Salutare,
Am mai scris - mai sus- si eu folosesc Narva rally 100/90 (sau 120/90 sau cat or fi...)
Ideea este ca e bine sa nu risti si sa pui relee.....instalatia la logan este facuta pt 60/55w
La vechea Dacia a prajit blocuri de lumini.....La logan nu am riscat si am pus relee......la masinile de raliu care folosesc aceste becuri sunt montate relee si ele merg relativ putin....
Inca ceva.....este posibil ca la prietenul tau sa fi mers si fara relee, eu nu am vrut sa risc....am blocul original de lumini de 13 ani de cand e masina si cam asa vreau sa ramana......prietenul tau ar face bine sa arunce o privire la fire si circuite, s-ar putea sa dea cu virgule la inspectie.....
Eu nu ma pricep la electricitate insa nu vreau sa iau foc....sau sa prajesc instalatii, mai ales ca merg destul de mult cu ele aprinse ( 40-50 000 km/an)
becuri pentru dacia logan?
Collapse
X
-
Salut, revin si eu si ma bag in seama si va rog daca are cineva mai multe informatii despre becurile 100/90w. Am si eu o pereche dar nu am montat-o inca pentru ca citind ce ati scris voi pe aici observ ca este nevoie de relee. Instalatia de lumini a masinii nu are relee, de ce mai trebuie in o pereche, in serie, probabil? Cu toate astea, am o cunostinta care sustine ca merge pe becurile astea de 2 ani fara relee, pe logan si nu are nici o problema, pana acum. Cel mai lung drum a fost de 500km pana in Moldova, din Constanta.
Leave a comment:
-
Uite poze cu releul meu de rezerva - 12v 30 A ( desi tin minte ca pe masina sunt de 40 A)
Leave a comment:
-
Sunt relee de 40 A daca nu ma insel...
Sunt luate din dezmembrari de la un bmw si inca 2 de la un clio....
Maine daca ajung la masina fac o poza ca am unul de rezerva in portbagaj....
Sa nu ma intrebi de legatul firelor ca sunt manga in electronica....batranu meu sa ocupat mereu cu electronica...
Leave a comment:
-
Originally posted by Hirayama View PostHmmm....sa stii ca si eu sunt tamaie in electronica, modificarea am facut-o cu batranu meu
Din ce stiu, se incalzeste ff tare ( la vechea dacie) si efectiv il topeste....la logan n-am riscat si am modificat
Alternatoru duce fara probleme inclusiv 240 w faruri cu proiectoare ...... am pus 4 releuri - 2 pe far, faza scurta si faza lunga ....am un releu de rezerva dupa mine dar pana acum nu sa ars nimic
Blocul meu de lumini e ala din 2004 al masinii
Leave a comment:
-
Originally posted by vdmihai View Post..........
Ce diferente sunt intre becurile pentru far normale si becurile pentru raliuri? Asa super-puternice sunt alea de nu sunt pentru uz normal?
Tu cum crezi ca ai vedea cu 6 proiectoare toate pe faza lunga ...? ...si instalatie Xenon...
Nu avem ce discuta de legalitate, aia se dau in circuit inchis, tu mergi pe drum public
Leave a comment:
-
Hmmm....sa stii ca si eu sunt tamaie in electronica, modificarea am facut-o cu batranu meu
Din ce stiu, se incalzeste ff tare ( la vechea dacie) si efectiv il topeste....la logan n-am riscat si am modificat
Alternatoru duce fara probleme inclusiv 240 w faruri cu proiectoare ...... am pus 4 releuri - 2 pe far, faza scurta si faza lunga ....am un releu de rezerva dupa mine dar pana acum nu sa ars nimic
Blocul meu de lumini e ala din 2004 al masinii
Leave a comment:
-
Si cum sunt praf in chestii electrice, curiozitatea mea se incheie aici.
Topire bloc lumini? Adica se arde sau efectiv chiar se topeste
Leave a comment:
-
Am mai scris...am eu Narva rally 90/120 w, am avut si GE 100/140w
Farul nu are nimic, merg cu ele zilnic aprinse de peste 3 ani
Fara releuri insa pe faza scurta si faza lunga, eu nu le-am folosit, vor topi blocul de lumini al loganului....deci trebuie mici modificari
La fel avea si taica-meu la vechea dacie 1600 modificata cand alerga cu ea.....si la aia era si mai bine, farul era metalic si geam de sticla dar topea blocul de lumini....
Deci se impune sa pui releuri...
Ca performanta nu exista comparatie.....taie tot, xenon, LED orice vrei tu....
Imi sunt bune pt a ma deplasa noaptea in siguranta cu viteza....
Leave a comment:
-
Pai eu vad foarte bine, din fericire. Eram doar curios. De ce sa afecteze farul, Logan-ul de raliu de ex. are alte faruri ?Nu cred.
Leave a comment:
-
Alea sunt in general duble la putere, ilegale si nu stiu in ce masura iti afecteaza farul sau mai rau... instalatia
Sunt de parere ca daca nu poti vedea cu niste philips +130% atunci trebuie sa vizitam oftalmologul.
Leave a comment:
-
Salut, demonteaza panoul si scoate becul si ia-l ca model. Se potrivesc si de passat daca nu ma insel. Eu nu am gasit pentru Logan si am luat pt passat sau golf, nu mai retin. Acum s-a ars si celalalt(climatizare PH2)
Ce diferente sunt intre becurile pentru far normale si becurile pentru raliuri? Asa super-puternice sunt alea de nu sunt pentru uz normal?Last edited by vdmihai; 28 January 2017, 16:29.
Leave a comment:
-
Cam asa e. La faza scurta am vazut si eu ca intre xtreme 130% si altele no-name nu e diferenta mai deloc, abia la faza lunga se observa un pic.
Leave a comment:
-
Am facut aseara un test cu Night Breaker si sunt ok dupa care am montat un set de silverstar 2.0 si sincer nu prea am vazut diferente intre ele.
Doar diferenta de pret NB 70 lei/set si Silverstar 38 lei/set.
Leave a comment:
Leave a comment: