Rev Matching / Heel & Toe / Tehnici De Condus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa vedeti voi ce Rev Matching fac soferii de camion ... Masinile alea altfel nici nu intra in viteze, iar ambreiajul e optional

    Pozitia pedalelor la logannu te ajuta sa faci Hell&Toe, dar in schimbi poti sa faci la cu exteriorul piciorului foarte bine. Cel mai usor se poate face asta cu masinile care au pedala de acceleratie prinsa in podea.

    Frana cu stanga ... daca esti kamikaze prin oras e foarte utila, in rest trebuie sa fii foarte foarte antrenat ca in situatie de criza sa poti face asta.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Soferii de RABA vechi sunt cei mai tari la Rev Matching.

      Comment


      • #18
        Mai cu seama cei de Saviem ...

        Comment


        • #19
          Saviem/RABA/Aro/TV/SR-DAC/etc....lista poate continua

          Ambreiajele si cutiile de viteza nu erau asa stralucite,si in acest fel se proteja ambreiajul care nu mai era asa de solicitat/apasat, iar la cutie se protejau sincroanele

          Ma opresc aici ca deja e off topic
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • #20
            Rev Matching - o folosesc si eu foarte des ... imi place ca numai "da in nas" cand dau inferioara in ture mai mari
            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

            Comment


            • #21
              2 minute jumatate in care le aveti amandoua.




              si o franare cu stanga

              Watch Colin do an interview onboard, the co-driver looks relaxed and handles the ride pretty well. This section is a lesson on how to msater left-foot braking.
              Last edited by yrman; 30 January 2013, 02:25.
              sigpic

              Comment


              • #22
                pai daca facem ca mcrae cu masinile de strada ajungem intre patru scanduri in maxim 10 minute. in afara de rev matching restul tehnicilor sunt inutile pentru strada. daca totusi doriti sa le incercati mergeti undeva unde sunteti singuri, intr-o parcare goala. daca pierdeti controlul sa nu faceti pagube mari.
                condusul prudent e cel mai sanatos si pentru buzunar si pentru sanatate.

                Comment


                • #23
                  Ciupitul acceleratiei la schimbarea vitezelor are rolul de a tine motorul in turatii, adica sa nu scada prea mult turatia. Este chestia care se face la camioane, adica spritul care se da in timp ce ambreiajul este calcat (ai calcat ambreiajul si in timp ce schimbi viteza ii dai un sprit ca sa nu scada turatia). Este normal asa, pentru ca altfel motorul aflat in turatie joasa ar infrana putin masina (este vorba de zecimi/sutimi de secunda).
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ce zici tu sa nu scada turatia il putem considera efect.

                    Cauza principala este minimizarea socului pentru transmisie in momentul retrogradarii.

                    Comment


                    • #25
                      După aproape 13 ani de când am luat Loganul și 21 ani de condus am ajuns sa stăpânesc și eu rev matching.
                      Pana acum foloseam Frână de motor la diesel care e destul de ok din cauza compresie dar de la sub 40kmh opream direct cu a 3 a.... Acum reușesc sa fac rev matching și sa opresc cu a 2 a. Îmi ieșea rev matching ul dar la turatii foarte mici (gen schimbat din a 4 a in a 3 a la 50 kmh). Acum reușesc sa fac manevra(deocamdată lent) și la turatii mai mari. Păcat ca am exersat abia la 140000 km și când deja strâng bani de o electrica...
                      Am senzația ca etajarea lunga și plaja de turatii redusa complica rev matching ul la diesel.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google