Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    35 lei termostatul sau manopera?
    a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

    Comment


    • #47
      35 ron termostatul,ca l-am montat singur

      sigpic

      Comment


      • #48
        Eu cred ca am termostul blocat pe deschis de vreo 3 luni (aproximativ 20.000 km) dupa spusele voastre.Azi a fost cald si in mers nu aveam mai mult de 2 linii,pana acum am crezut ca e de la frig.Poate dauna cu ceva daca am mers atatia km cu el defect.

        Comment


        • #49
          nici cand e foarte frig nu are voie sa coboare sub 4 linii .Daca scade ori e sonda de temperatura ori e termostatul ,de cele mai multe ori se dovedeste a fi termostatul .

          Comment


          • #50
            crull - alearga putin masina pe ture mari ...apoi opreste-te si desfa busonul de la vasul de expansiune (motorul oprit) ...putin cate putin pana iese aerul din vas ...daca tot 2 liniute iti arata , schimba termostatul!

            Comment


            • #51
              cos_min_i, busonul vasului de expansiune are supapa nu trebuie scos;

              crull, caldura iti aduce aeroterma in habitaclu? Adica pe maxim-cald pe tr4 simti ca e foarte cald aerul ce intra in habitaclu? (asta bineinteles dupa ce ai folosit masina un timp). Aceeasi problema am avut-o si eu pana acum 1 luna. La mine problema a fost clara, termostat, deoarece nu prea aducea aer cald in habitaclu (la service au schimbat sonda prima data si abia apoi termostatul ... "expertii" ...)

              S.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #52
                Doar in oras atingea 4 lini la un mers sportiv,in afara orasului mai mult de 2 linii nu aveam.
                Am fost azi in service,au pus diagnoza si cum era de asteptat termostatul deschidea la 76 grade,nu era blocat pe deschis.45 lei termostatul si 50 manopera,dupa iesire din service masina parca avea mai multi cai tragea mai bine si bauiesc ca e de la temperatura optima de functionare a motorului eu fiind obisnuit cu el puturos.
                Acum ramane intrebare cam ce problema se poate intampla daca am mers cu termostatul defect aprox 20000?Gigel de la sevice nu a stiut sa imi spuna doar ca creste consumul cand nu are temperatura optima motorul.

                Comment


                • #53
                  cam asa e! efecte prea mari nu prea are,. inafara de ce a zis nea Gigel! Pt cei ce schimba singuri: puneti ceva sub locul unde este termostatul,pt ca se prelinge antigel pe ambreiaj cand desfaceti corpul cu termostatul! probleme nu ar fi, numai ca in momentul in care pleci de pe loc, patineaza un pic din cauza glicerinei din antigel. Dupa vreo 50 plecari de pe loc isi revine!
                  sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                  Comment


                  • #54
                    Silviu -nu am zis sa scoata busonul de tot ... mie tot in 2 linii imi statea dupa ce am schimbat termostatul si am aplicat aceasta procedura si si-a revenit...

                    Comment


                    • #55
                      schimba termostatul.aceeasi problema am avut-o si eu

                      Comment


                      • #56
                        De ce nu citesti cu mai multa atentie?Am zis deja ca l-am schimbat si am precizat si cauza.

                        Comment


                        • #57
                          Eu l-am schimbat cu unul de origine si tot asa face. Merg de aproximativ o luna cu el schimbat..Sta la doua linii, cand se intampla sa faca 4 nu il tine prea mult si isi revine la 2....De doua ori mi s-a intamplat sa faca 4 si sa ramana acolo, ca pe vremuri....chiar ma dispera.

                          Mentionez ca am facut si combinatia cu busonul....nici o schimbare....
                          Last edited by Y C S; 15 March 2010, 14:19. Reason: Automerged Doublepost

                          Vorba multa, saracia omului

                          Comment


                          • #58
                            schimba sonda de temperatura atunci ...
                            aia face la fel cand e defecta .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #59
                              Speram sa nu ajung la asta....aia e mai scumpa

                              Vorba multa, saracia omului

                              Comment


                              • #60
                                la mine sta la 4 linii tot timpu, nu scade....din contra, creste
                                daca stau pe loc la semafor imi arata 6 linii...imediat cum plec scade la 4..daca dau drumu la dezaburire pe spate aceeasi poveste, cand o opresc scade...daca stau foarte mult in aglomeratie imi ajunge chiar si la maxim imediat cum plec de pe loc scad 2 sau 4.

                                sa fie termostatul sau altceva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google