Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AdryanMarius
    replied
    Nivelul la ulei creste?desi nu cred sa scape atata apa in motor, cati km ai? probabil ai vreun furtun fisurat si din cauza temperaturii mari se evapora fara sa lase urme jos, incearca dupa ce mergi cu ea sa te uiti atent poate observi problema.

    Leave a comment:


  • cristianbucur
    replied
    salutare tuturor!
    cred ca s-a mai intrebat de o gramda de ori, dar nu sunt lamurit ce ce am citit pana acum. pre multe explicatii pentru tipul de antigel..

    Acum o saptamana am obervat ca sunt la minim cu lichidul din vasul de expansiune-ceea ce pana acum in cei 70k km facuti cu masina nu s-a intamplat. Am completat cu apa distilata pana la maxim. Astazi am avut surpriza neplacuta sa vad ca nivelul era sub minim, am umplut iar cu apa distilata. Problema este ca trebuie sa fac joi un drum de 1600 km si nu am timp sa trec prin service, iar eu ma pricep la lucruri de genul asta mai ceva ca bunica...
    E cazul sa am vreo 10 litri de apa distilata in portbagaj? Scurgeri nu se observa nicaieri, deloc. Am verificat ochiometric furtunele ce pleaca din vasul de expansiune si pe nicaieri nu se vede nimic, nici o scurgere.
    PS: se pare ca o problema nu vine niciodata singura:sambata am schimbat galeria, au scos mecanicii 3 bucati in loc de una.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Daca e concentrat, se dilueaza 1/1 cu apa distilata.

    Leave a comment:


  • VlaD2803
    replied
    Am gasit ANTIGEL CONCENTRAT TIP D ROSU 1L la 16lei pe net. Si am dat comanda.
    Vad ca scrie CONCENTRAT, asta inseamna ca e gata de pus in VASUL de antigel.
    Last edited by VlaD2803; 31 January 2013, 15:18.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Nu are importanta.

    Leave a comment:


  • VlaD2803
    replied
    Multumesc de informatii. Am observat aceasta chestie, si am vazut pe bidonul recomandat de tine Mihai, o steluta, are importanta de sezon? De acum vine sezonul cald...

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Cel de dacia este tip "D" garantat. Scrie pe bidon.

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    @VlaD2803 in nici un caz nu folosesti apa de la robinet. cumperi 1 litru de apa distilata si completezi 1:1. chiar poti folosi doar apa pt ca nu e cantitate mare. si completezi pana la nivelul maxim.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Eu as zice sa fie tip "D"; culorile si producatorul conteaza mai putin.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Eu zic sa iei antigel de dacia (din cate imi amintesc este un bidon negru cu eticheta alb cu albastru si scrie dacia intr-un colt al etichetei). Este verde la culoare. Pretul tot pe acolo bate, 18-20 lei.

    Asa arata http://www.okazii.ro/accesorii-auto-...n-1l-a44402951

    Amesteci intr-o sticla de 2l 1L antigel si 1L apa(distilata este 2 lei litrul). Dar ai foarte mare grija sa nu bea cineva din el, scrie pe sticla, pune-i o eticheta...., este foarte toxic antigelul, adica nu am auzit sa fi baut cineva si sa fi scapat. GRIJA MARE !!!!!!!
    Last edited by MihaiiahiM; 30 January 2013, 16:34.

    Leave a comment:


  • VlaD2803
    replied
    Problema este ca eu nu mai stiu ce antigel a fost pus si am vazut ca e sub sau spre minim si am zis sa cumpar un antigel. Am gasit pe la 20lei Litrul TRW.
    Pot pune de ala?
    Si in legatura cu cantitatea, cat intra? Daca bidonul TRW are 1L, ar fi juma de L de antigel +juma de L de apa(robinet) ?

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Da, Vlad, nu doar că poți dar chiar trebuie să completezi. Folosește același tip de antigel cu cel existent dar nu îl pune nediluat. În principiu, diluează-l în proporție de 1:1 cu apă distilată (jumate antigel, jumate apă); dacă vrei să știi exact care este temperatura de gel a antigelului, folosește în prealabil un densimetru pentru antigel.
    Vasul de expansiune este cel din dreapta rezervorului de lichid de frână, corect. Așa cum a spus și Mihai, așteaptă vreo 15-20 min să se răcească motorul înainte să desfaci bușonul vasului.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Poti completa fara probleme, dar sa faci asta cand este motorul rece. Cel oval si se numeste vas de expansiune.

    Leave a comment:


  • VlaD2803
    replied
    Are ceva daca completez cu un antigel peste actualul? Ca e undeva la minim... la mine.
    Bolul este acela din dreapta bolului de lichid de frana, nu?

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Daca da printre chiuloasa si blocul motor este garnitura. Mergi la service-ul unde ai reparat masina si arata-le problema. Daca scuipa asa tare este clar ca trebuie alta garnitura. ori garnitura a avut defect, ori mecanicii nu au curatat bine blocul sau chiuloasa inainte sa puna garnitura noua.
    Last edited by MihaiiahiM; 28 January 2013, 21:22.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google