarca o poza in care este un chenar rosu si care incercuieste un robinet.
    Este cumva acela de la aerisirea sistemului de caldura( nu stiu cum se numeste) pentru ca la mine creste temperatura la "4linioate" si da caldura dar nu cum dadea asta iarna,nivelul de antigel e intre minim si maxim,deci as incerca o aerisire,pe acest robinet se face? Vreau sa fiu sigur sa nu fac vreo prostie ...


    Mai bine ai schimba termostatul daca nu-ti baga caldura? Nu ti-a crescut si consumul?? De citi ani ai loganul?

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Da, ala e aerisitorul sistemului de racire. Dar tare cred eu ca numai apa iese pe acolo daca pornesti motorul si-l desfaci.

    Leave a comment:


  • djShine
    replied
    .........Nici pana aici n-ai reusit nimic...........
    Nu ca nu am reusit nu am incercat,vreau sa fiu sigur ca este acela si sa nu "scurg" alt lichid pretios sau cine stie ce anume...
    Deci este acel robinet raspunsul?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google