Alternative La Folie / Ionizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternative La Folie / Ionizare

    Salut,

    stie cineva de unde as putea cumpara o protectie pentru soare (ca in imaginea de mai jos ) ?

    in afara de exemplul de mai jost exista si alte alternative la folie / ionizare ?

    Multumesc.




  • #2
    In targ la Vitan.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Se mai gaseste o folie neagra perforata care se aplica pe geam cu apa.Este un cauciuc siliconic care se poate da jos cand vrei tu si pune la loc tot cu apa.Se gaseste la rola de 2m parca si costa in jur de 5 ron. Avea si la Auchan.
      Attached Files
      Last edited by cosmindan; 15 July 2013, 13:14.
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #4
        porcariile alea sunt "protectii de lumina", nicidecum de soare, sau raze UV )

        Comment


        • #5
          multumesc de sfaturi / informatii - voi merge sa caut;

          Comment


          • #6
            Ideea este ca el cauta o alternativa mai ieftina ca sa nu puna folie sai sa ionizeze.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #7
              este si costul de avut in vedere insa pentru mine esential ar fi sa poata fi usor montata / demontata in functie de vreme;

              din ce m-am documentat pe tema asta am scos din calcul folia; a ramas ionizarea care am inteles ca in anumite conditii (ploaie si / sau noaptea) are o vizibilitate foarte scazuta;
              as putea ioniza foarte putin (30% de exemplu) ca sa nu am probleme in conditii de liminiozitate scazuta si / sau ploaie dar atunci ma gandesc ca o sa reflecte / blocheze foarte putin soare si protectia o sa fie aproape inutila.

              Comment


              • #8
                pune folie, eu nu am nici un fel de probleme cu vizibilitatea.
                Dar am folie de 80% pe spate, nu de 95%

                Comment


                • #9
                  Chestiile alea care le cauti le are o firma din sebes,le gasesti pe motorvip.ro,cam pina in 120 ron pentru luneta,si laterale fata/spate.E ok,dar eu personal prefer folia.

                  Comment


                  • #10
                    Ionizarea implica mai multa grija, adica se pateaza daca stergi geamurile cu alte solutii inafara de spirt. Ionizarea este o pelicula de titan care este destul de sensibila la substantele chimice si se zgarie foarte usor. Folia este mai practica ca o mai poti da jos dar la ionizare este necesara demontarea geamurilor pentru tratament chimic de curatare.
                    Cu 300 ron faci luneta si geamurile spate iar cu tot atatia bani faci si ionizarea. Ionizarea da geamului aspectul de oglinda motiv pentru care nu se combina bine la culoriile inchise ale masinii.
                    Eu am avut ionizate si pana la urma am pus folie deoarece un dorel de la spalatorie s-a gandit sa sterga luneta pe interior desi i-am spus sa nu sterga nimic si am capatat o mare pata pe acea pelicula.
                    Decizia este la tine .
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • #11
                      No offence, da' in afara de solutia (eleganta) a unei folii sau ionizare, restul solutiilor mi se par tiganii cu efect zero.

                      Eu am folii pe spate in jur de 80%, si la fel cum zicea si colegu' Razvy, n-am absolut nicio problema cu vizibilitatea prin luneta indiferent de gradu' de iluminare stradala din exterior si conditiile meteo. Aceasi temere (nejustificata) aveam si eu inainte de aplicara lor, ca n-o sa vad bine in spate. Nici vorba, povesti. Cred ca si cu 95% n-ai probleme.

                      Asa ca sfatu' meu e sa mai strangi ceva bani (in jur de 300lei) si sa-ti pui folii omologate si la un service omologat, n-o sa regreti.

                      Comment


                      • #12
                        Nu ai nici cu 95%,eu asa am.Si e buna vizibilitatea.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by rokeru View Post
                          este si costul de avut in vedere insa pentru mine esential ar fi sa poata fi usor montata / demontata in functie de vreme;

                          din ce m-am documentat pe tema asta am scos din calcul folia; a ramas ionizarea care am inteles ca in anumite conditii (ploaie si / sau noaptea) are o vizibilitate foarte scazuta;
                          as putea ioniza foarte putin (30% de exemplu) ca sa nu am probleme in conditii de liminiozitate scazuta si / sau ploaie dar atunci ma gandesc ca o sa reflecte / blocheze foarte putin soare si protectia o sa fie aproape inutila.
                          De ce anume nu vrei folie ca nu am inteles ?

                          Folia (evident vb de o folie omologata) este net peste ionizare la orice capitol: protejeaza mult mai bine de razele UV (chiar si cea cu transparenta 73%, care se pune pe fata...de fapt folia omologata, are cam aceeasi protectie UV iniderent de cat de "inchisa" este ), nu se zgaraie, in caz de un eveniment nefericit soldat cu spargerea geamului acesta nu se "ïmprastie", etc...Pe cand ionizarea se "zgaraie" mult mai usor, la luneta daca folosesti dezaburirea in exces (adica cand nu ai nevoie) iarasi este afectata, etc.

                          Iar in privinta vizibilitati, o folie de 65% (transparenta de 35%) pusa pe geamurile spate, aproape ca nu o sesizezi, se vede excelent inclusiv noaptea (se vede muuult mai bine decat prin "perdelute" sau alcte chestii de genul asta)...

                          Comment


                          • #14
                            @SYL40|: AI face bine sa nu mai vorbesti din auzite. EU am geamurile ionizate de 6 ani. ( cand am pirmit masina de la dealer, le avea ionizate. Asa am comandat.) si nu s-a zgariat/decolorat nimic. AM si un prieten care le are facute de 1 an la service autorizat cu folie LLUmar si a facut bule pe luneta.
                            @Rokeru: EU zic sa le pui folie/ionizezi decat sa pui perdelute. CU perdelute dealea cu apa murdaresti tot geamul cand le motezi/demontezi. Sau mai simplu pui un parasolar( cel ce se monteaza cu ventuze.
                            MY CLA

                            Comment


                            • #15
                              @PRESTIGE ei uite ca tocmai nu vb din auzite, ci din experianta mea si a cunoscutilor are au (avut) ionizare. Am avut 2 masini cu ionizare (acum am masini cu folie: Loganul meu si Symbolul sotiei) si intr-adevar am avut f mare grija si la stersul geamurilor, si la folosirea dezaburirii, si nu am avut pb, decat o singura zgarierura la un geam pe spate facuta de un inel de la deget (de la cine a stat in spate), dar spre exemplu la una din masini, am vandut-o unui vecin si el pur si simplu si-a batut joc de masina la modul general, si inclusiv cu ionizare a avut pb din acesta cauza...La fel stiu destui care foloseau dezaburirea in exces si in timp este afectata ionizarea la luneta
                              Iar la faza cu bule aparute la folie, normal ar trebui sa aibe garantie (daca e pusa in ateler autorizat si nu la coltul strazii) si atunci se va schimba folia..

                              In concluzie ideea e ca la preturi aproximativ apropiate, folia ofera mai multe avantaje in plus (practic nu vad niciun avantaj al ionizarii fata de folie, poate doar pret ceva mai mic), iar cu ionizarea trebuie sa ai muuult mai multa grija de ea...si de mlte ori e afectata nu din cauza ta ci a altora (vezi cazul meu cu zgarietura de inel sau a colegului la spalatorie, etc.).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google