Originally posted by djShine
View Post
Antigelul din bol ??
Collapse
X
-
-
Ziua buna,nu stiu daca s-a mai postat dar incercarea moarte nu are,deci voi incarca o poza in care este un chenar rosu si care incercuieste un robinet.
Este cumva acela de la aerisirea sistemului de caldura( nu stiu cum se numeste) pentru ca la mine creste temperatura la "4linioate" si da caldura dar nu cum dadea asta iarna,nivelul de antigel e intre minim si maxim,deci as incerca o aerisire,pe acest robinet se face? Vreau sa fiu sigur sa nu fac vreo prostie ...
Last edited by 77sky; 1 May 2014, 16:01. Reason: S-au incarcat si pozele; oare de ce insist eu cu Gestiunea Atasamentelor?!?
Leave a comment:
-
Originally posted by ludovic6 View PostNici eu n-am incredere in astia din service-uri, se uitau urat la elf excelium-ul meu 5w40 si imi ziceau ca data viitoare sa iau daciaoil, n-au vrut sa-mi puna filtrul de ulei mann, ziceau ca e contrafacut (luat de pe daciashop). Am luat unu de la ei "de origine".
Masina ta, luata din banii tai (nu se pune problema de garantie, am inteles ca e din 2004), piese luate tot de tine pe banii tai (asa cum or fi, originale, aftermarket, nu conteaza)...si te lasi pacalit de un guster din service sa cumperi (suplimentar) filtru' de la ei, in conditiile in care tu aveai deja totu' cumparat??!
Nuima' ca zice un prostovan, ca: "dom'ne, nu ie da origine, nu montez"...
Asa, si ce? Nu vroiau sa-ti faca schimbu' de ulei si filtre cu piesele tale, te duci in alta parte. Ce, nu primeai garantie pe schimbu' de ulei?
Desteptati-va bai nene odata!
Leave a comment:
-
Am scos o parte din lichidul care era in plus cu ajutorul unei siringi. Dar nu pe tot, a mai ramas putin peste, dar il lasa asa.
Ce am scos eu cu seringa nu era negru ci portocaliu flosforescent. Cred ca bidonul e murdar sau nu e asa transparent cum sunt altele de la masinile mai noi de se vede negru, lichidul sigur nu e negru..
Leave a comment:
-
Placutele poti sa le schimbi si tu....nu le mai tine 5000 ca s-ar putea sa schimbi dupa aia si discurile...(asta daca nu cumva in 120k nu le-ai mai schimbat o data - ma refer la discuri)
Leave a comment:
-
Originally posted by prometheus View PostAsa este..antigelul trebuie schimbat la timpul lui...o data la 3 maxim 4 ani....nu asteptam pana cand se face negru la culoare......da pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui...noi doar dam niste sfaturi.
Ma gandesc ca d-asta a pus mecanicul mai mult antigel concentrat ca a vazut ca e mai negru si a zis sa-l dreaga asa..
Nici eu n-am incredere in astia din service-uri, se uitau urat la elf excelium-ul meu 5w40 si imi ziceau ca data viitoare sa iau daciaoil, n-au vrut sa-mi puna filtrul de ulei mann, ziceau ca e contrafacut (luat de pe daciashop). Am luat unu de la ei "de origine".
Placutele de frana chiar era cazul sa le schimb, incepusera sa manance din discuri, dar m-a prostit un alt mecanic ca mai tin 5000km inainte. Aiurea erau tocite rau.Last edited by ludovic6; 26 October 2013, 21:07.
Leave a comment:
-
Asa este..antigelul trebuie schimbat la timpul lui...o data la 3 maxim 4 ani....nu asteptam pana cand se face negru la culoare......da pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui...noi doar dam niste sfaturi.
Leave a comment:
-
Am fost azi dimineata la dealer la service, bine ca nu am dat banii pe rezistenta
Era de vina niste contacte la sonda de pe chiulasa, a dat cu spray acolo si a pus mufa la loc.
