Economizor Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Produse cu nume marete, precum Turbomag, Turbo Booster, Fuel Saver, Fuel Master, Tornado Fuel Saver sau altele, si-au tot facut aparitia pe piata. De obicei, economizoarele de combustibil sunt de doua feluri: cele care cica schimba moleculele din benzina / motorina / gaz si cele care schimba fluxul de aer. Abureala sau chiar functioneaza?


    Cativa americani cu initiativa chiar au testat aceste produse marketate cu putere in aceasta perioada de criza. Functioneaza? NU!

    Mai trebuie spus ceva???

    Comment


    • #17
      Da !! Trebuie sa trecem la motoarele pe H2O si garanetez ca si atunci se va face un thread de economizare combustibil .
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #18
        ce bine ca mi-ai adus aminte, am gasit un link pe wikkipedia cum nu poti cu energie putina sa rupi hidrogenul de oxigen si apoi sa le combini si sa produci energie mai multa si cum multi inventatori de-astia de masini cu apa si motoare cu magneti au infundat puscaria pentru inselaciune. dati o cautare de genul "what water cars are not"...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          vrajeala nu gaseau cei care produc motoare de ani de zile aceasta solutie si o gasesc unii aparuti noi pe piata.eu cred ca orice producator ar fi interesat ca atunci cand prezinta masina sa dea un consum cat mai mic

          Comment


          • #20
            Poate o sa mearga pe uraniu in curand. Tehnologia/energia nucleara este de mult in folosinta armatei. Ce o fi sa treaca si la omul de rand.
            Cum o fi sa alimentezi Loganul cu o bobita de uraniu si sa mergi 6 luni .
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #21
              si sa ai masina de 10 tone din care 9 sa fie doar plumbul si betonul din jurul reactorului
              tanc?
              internal combustionizer

              Comment


              • #22
                dar masinile care merg pe metan ce au?La cat rahat produce tara asta prin descompunere organica se produce metan.Imaginati-va cat ar produce parlamentul Romaniei daca le-am capta basinile din scaunele lor de alesi ai neamului

                si eu unul sper sa nu se ajunga sa mearga si masinile pe apa.Imaginati-va cate accize s-ar inventa la H20 asta?Am muri de sete
                Last edited by john Q; 30 January 2012, 13:18. Reason: Automerged Doublepost
                "light up the darkness" Bob Marley

                Comment


                • #23
                  dupa cu ziceam o pagina mai devreme, deocamdata e mai greu sa desfaci apa in hidrogen si oxigen pe care apoi sa-l arzi din nou si sa dea apa si energie. sa ma anuntati cand va functiona primul perpetuum mobile de-asta cu hho, dupa legile electrolizei pt fazani, sa-l scot din priza si sa nu se opreasca. energie din nimic nu se poate, cu tehnologia actuala. asa ca electroliza si gaz brown=pisi_casa, hirocarburile inca sunt la putere. nici masina electrica nu-i vreun fas, marele opel ampera are autonime 50km, motor de 150cp si vmax de 160kmh (cum 3.14-le ma-sii, cat un logan 1.4?) si doar cand foloseste "range extender-ul"ajunge la autonomie de 500km. ca fapt divers, "range extender" in conceptia opel e un motor pe benzina de 1.6. de ce ma-sa n-or denumit masina ampera 1.6 si optional sa-i puna range-extender electric care s-o duca de la 500 la 550km? marketing, ca sa dea sperante alora de cred ca vreodata vor merge moca.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    O alta hiba la masinile electrice e timpul de incarcare de ordinul orelor, pe cand la pompa e de cateva minute
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      uitati'va la review-urile de la Nissan Leaf..
                      e super ok masinutza.
                      la 220(sau parca 240) cat or avea aia in case...cica s-ar incarca in 8 ore.
                      la statii cica ar incarca bateria 80% in juma' de ora!

                      aaa...si binenteles, singura problema: de ce masina nu a aparut acum 10 ani?!

                      Comment


                      • #26
                        Si mai e o problema "minuscula": pretul criminal

                        Comment


                        • #27
                          vezi si cate cicluri de incarcare -descarcare tine acumulatorul in conditii de incarcare rapida, cand dupa 50% din durata normala d eviata o sa scada subit capacitatea si aia 50km devin 20km autonomie peste noapte. cat costa reciclarea, cat de ecologica e reciclarea si cat costa acumulatorul de schimb. noteaza kilometrajul masinii si apoi scoteste cati km ai fi facut cu benzina din diferenta de pret de achizitie. mai e ieftin, mai e "eco"?
                          parca aici trebuia totusi sa vorbim de economizoare de benzol, nu?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Masinile electrice au inca un pret prohibitiv. Cand vor aparea variante low-cost (si retele electrice speciale in parcari), lucrurile se vor mai schimba.

                            Cine face cativa km pe zi cu masina si nu urca dealuri prea abrupte, eventual dispune de conditiile necesare, poate ca ar merita sa incerce o conversie cu baterii ieftine (lead-acid), un motor de cativa kw + controllerul aferent. Masina aleasa ar trebui sa fie o rabla mica si usoara, gen tico. Dar in afara de intretinere si fiabilitate, compromisurile sunt cam mari.

                            Comment


                            • #29
                              Masinile hybride sunt un fas. Consuma putin daca nu o calci, daca vrei sa mergi si tu ca omul consuma mai mult carburant decat una doar pe motor termic, deoarece trebuie sa care si bateriile dupa ea.
                              Basca, acei acumulatori cand se schimba, la 5 ani, costa cat 70% din pretul masinii.

                              Cat despre economizoare, cred ca orice producator mare si-ar dori sa ne vand o rabla dotata cu asa ceva, chiar mai performant, iar masina sa consume 2% la un motor de 200CP.
                              A trecut vremea cand faceai in garaj un MAC.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google