Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Ai completat cu antigel cu motor oprit si ai strans busonul; trebuia sa lasi slabit busonul si masina pornita cateva minute. Cu busonul strans, lichidul din vas, datorita depresiunii create, nu a putut intra in circuit, in totalitate. Busonul are supapa de siguranta pentru eliminarea suprapresiunii; aer de afara nu trage.
    ...
    Am patit ceva asemanator la inlocuirea antigelului, in 2011, cand meseriasul mi-a strans busonul, iar acasa bolborosea de rupea in vas.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Putin probabil sa se fi defectat busonul , mai degraba eu merg pe varianta unei pompe de apa aftermarket de proasta calitate posibil paleti mai mici care nu asigura un flux suficient cat sa raceasca cum trebuie tot circuitul.
    Cauzele pot fi numeroase , incearca sa le elimini pe rand.
    Last edited by prometheus; 20 October 2014, 21:32.

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    Atunci e clara defectiunea. Nu era strans busonul sau e defect.

    Leave a comment:


  • mariusgny
    replied
    Problema este ca nu am desfacut busonul la vasul de expansiune ..când am ridicat capota , antigelul bolborosea in vas cu busonul pus !

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    Nu are nimic masina. E ok sa ti porneasca ventilatorul daca ai mers incet sau ai stat in relanti mai mult timp. In plus e normal sa bolboroseasca "apa" daca deschizi busonul cand e temperatura maxima. Strange bine busonul si mergi linistit...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Du-te in service-ul care ti-a facut schimbul de distributie , totusi ai garantie pe manopea/piese , vezi ce zic si ei.

    Leave a comment:


  • mariusgny
    replied
    O sa verific termostatul ..posibil sa ramâna blocat pe închis si când se supraîncalzeste motorul, atunci porneste termocupla.. mentionez ca tot 4 liniutze am la temperatura antigelului..

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Incearca sa desfiletezi acele ventile , DAR numai cand motorul este caldut sau rece, insa vorba lui IancuMIC instalatia teoretic isi face aerisire singura , poate chiar ai probleme cu garnitura de chiuloasa !!

    Verifica daca poti s-au schimba termostatul este posibil sa nu functioneze corect.Eu aici a-si controla prima data.
    Last edited by prometheus; 20 October 2014, 08:18.

    Leave a comment:


  • mariusgny
    replied
    Am pus antigel original Dacia din acela verde , si culoarea este în continuare acel vernil deschis ,iar pe busonul de ulei nu se vede nimic .
    În legatura cu piesele , ma indoiesc sa am probleme cu ele , acestea fiind de origine, CICA !
    Garnitura de chiulasa sa se fi ciupit la 74.000 km , mi.e greu sa cred..
    Motorul merge normal , rotund , nu am sesizat nici o modificare in functionarea acestuia , doar ca m.a mirat faptul ca a pornit ventilatorul pe frigul asta si ca am vazut antigelul bolborosind in vas dupa oprirea motorului.
    Aerisirea nu o pot face si eu ? Adica sa rasucesc de acele ventile pana iese aerul , apoi când incepe sa curga antigel sa le închid ?
    Sincer , eu am stat tot timpul lânga ala când a schimbat distributia si când facut schimbul de antigel, însa nu l.am vazut sa fi facut ce.ai spus tu cu aerisirea ,sa rasuceasca pâna iese aerul, etc...sa fie asta problema ?
    Last edited by mariusgny; 20 October 2014, 02:36.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Atunci cand se face un schimb de distributie in care se inlocuieste si pompa de apa , instalatia de racire este prevazuta cu 2-3 "ventile" de scoatere a aerului din conducte , ele se deschid atunci cand se toarna antigel prin bol si se inchid de indata ce ies prin ele un jet continuu, ceea ce anunta ca nu mai exista aer pe instalatie.(Chiar si caloriferul de incalzire habitaclu are pe conducta un asemenea ventil!).
    E posibil sa ai probleme cu pompa de apa noua !!! ceva nu a fost montat bine sau paletii/rulmentul sunt blocati.
    Alta varianta , posibil ca mesterul care ti-a schimbat pompa sa nu fi pus furtunele in ordinea corecta.
    Termostatul poate nu lucreaza!!(posibil sa nu mai deschida??) eu a-si verifica in prima faza aici.

    Cel mai rau caz s-a ciupit garnitura de chiuloasa ceea ce e cel mai nasol!!

    De care antigel ai pus ? original Dacia (cel de culoare verde?) , daca da ce culoare are acum cand intampini probleme astea cu fierberea ?
    Busonul de umplere ulei te-ai uitat la el ? are cumva pe capac o pasta gen culoarea iaurtului ?

    Conteaza si compozitia antigelului pana la urma , recomandat 50/50.
    Last edited by prometheus; 19 October 2014, 23:16. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mariusgny
    replied
    Tocmai ce.am fost si am verificat antigelul , iar lichid in vas este asa cum era si pana acum , adica aproape de nivelul maxim, ca motorul s.a racit de mult .
    Faza cu roata blocata , nu stiu ce sa zic, ca nu am simtit deloc ca ar trage greu motorul sau ca ar merge înfrânata..chiar stateam la un semafor si masina inainta putin de la înclinatia drumului , deci daca ar fi o roata blocata, eu zic ca nu s.ar mai fi miscat atât de usor masina la o inclinatie mica a drumului, ar fi stat înfrânata ...oricum o sa verific si treaba asta mâine .
    Cât despre aerisire, cum ar fi trebuit sa o faca cei de la reprezentanta? În ce consta aceasta aerisire?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    De aerisit se aeriseste singura instalatia; ma tem sa nu fie insuficient lichid. N-ar fi de mirare ca maine, sa vezi vasul gol; verifica maine, treaba asta.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Ar insemna sa i iasa fum din roata blocata, mai repede, decât sa- i fiarbă lichidul de racire, pe motiv ca trage greu.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    pare a fi o problema legata de aerisire. o fi uitat s-o faca

    mergi inapoi la ei sa remedieze problema. ar trebui sa fie gratis interventia, garantia la manopera fiind de 3 luni

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Verifica sa nu ai vreo roata "blocata" , fa un drum cu masina, dupa care pune mana pe toate rotile .
    Last edited by prometheus; 19 October 2014, 19:40.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google