Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nikuniku
    replied
    bine zis<parea experimentat>lichidele la un motor de pun la semnele date de constructor

    Leave a comment:


  • ludovic6
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    ludovic6 cam negru lichidul de racire....cred ca a cam inceput sa-ti pape ulei....cati km ai cu ea ?
    120.000 aprox. sunt al 2lea proprietar.

    Nu a fost schimbat de mult antigelul, dar anul trecut tinea pena la -30 asa au cand l-au testat.
    nu papa ulei. nu mult oricum. la schimbul de ulei precedent mecanicul a pus putin peste maxim si a ramas asa mult timp, abia dupa un an a scazut putin.

    @ion_R5: mecanicul era mai in varsta, parea experimentat. I-am zis sa nu puna peste, chiar in timp ce punea da a zis ca e motorul rece si stie el si ca o sa scada.
    Mai pot merge cateva zile cu masina, sa vad poate scade, sau e pericol?

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    ludovic6 cam negru lichidul de racire....cred ca a cam inceput sa-ti pape ulei....cati km ai cu ea ?

    Leave a comment:


  • ion_R5
    replied
    Antigelul trebuie sa nu depaseasca nivelul maxim, cand motorul este cald (4 pavele in bord) Cand motorul este rece, nivel este cam 3 - 4 mm sub linia de nivel maxim.

    Mecanicul iti poate spune orice - atata vreme cat nu e masina lui (si mai ales daca a comis-o el)

    Leave a comment:


  • ludovic6
    replied
    Azi am schimbat uleiul filtrele si placutele de frana. Mecanicul mi-a cerut si sticla cu antigel si a completat, desi nivelul era chiar la mijloc intre minim si maxim.
    Azi am observat ca desi ventilatia era pe 0, masina baga caldura inauntru (buton de cald/rege era pe max. cald). Dupa ce am dat butonul pe rece si am pornit/oprit ventialtia de cateva ori, n-a mai dat caldura.

    Nivelul antigel e putin peste maxim, asa a zis mecanicul ca e bine:
    Sa-l las asa sau sa-l scot cu seriga (poza e cu motorul relativ cald)?

    (masina e 1.4 laureat 2004).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • stelco adi
    replied
    Mergand azi prin traficul din bucuresti dupamasa pe la 18.30, observ cu stupoare socat dupa vreo putini km, ca avea toate liniile sus si nici un bec in bord nimic aprins la inst de racire ceva ..
    Faza e ca electroventilatorul de pe radiator e lemn/mort. Masina are si instalatie de AC din fabrica, pana acum n-am mai avut probleme cu instalatia de racire.

    La viteza pe portiuni libere, mai coboara apa pana la 4 linii, dar canci electroventilator sa porneasca.
    Nu a sarit apa pe la busonu de umplere de la vasul de expansiune.

    Sunt 2 sigurante pe radiator? sau cate. M-as duce maine la un magazin apropiat de piese auto Dacia, sa iau sigurantele cu pricina si sa le schimb.

    Eventual care ar mai fi alta cauza?

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    e clar garnitura ...

    PS: parerea mea

    Leave a comment:


  • gogoasha69
    replied
    salut. am intampinat o problema la sistemul de incalzire al masina. imi da cu apa afara pe la furtunul de jos al bolului, o sufla pe acolo ( am schimbat alt colier dar degeaba, am pus si un dop din magazin, cel original se infundase supapa). termostatul cred ca e ok, liniutele stau cum trebuie nu sare de 4.
    face presiune mare in instalatie si de aceea cred ca o sufla pe acolo.cum imi dau seama daca este ciupita garnitura de chiuloasa?
    se poate sa fie si din cauza dopului la bol ?

    am observat antigel intarit pe la galeria de evacuare la prima gaura dinspre baterie.

    Leave a comment:


  • Mihai10
    replied
    Am luat toate in calcul. Mersi mult de raspunsuri

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    O! Nu se aprinde martorul daca nu ai lichidul de racire, la semnul maxim. Cand nu mai ai deloc in bol, incepand de atunci, odata cu patrunderea aerului in instalatie, incep problemele legate de racire; asta vizavi de cantitatea de lichid insuficienta, pentru ca supratemperatura, poate avea si alte cauze.

    Leave a comment:


  • Mihai10
    replied
    Da am citit pe aici ce tip de antigel sa cumpar. Ma refeream la martorul care indica o temperatura prea mare a lichidului. Mersi mult!

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Ce martor sa se aprinda?
    Cumpara 1l diluat, si competezi; cam de 3-400ml ai nevoie. Glaceol RX tip D.

    Leave a comment:


  • Mihai10
    replied
    Pai acuma e fix la linia ce indica nivelul minim. In bord inca nu s-a aprins martorul. Nu stii cam cata cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa ajung la nivelul maxim?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Daca doresti; nivelul poate fi intre cele doua repere.
    Poti pune diluat, daca ti-a mai ramas. Eu am completat zilele astea, doar cu apa, ~200 ml; inainte de venirea iernii ii fac o masuratoare, sa stiu cum stau.
    Last edited by IancuMIC; 31 August 2013, 23:30.

    Leave a comment:


  • Mihai10
    replied
    Bun. La asta ma gandeam si eu. Dar trebuie sa fac completarea pana la nivelul maxim, nu?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google