Schimbare becuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ceva de genu
    Attached Files
    Bart: I am through with working. Working is for chumps.
    Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

    Comment


    • #17
      aha.......multam fain , chiar eram curios daca is diferente mari intre ele
      Mereu superiori unui sat cu caini si oi

      Comment


      • #18
        dar am inteles ca becurile astea la noi sunt vreo 50 ron bucata..daca nu mai mult.... ambele te ajung 100 lei . parerea mea mai bine mai astepti putin , mai strangi si iti iei xenon.. vezi ca era cineva care aducea la 3oo lei xenon (din china ce'i drept) dar e xenon...
        si te ajungea 3oo lei cu tot cu taxe curier...

        Comment


        • #19
          da , da din ce am auzit cica nu o sa te mai lase sa ai xenon daca nu ai becu in lupa , si pt asta trebe si angel eyes si asa mai departe ............... PS: sincer nu ma omor dupa xenon , am acasa un set de becuri de 100/140W care le-am avut pe supernova , la care am avut modificari , alte cabluri , releu de protectie , siguranta pe fir , sincer nu mai vreau sa mai fac iara si la asta plus ca la aia faru era din sticla nu de plastic , cred ca daca pun pe logan fac o gaura , oricum cum se vedea cu alea CIRC !
          Mereu superiori unui sat cu caini si oi

          Comment


          • #20
            Originally posted by silviu_cos View Post
            sa ne raspunda andrei daca la 60W sa intampla ceva nasol... eu cred ca nu...
            Nu se intampla nimic, ca asa sunt si cele din fabrica, 60/55W.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Eu asa vrea sa imi comand niste becuri philips X-treme Power 55/60W + 80% mai multa lumina si am un dubiu ca se "buleste" faru , voi ce ziceti ? Are ceva ? Puterea ii ca alea vechi adica alea care is pe masina acuma , sa fie ca la becurile ecomice ? Adica sa dea mai multa lumina cu aleasi putere ???? HELPPPPPPPP
              Mereu superiori unui sat cu caini si oi

              Comment


              • #22
                Da, da mai multa lumina consumand aceeasi putere. are xenon si nu mai stiu ce gaz inauntru, de aia lumineaza mai tare. grija, am zis ca are xenon inauntru, dar tot bec cu filament incandescent este! Singura grija e sa fie non-UV, ca sa nu ingalbeneasca plexicul farului, in rest, nici o grija...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Csebalyn: Multumesc frumos pt sfaturi
                  Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                  Comment


                  • #24
                    Am si eu o problema: Nu se mai aprinde becul de la marsharier, l-am schimbat, desi nu parea ars, am verificat sigurantele, si tot nu se aprinde. Nu prea imi convine sa ma duc intr-un service pentru asa problema, dar nici nu pot spune ca sunt destul de destept sa o rezolv singur )

                    Comment


                    • #25
                      Daca ai verificat si totul e in ordine,inseamna ca s-a defectat sonda(cei din service ii spune contactor)pe marsharier.Daca esti inca in garantie ti-o schimba fara probleme in service,daca nu ai garantie iti recomand sa ti-o schimbi singur(nu e complicat),in service e cam piperat;)
                      Bafta.
                      Ambition 1,5 DCI Sedan

                      Comment


                      • #26
                        Aceeasi problema cu becul "buclucas" o am si eu...dar m-am obisnuit cu el...adica pun mereu avariile cand dau cu spatele...si eu am schimbat 3 becuri...dar mai are zile cand merge...) poate e cum are el chef ....

                        multumesc ptr parerile despre becurile de faruri...
                        1.6 mpi cu un strop de redbull
                        Respect pentru ca imi pasa

                        Comment


                        • #27
                          Verificati sonda de marsarier...undeva langa planetara stanga, gasiti mufa respectivului senzor. desfaceti mufa, scoateti senzorul, daca e murdar/blocat se curata/deblocheaza...inainte sa-l desfaceti puteti masura continuitatea cu un ohmetru pe contacte (dupa ce ati desfacut mufa) si puneti pe cineva sa bage si sa scoata de cateva ori in marsarier (ohmetrul trebuie sa indice cand scurt, cand intrerupere). daca ohmetrul e "mort", treceti la demontarea senzorului, eventual la inlocuirea lui in cazul in care daca nici dupa curatare nu se schimba situatia.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            @ csebalyn ...o sa incerc maine in pauza de la masa la serv ;) ...si sa vedem daca rezolv ceva...
                            1.6 mpi cu un strop de redbull
                            Respect pentru ca imi pasa

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc frumos băieţi, spre norocul meu e încă în garanţie maşina. Totuşi de-abia aştept să văd mutrele ălora când o să mă duc gâfâind în fugă să le yic că am mare belea la maşină, nu se mai aprinde un bec )

                              Comment


                              • #30
                                Ieri mi-am pus becurile Philips Blue Vision h4 si W5W tot Blue Vision (vin la pachet) pe " vrajitor" ... concluzia fiind urmatoarea :

                                - nu au raza de actiune mai mare
                                - lumineaza ff bine ca si cum ar fi lumina naturala
                                - politia nu are nici o obiectie ( desi ele sunt " Blue vision" ) nu se observa tenta de albastru , nici macar la pozitii ( becuriile fiind albastre in totalitate)
                                - fata de cele care le aveam inainte OSRAM sunt super bine venite pe masinuta
                                - si cu ocazia asta am invatat sa schimb si becurile


                                Offtopic : sistemele de siguranta ( clemele care fixau becul in sine in far) sunt diferite de la far la far ? Cel putin la mine...nu erau la fel...e posbil ca o serie de faruri sa un sistem de prindere diferit ? ( eu am avut un far schimbat in service)


                                O seara placuta ptr toti Loganistii ;)
                                1.6 mpi cu un strop de redbull
                                Respect pentru ca imi pasa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google