Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
S-a facut echilibrarea hidraulica a instalatiei, adica s-a aerisit mai pe romaneste. Nu ai motive de neliniste.
-
Salutare! Am o mica nelamurire. Am schimbat distributia, pompa de apa si uleiul. La ridicarea masinii din service nivelul antigelului era la maxim, iar dupa o zi la o privire de ansamblu sub capota am observat ca nivelul este la minim. Intebare: sa fie oare de la pompa de apa cum au schimbat-o? Trebuie sa completez antigel diluat sau concentrat acum? Mentionez, culoarea antigelului din vas e undeva spre rosu-caramiziu din ce am vazut. Multumesc
Leave a comment:
-
Pai lichidul poate sa fie curat in vas,dar asta nu inseamna ca nu si-a pierdut din proprietati.Eu zic ca nu ii mult ca sa schimbi 0,5l de lichid.
Leave a comment:
-
masina are 5 ani si nu am schimbat niciodata lichidul de frana, lichidul din vasul pompei e curat, nu cred ca i-si pierde asa repede din proprietati ca sa necesite inlocuirea la 2 ani. In schimb lichidul din instalatia de racire (antigelul) l-am schimbat la 4 ani.
Leave a comment:
-
Pe circuitul sistemului de franare, daca nu schimbi la timp lichidul de frana,risti sa faca rugina (Si chiar ii pacat)
Este lichid de frana care se schimba anual.Cele la doi ani is mai scumpe.Oricum scrie pe fiecare la ce perioada se schimba.Eu am pus de la ATE si de 1 an si de 2 ani valabilitate,dar cel de 2 ani a fost aproape dublu.
Schimba-l neaparat,chiar daca o faci cu ceva mai ieftin.Bafta.
Leave a comment:
-
Lichidul de frana atrage apa si va fierbe la o temperatura mai mica, iar antigelul o sa inghete. Lichidul de frana se schimba la 2 ani, iar antigelul la 4 ani.
Leave a comment:
-
Lichid Frana ,antigel
va salut dragi soferi am si eu o nelamurire am un logan ambiance 2006 ,45000km nu am schimbat nici lichidu de frana nici antigelu ,întrebarea este ce se întampla daca nu schimb lichidu de frana ,antigelu cred ca îsi pierde din proprietati dar lichidu ?
Leave a comment:
-
revin la problema cu apa din bol: nu mai am nici o problema!!! de 2000 km nu mi-a mai scazut absolut deloc nivelul. cred ca exista o stransa legatura intre galeria mea crapata si perderile de apa/antigel; nu stiu daca este corect ceea ce spun, insa corelate problemele, adica:
1.mai intai galeria crapata-motor de avion;
2.pierderi de apa/antigel din bol;
3.rezolvata problema cu galeria;
4.completat apa din bol;
5.fara problema de pierderi de apa din bol.
Doamne ajuta sa nu mai curga nici pe viitor!
Leave a comment:
-
da, poti sa verifici si acolo, ai mers cu masina in timpul asta? partea proasta este ca nu ai uscat jos ca sa iti faci o idee de unde pica... nu ai un garaj ceva?
Leave a comment:
-
la pompa de apa?
un amic a avut aceeasi problema(dupa o schimbare de distributie) cu nivelul la lichid si ii mustea pe la pompa de apa.
Leave a comment:
-
Revin cu noi date, neplacute: in 7 ore mi-a scazut apa din vasul de expansiune cu 1,5 cm.
Am verificat si uleiul, tot la jumate intre min si max se afla nivelul.
Clar undeva este o buba. Poate scap de prostia asta de ploaie sa am si eu lumina cum trebe poate vad unde este problema.
Leave a comment:
-
Originally posted by AdryanMarius View PostDaca spui ca nu lasa balta jos si nu fierbe nu ai de ce sa iti faci griji , mergi cu ea pana iti dai seama ce are, in privinta drumului care il ai de facut completezi odata cu motorul rece inainte sa pleci si in aia 1000 de km sigur faci o pauza, mai arunci atunci o privire si gata, pana la urma dasta avem si indicator in bord , sa ne spuna cand fierbe.
P.S ai grija in cazul in care este nevoie sa faci o completare si masina este recent oprita sa nu te arzi cu vaporii care ies atunci cand deschizi capacul
aaaa, numai bun raspunsul tau. o sa opresc sa alimentez, normal. ma gandeam acum ce se intampla daca raman fara apa sub minim/deloc si nu imi trecea prin minte ca ma anunta bordu' pentru asa ceva. e bine de stiut. ma voi asigura ca am totusi 2 litri de apa demineralizata la mine, pentru orice eventualitate. pana la fienele lui august voi face aprox 5000 km, apoi un drum in jur de 4000 km, asa ca vreau nu vreau trebuie sa rezolv problema cat mai curand.
oricum, m-ai linistit cu martorul din bord!!!!! Multumesc!
Leave a comment:
-
Daca spui ca nu lasa balta jos si nu fierbe nu ai de ce sa iti faci griji , mergi cu ea pana iti dai seama ce are, in privinta drumului care il ai de facut completezi odata cu motorul rece inainte sa pleci si in aia 1000 de km sigur faci o pauza, mai arunci atunci o privire si gata, pana la urma dasta avem si indicator in bord , sa ne spuna cand fierbe.
P.S ai grija in cazul in care este nevoie sa faci o completare si masina este recent oprita sa nu te arzi cu vaporii care ies atunci cand deschizi capacul
Leave a comment:
-
masina are acum 95.000 km. uleiul este ok, nu am observat fluctuatii. cat a fost atat a ramas.
am verificat acum iar, cat am pus la ora 12, tot atata este nivelul in vas, dupa aprox 30-40km. am verificat cu atentie, nu se vede nimic. eu am observat pierderile astea de antigel, dupa o perioada de stationare/mers nu prea mult, interval de 2-3 zile. acum am sa verific iar inainte de a o porni. chiar nu am idee. tot ce stiu este ca putea sa astepte pana pe 5-10 septembrie sa scap si eu de nunta. pana acum nu s-a gasit sa faca figuri!!!
deocamdata ce pot face eu este sa ridic capota sa verific mereu inainte de a o porni ca sa nu am surprize neplacute. partea naspa e ca la un drum de 1000 km, cat de des sa ma uit sub capota? la 5km, la 10, la 100km? cred ca o sa fie tare distractiv avand in vedere ca mie imi place sa ma urc in masina si cobor la destinatie...Last edited by cristianbucur; 3 June 2013, 16:22.
Leave a comment:
Leave a comment: