Brate Stergatoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu unu am modificat cursa stergatorului din dreapta (cel de la pasager), astfel incat atunci cand se ajunge in pozitie verticala, acel stergator nu mai face unghiul de 90 de grade, ci 120 de grade., parstrand in continuare dimensiunea standar a lamelor, nu imi mai face acel "triunghi" de mazga pe parbriz. (Ceva gen cum are skoda).
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #77
      Salutare! Cristi3775, cum ai reusit sa modifici cursa stergatorului din dreapta? Share to us!

      Comment


      • #78
        Desfaci cu o surubelnita dreapta capacul ala de protectie de unde se prinde bratul si cu o cheie de 8 sau 10 nu mai stiu exact (sau "spit" patent d'ala cu cioc lung si subtire) piulita de acolo dupa care scoti bratul si il repozitionezi cu vreo 2 santuri mai sus (in sensul acelor de ceas)...o sa iasa cam greu bratul, mai ales daca e prima data, secretul e sa nu fortezi si sa faci balans cand tragi.
        Cat despre marimea maxima la stergatoare, am pus 65 la sofer si 57 pe dreapta, cu repozitionarea de rigoare...era mai bine acoprit parbrizul, dar nu recomand...topaie intr-o veselie pe parbriz din cauza bratelor (de fapt a arcurilor de la brate).
        Keyboard error or no keyboard present.
        Press F1 to continue or DEL to enter setup...

        Comment


        • #79
          Salutare tuturor! Am urmarit cam tot ce s-a scris pe forum despre stergatoare, zgomote, topaieli si alte minuni care se manifesta la nivelul ansamblului . Concluzia, una singura: PROIECTARE DEFECTUOASA A SISTEMULUI! NU scapam de scartaitul enervant al stergatoarelor pe parbriz doar prin simpla inlocuire a stergatoarelor: de la stergatoare no-name pana la cele "premium" , toate vor incepe la un moment dat sa aiba aceleasi simptome. Parerea mea este ca trebuiesc schimbate bratele, sau efectiv regandit sistemul integral, astfel incat, in mom. in care acel cauciuc intra in contact cu parbrizul sa aiba unghiul corect, fara sa ne mai apucam noi sa intervenim asupra lor, sa torsionam bratele, sa le indoim, sa le urcam pe parbriz si alte modificari de-astea. Azi am demontat bratul dreapta, imi topaia stergatorul pe parbriz ca la nebuni(stergatoare BOSH-SET NOU). In momentul in care am tras de brat am reusit sa stric "dintii" aia de fixare. Asadar, in momentul de fata sunt in cautare de brate de stergatoare. Voi cauta la dezmembrari alt tip de brate, de FORD, de VW, ...etc, care se vor potrivi, si sper sa scap definitiv de problema scartaitului, poate si a triunghiului mizerabil format de actualul sistem de stergatoare. Va voi tine la curent cu evolutia situatiei, si va voi transmite care sunt bratele "castigatoare"! DRIVE SAFE!

          Comment


          • #80
            Poti sa incerci mai intai brate model nou, alea de se monteaza la ph2, duster etc care par gandite si lucrate mai cu cap...cel putin cat am avut juma' de an un prestige ph2 pe mana, nu au facut nicio figura stergatoarele.
            Chiar ma gandeam ca un nenorocit ce sunt sa le schimb cu jegurile mele, dar stergatoarele erau singurele lucruri care functionau cum trebuie la masina aia si era pacat
            Daca iei de la demolari, tot la ceva de la renault sa te uiti...incearca alea de megane 2, sau clio 3, sau laguna 2, eventual cu tot cu ansamblu...oricum nu lua de symbol, ca sunt mai proaste ca la logan.
            Keyboard error or no keyboard present.
            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

            Comment


            • #81
              Servus ! Multumesc LUNGAN pt. sfat! Va tin la curent imediat ce reusesc sa montez altceva decat cele de LOGAN(originale).

