Antigelul din bol ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Singura conditie este sa fie tip D; nu conteaza culoarea.

    Leave a comment:


  • mcornel
    replied
    hai sa ma bag si eu in discutie, trebuie sa completez cam juma de litru sa ajunga la minim. am vazut niste antigel diluat de cumparat in cora, glyexpert sau ceva de genu asta -35 de grade scrie pe el, universal la toate motoarele cu combustie interna. are o culoare rozalie. ce ziceti, pot sa bag d-asta la trasura?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by popavlm View Post
    La mine e a saptea iarna cu antigelul original.... sa-l schimb sau mai merge?
    Ar trebui sa faci totusi un efort sa-l schimbi, macar de dragul... pompei.
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Eu stiu doar de 4 ani la toata gama.
    De vreo 4 ani, se recomanda inlocuirea la 3 ani.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Eu stiu doar de 4 ani la toata gama.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Cred ca au fost vreo 3 intervale la care Dacia recomanda schimbarea antigelului: 4 ani, 3 sau chiar 2 ani. Dar 7 ani, niciodata.

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    La mine e a saptea iarna cu antigelul original.... sa-l schimb sau mai merge?

    Leave a comment:


  • Cromatic
    replied
    Vizavi de chestiunea asta eu nu prea am dat importanta pana acum - la mcv-ul(1,6 mpi) lui tata la un an dupa schimbul antigelului tot verde si frumos e in schimb la mine dupa o luna de la inlocuire s-a facut maroniu, zici ca-i lesie.

    Hepu nu e norma G12(VW)?-sau merge si ala?

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Eu am schimbat antigelul de fabrica acum 2 ani cu antigel CarTehnic. Acum,dupa alti doi ani cu Hepu. Cu toate ca am dat termostatul jos,nu am observat nici un fel de depunere sau orice altceva pe el sau pe langa locul unde vine montat. Eu am spalat instalatia nu numai pt eventuale depuneri,,ci si pt a curata-o de antigelul vechi si apoi pt a completa cu cel nou.
    In felul asta am evitat amestecarea lor,,ca sa zic asa.

    Ps,,Einstein,,te rog sa ma lasi in pace. E ca tine,,ai dreptate. M-ai prins cu mata in sac. Am congelatorul stricat,Antigelul este diluat prost si termometrul nu este bun. Stiinta este de partea ta. Toate bune....daca mai zici ceva legat de persoana mea,,iti jur ca iti dau REPORT.

    Atunci cu termostatul pus, lasat cat sa porneasca ventilatorul de cateva ori.
    Octavian,,am vrut sa pun termostatul la loc,,dar nu am mai vrut asta. Eu zic ca este bine si asa, adica de clatit instalatia cat de cat cu apa curata.
    Last edited by Ivan Marian; 20 November 2012, 19:37.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Originally posted by Ivan Marian View Post
    Cum ai vrea sa reactionez daca Einstein ma ia la bascalie. Il rog sa vina acasa la mine cu un termometru omologat,,si pe urma sa vorbeasca. Sau i-am zis OMENESTE sa facem un pariu,,de ce trebuia sa faca bascalie in continuare?
    E greu sa probeze cineva testul asta facut de mine,,de ce atatea comentarii inutile. Acum pe bune...nici tu nu crezi ca antigelul Hepu cu care am facut testul nu e bun? Sau ca am facut eu manarii ( dupa cum ma acuza colegul) de dragul de a face scandal pe aici?
    Eu nu fac scandal, nu pun pariuri si nu ma agit, ba chiar vin cu argumente stiintifice. Tu vii cu o temperatura de nici la antrefrig in depozit nu ai si 2 poze in care nu stim ce se vede (ce antigel, ce dilutie). La -10 grade antigelul pur e lichid si o solutie de 10% antigel cu apa dar incorect amestecata e zloata de gheata, ok.
    In fine, daca stii tu mai mult decat aia de fac antigelul, asa e cum zici tu, etilenglicolul nu ingheata la -34,5 grade.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by Ivan Marian View Post
    Fara termostat,,apa curge pe langa suruburile alea de prindere. ..............
    Atunci cu termostatul pus, lasat cat sa porneasca ventilatorul de cateva ori.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    La mine n-a urcat temperatura pe bord mai sus de 4 linii, nici vara urcari de munte, deci circulatia antigelului (si implicit racirea motorului) se face corect, nu ma mai leg la cap si cu solutii de curatare a circuitului.

    PS: eu tot n-am inteles de ce nu a inghetat antigelul PUR.

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    sunt si ceva solutii care se pun direct peste antigelul cel vechi si se tine motorul pornit pana la temperatura optima, dupa care se schimba tot lichidul de racire. o fi bune de ceva sau tot "placebo" sunt? .... cam ce cantitate de lichid intra in dci?
    Last edited by popavlm; 20 November 2012, 19:29.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Asta cu clatitul cu apa a instalatiei de racire e mai mult pentru ...confortul psihic.
    Pentru cei care vor sa faca intr-adevar o treaba ca lumea recomand folosirea unui produs care dizolva namolul, calcarul care sunt cancerul instalatiei.
    Si eu am in vedere acest lucru la primavara.
    Eu am spus asta, nu Ivan.
    Cautati sa vedeti ca face solutia din poza lui Tavi si nu va mai certati pe lucruri care sunt deja clare.
    IMPORTANT
    – Protecţia optimă este atinsă pentru o concentraţie
    de antigel cuprinsă între 35% şi 50%.
    – Protecţia se diminuează dacă concentraţia
    depăşeşte 60% antigel.

    Sursa:
    Un doc. postat chiar la inceputul acestui topic; postul nr.17.

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Fara termostat,,apa curge pe langa suruburile alea de prindere. Daca as fi pornit motorul,,ar fi tasnit apa pe acolo imediat. Din cate stii termostatul vine cu o garnitura de etansare pe el. Fara el montat apa curge imediat ce o pui in borcan. BIne,,nu curge asa de tare,,dar sigur nu as fi putut porni motorul macar un minut sa zicem. Deci am facut clatirea pt linistea mea,,dupa cum bine zici.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by Ivan Marian View Post
    ................Am umplut instalatia pe la borcan cu apa calda ( cu o seara inainte a fost fiarta si racita,,dar pt clatire am mai pus-o pe aragaz la incalzit ) pana au intrat vreo 5 litri si apoi am scos iar furtunul de la radiator. In timp ce curgea pe jos,,,eu mai completam pe sus cu restul de apa,,apoi la final am inceput sa suflu in borcan ca sa iasa toata apa. ............................
    Da...cum ai spus, mai mult asa pt psihic e bun ce ai facut, pt circuitul de racire n-ai facut mare branza.

    Daca e sa faci o curatare ca lumea, se goleste complet instalatia, bagi apa distilata cu ceva solutie de curatat (se gasesc), pui toate colierele inapoi (fara termostat) si lasi cateva minute cu motorul pornit sa circule peste tot.
    Cam asa se face sa scoti eventualele depuneri, dar oricum la noi nu e cazul.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google