Pornire Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by edee View Post
    Va salut , are ceva daca plec direct cu masina dimineata fara sa o las sa se incalzeasca la temperaturile astea de -20 de grade?

    Este chiar recomandat acest lucru.

    Comment


    • #47
      Originally posted by ion_R5 View Post
      Se stie de asemenea ca la motoarele care functioneaza fata termostat, setul motor se uzeaza prematur, fiindca motorul merge mult mai rece decat regimul normal de functionare. (exista ungere, dar jocurile sunt mai mari decat la temperatura de regim)
      Eu merg in fiecare zi cate doi km pana la serviciu si inca doi la intoarcere. Pe vremea asta atinge doua linii aproape de destinatie.
      Asta ar insemna sa am motorul facut praf.

      Octavian, eu am obiceiul de a pleca de acasa in ultimul moment si sa recuperez pe drum. Iti dai seama cum ar fi sa merg cu ea pana in 2500 rpm pana ajunge la 4 linii.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #48
        Pai si tu sustii ca utilizarea frecventa, zilnic cum spui tu, a unui motor in astfel de conditii, nu va ramane fara urme pe termen lung?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #49
          Originally posted by vitriol View Post
          ............................
          Octavian, eu am obiceiul de a pleca de acasa in ultimul moment si sa recuperez pe drum. Iti dai seama cum ar fi sa merg cu ea pana in 2500 rpm pana ajunge la 4 linii.
          Si eu fac la fel dimineata, trag pt 5-6 minute ca nebunu )) (ca sa pot bea o cafea si sa trag o tigara inainte sa ma apuc de treaba)
          Dar din cei 15 km (pe un sens) primii aprox 2 km nu-i dau turatii mari.

          Comment


          • #50
            ce mi se pare cel mai aiurea si probabil asta e diferenta dintre dacia si alte masini ca nu-ti arata nimic , poti sa ai toate bujiile arse si sa nu stii decat atunci cand ai probleme , am vazut ca nu e asa simplu precum pare sa schimbi bujiile incadescente , nu trebuie stranse prea putin nici prea mult ca se rup si scoti chiuloasa , trebuie sa ma duc la meridian sa schimb 2 bujii ? astia cred ca nu schimba cu bujiile mele si nu vreau sa platesc de 2 ori aceeasi bujie

            Comment


            • #51
              Originally posted by vitriol View Post
              Eu merg in fiecare zi cate doi km pana la serviciu si inca doi la intoarcere. Pe vremea asta atinge doua linii aproape de destinatie.
              Asta ar insemna sa am motorul facut praf.

              Octavian, eu am obiceiul de a pleca de acasa in ultimul moment si sa recuperez pe drum. Iti dai seama cum ar fi sa merg cu ea pana in 2500 rpm pana ajunge la 4 linii.
              Cati km ai la bord? Daca ai pana in 80000, nu prea ai ce sa constati, - totusi nu-i de plastilina motorul - insa diferenta se poate vedea pe la 150000 sau 200000 km, daca tie o sa iti pape ulei si altuia care face drumuri mai lungi si ii ajunge motorul in regim termic normal, nu o sa ii ia gram de ulei.

              Dincolo de asta, la tine si bateria o sa pice mai repede, fiindca in 2 km nu apuca sa faca un ciclu de incarcare corect al bateriei, fata de consumul suportat la pornirea motorului --- dar sigur, asta nu are legatura cu incalzitul motorului.

              Comment


              • #52
                Un lucru deranjant (si e util in acest caz) este scara indicatorului de apa.
                Pana si la scooter se poate citi temperatura mai bine.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google