              Comment


              • #82
                eu zic ca n-au nimic bratele de logan , de fapt lamelele sunt de vina . Dovada si faptul ca atunci cand le pui noi si cauciucul e moale sterg foarte bine. Am schimbat si eu recent lamelele cu unele noi valeo si chiar daca parbrizul e aproape uscat cand sterg nu scartaie si nu topaie nimic. Dupa cateva luni de stat la frig/caldura cauciucul isi pierde elasticitarea , se intareste si problemele reapar. Si apropos , bratele noi nu au dintisori pe ele din cate stiu eu , dintisorii se formeaza dupa strangere , materialul din care e facut bratul e mai moale si se "muleaza" dupa dintii de pe mecanism. Asa ca pune bratul vechi sus si strange putin mai tare ca va functiona!
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #83
                  Da, chiar e bine de stiut cum vin bratele alea "virgine" si practic rozeta aia se formeaza prin presare pe axu' zimtat...daca le vedeam la vanzare sigur le refuzam, gandind ca sunt contrafacute sau ceva ))) desi parca le-am vazut in vitan cu zimti in bucsa aia, dar cine stie...
                  Oricum din ce am observat, bratul "clasic" pare facut din 2 bucati asa, are pe la mijloc o umflatura, o buza ceva care pare imbinarea dintre 2 bucati...astea noi sunt dintr-o singura bucata si parca si unghiul facut pe parbriz e altul...si arcul pare mai moale.
                  Acuma nu stiu daca e de bine sau rau, dar nu i-am auzit pe cei care ii cunosc cu sandero sau ph2 sa se planga de ele...acuma ca si-or lauda ei masinile e altceva.
                  Pe de alta parte mai e si metoda de prindere : la logan e indoit bratul la cap ca o gaica asa si pur si simplu indesi stergatoru in gaica aia si sunt momente cand sare de acolo si aproape ca il pierzi...cel putin asa patesc cu astea luate din cora, care din toate adaptoarele au si un plastic care intra in gaoacea aia.
                  Pana sa le schimb pe cele originale parca era si o siguranta acolo ca vedeam niste "mustati" pe afara dar cine stie ce s-a intamplat cu ea, ca mi le-au schimbat prima data in service si de atunci tot imi pica de trebuie sa le mai indes eu la loc sau sa mai strang cu patentu acolo sa intre mai fortat.
                  La alea de renault de care ziceam prinderea e altfel...am vazut de ex la o laguna2 hatch ca bratul avea in capat un fel de "mufa" asa si stergatorul se "conecta" in aia...il puneai frumos acolo si facea 'clanc' si aia era nu mai iesea si era si mascat frumos de ziceai ca vine in contiunuarea bratului.
                  Dar nu cred ca se potrivesc alea pentru ca 'ochiometric' axul bratului era mai in spate asa...la logan ar fi batut in parbriz sau in cheder si ar fi necesitat ceva tiganeala cu prelungit axul etc, prea complicat si nu stiu care ar fi rezultatul final.
                  Keyboard error or no keyboard present.
                  Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                  Comment


                  • #84
                    Salutare tuturor! Am fost la reprezentanta Dacia-pretul bratelor de la stergatoare, modelul nou montate pe Sandero si Duster au "fantasticul' pret de 400 de ron(tva inclus)/set!!! . Pretul pentru modelul vechi de brate este de aprox. 150 de lei/set. Pentru cei interesati va pot furniza codurile acestor piese:
                    - brat suport stergatoare stanga- 6001550816
                    - brat suport stergatoare dreapta- 6001550817
                    Acestea sunt codurile pentru brat suport stergatoare instalate pe Dacia Logan PH2.
                    DRIVE SAFE!

                    Comment


                    • #85
                      Azi am realizat ca nu stergatorul e de vina ca nu se curata apa de pe parbriz ci ca undeva apropae de ciclul final ramane suspendat, se face un gol intre el si geam si nu se sterge. M-am uitat la brate, nu e sarit nimic doar ca nu mai are apasarea aia puternica, am indoit eu ca romanu putin la brat dar totusi nu e ok, oare pot sa fac ceva in afara de schimb si ma intreb daca le schimb o sa fie ok sau e puscat altceva?

                      Comment


                      • #86
                        pe frigul asta ingheata si lamela de cauciuc si nu mai sterge bine.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          nu e asta, opresc stergatoarele cand sunt aproape sus si se vede clar gol intre ele si geam...

                          Comment


                          • #88
                            Dupa cum ti-a scris si colegul de mai sus,,,au inghetat stergatoarele.
                            Daca ele sunt inghetate numai sunt la fel de maleiabile, e ca si cum ai sterge cu o rigla/bat drept parbrizul curbat.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google