A miscat mufele initial de la electroventilator si de la rezistenta inainte sa puna testerul ca sa vada daca pornesc pe viteza 1 si 2
am platit doar testerul clip 73 ron
In timpul testelor incercau sa ma abureasca ca e termostatul blocat pe inchis, deh ..., chiar si dupa ce terminase treaba, ma rugau sa revin luni sa o mai vada si alt mecanic sa isi dea cu presupusul despre termostatul de racire.
Originally posted by stelco adi View PostMergand azi prin traficul din bucuresti dupamasa pe la 18.30, observ cu stupoare socat dupa vreo putini km, ca avea toate liniile sus si nici un bec in bord nimic aprins la inst de racire ceva ..
Faza e ca electroventilatorul de pe radiator e lemn/mort. Masina are si instalatie de AC din fabrica, pana acum n-am mai avut probleme cu instalatia de racire.
La viteza pe portiuni libere, mai coboara apa pana la 4 linii, dar canci electroventilator sa porneasca.
Nu a sarit apa pe la busonu de umplere de la vasul de expansiune.
Sunt 2 sigurante pe radiator? sau cate. M-as duce maine la un magazin apropiat de piese auto Dacia, sa iau sigurantele cu pricina si sa le schimb.
Eventual care ar mai fi alta cauza?Last edited by stelco adi; 26 October 2013, 20:37.
Leave a comment:
-
Mai sunt care uita de proprietatile de ungere ale antigelului. Si pun apa vara, ca raceste si aia, doar. Pe urma se gripeaza rulmentul pompei de apa si se rupe distributia.
Au economisit 75 de lei pe antigel si au de cheltuit 20 de milioane pe alta distributie, rectificat chiuloasa, supape...
Leave a comment:
-
Nu vreau sa ma intelegi gresit - sunt multe service-uri OK cu oameni OK, insa de mult ori poti avea surprize mari la service-uri.
Eu la ultima revizie, facuta in reteaua Dacia - consilierul service mi-a recomandat imperios sa schimb placutele de frana. Masina avand 34000 km si eu fiind un sofer care folosesc destul de rar si foarte bland frana. I-am spus consilierului service ca nu doresc sa schimb placutele, fiindca sunt inca buna, iar dupa ce a plecat din hala, mecanicul a inceput sa rada si a zis ca nici vorba de placute - ca abia daca au ajuns la jumate.
Leave a comment:
-
Pai normal ca la service nu o sa-ti zica.....e bine sa-l schimbi cat mai repede cu unul proaspat...gandeste-te ca acest antigel pe langa faptul ca raceste motorul are si propietati de ungere pt pompa de apa...asa ca...cu cat mai repede cu atat mai bine...
Leave a comment:
-
Originally posted by ion_R5 View PostPai nu trebuie sa scoti lichid din bol. Pleci cu masina si cand ajunge la 4 pavele tragi pe dreapta si slabesti surubul de aerisire de pe furtunul din compartimentul motor - si la lasi sa mai piarda lichid pe acolo, dupa care il strangi bine la loc. Ai grija sa nu te oparesti - e bine sa ai o carpa la indemana.
La cat de inchisa la culoare arata lichidul in poza, ar fi bine sa il schimbi, cu cel recomandat de producator.
Leave a comment:
-
Pai nu trebuie sa scoti lichid din bol. Pleci cu masina si cand ajunge la 4 pavele tragi pe dreapta si slabesti surubul de aerisire de pe furtunul din compartimentul motor - si la lasi sa mai piarda lichid pe acolo, dupa care il strangi bine la loc. Ai grija sa nu te oparesti - e bine sa ai o carpa la indemana.
La cat de inchisa la culoare arata lichidul in poza, ar fi bine sa il schimbi, cu cel recomandat de producator.
Leave a comment:
-
ludovic6 ai idee de cand e acel antigel ? parerea mea este sa-l schimbi cu unul de tip D (Rx Type D - culoare verde)
Leave a comment:
Leave a comment: