Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    salut,

    de cateva zile am observat ca mi se arpind doar 2 linute la temperatura, urca la 4 liniute dupa un timp mai indelungat, decat in trecut. sa fie tot de la termostat?
    l-am schimbat acum un an si ceva... sa se fi dus si asta, sau de data asta sa fie de la sonda?

    Comment


    • #77
      pai daca nu baga caldura inauntru cum baga odata atunci e de la termostat, daca baga caldura normal si e doar o problema de afisaj pe bord atunci e sonda. Cam asa e regula , cel putin teoretic
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #78
        la mine era termostatul dus , si nu pot sa ma plang ca nu baga caldura , era ok .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #79
          Am rezolvat si eu problema liniutelor, dupa ce am mai citit si m-am mai documentat/testat se pare ca termostatul era devina , deschidea mai repede si de acolo aparea variatia de temperatura pe display deoarece lichidul de racire se racea sub temepratura de "4 liniute". Am cumparat un termostat cu 21 ron Master Sport + 1 litru antigel dacia 20 ron + apa distilata 2 ron, membrana din interior este metalica sau oricum nu este cauciucata cum am vazut alte modele sau pe cel care l-am dat jos de pe masina.


          Trebuie sa mai compectez cu antigel , ce ziceti sa pun numai antigel pur nediluat cu apa distilata sau sa il diluez cum scrie pe ambalaj ?? (pentru -25 Grade sa pun 40 % antigel ) , acum am nivelul un pic peste minim iar antigelul nu a fost schimbat niciodata de 2 ani jumate decand e masina .
          sigpic

          Comment


          • #80
            ti-ai facut in final curaj sa schimbi termostatul )
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #81
              Sunt in criza de bani si nu vroiam sa dau banii aiurea , vroiam sa fiu sigur ca schimb ce trebuie si sa rezolv problema din prima
              Deci cu antigelu cum fac ? ... Pun antigel pur sau il diluez cu apa distilata, acum nivelul este la minim.
              sigpic

              Comment


              • #82
                direct antigel. ce ai tu in masina e diluat ...pentru ca si-a pierdut din proprietati.
                fara

                Comment


                • #83
                  Si la mine era la fel am schimbat termostatul a mers bine o vreme si dupa a inceput din nou sa faca figuri. mai ales cand afara erau 40 de grade dar dupa ce a trecut caldura totul a revenit la normal. Acum merge perfect si nu mai am nici o problema chiar daca afara e caldura mare.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Bad_Wolf View Post
                    Sunt in criza de bani si nu vroiam sa dau banii aiurea , vroiam sa fiu sigur ca schimb ce trebuie si sa rezolv problema din prima
                    Deci cu antigelu cum fac ? ... Pun antigel pur sau il diluez cu apa distilata, acum nivelul este la minim.
                    Pierzi cam 1 litru cand schimbi termostatu, prea mult 1 litru de antigel pur.
                    Dilueaza! 45/55 sau 40/60 maxim (apa/antigel pur).

                    Comment


                    • #85
                      Prea tarziu raspunsul tau Tavi dar mersi de pont, am recuperat din antigelul care il aveam cam 1 litru (se pierde mai mult) si l-am pus la loc , am complectat cam 150 grame apa distilata si restul antigel pur, alti colegi mi-au spus sa pun pur pentru ca masina fiind de 2 ani jumate si-a mai pierdut din proprietati si asa se mai reinprospateaza. Am complectat cam 1 deget peste minim apa distilata si restul pana la trei sfert dintre minim si maxim cu antigel pur.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        inlocuire termostat

                        Salut
                        Pt inceput vreau sa multumesc celor care au postat rezolvarea acestei probleme.Am patit si eu figura cu 2 liniute . Am incercat sa cuplez geamuri , ac , faza lunga ,mers 30 Km , etc...fara efect...tot 2 liniute .
                        Am citit aici cam care ar fi "buba " si am schimbat termostatul .
                        Foarte bun postul 41 pag 3 ; Felicitari si multumesc.
                        Vreau , totusi sa mai adaug cateva :
                        -executati lucrarea cand motorul este rece ;
                        -acoperiti carcasa ambreiaj cu o punga de plastic ;
                        -aerisirea instalatiei ( motor oprit ) se face de la capacelul din imagine si dopul de la borcanul de expansiune desurubat si scos ( aceasta operatiune o repetati vreo 3 zile si completati daca este cazul );
                        -dati 2-4 chei ,fara sa porniti motorul , cu dopul de la borcanul de expansiune desurubat si scos ;
                        -montati dopul de la borcanul de expansiune fara sa-l strangeti de sa-i iasa ochii .
                        -se pierd cam 1.8 L din lichidul de racire avut anterior ( Logan 1.6) ;
                        -pret lucare 63 Ron ( termostat ,garnitura ,antigel Glaceol concentrat , 2L apa distilata ) ;
                        -5 Ron , 2 beri pe care le-am baut eu la interventie...ar mai fi mers vreo 2...
                        Spor la treaba !
                        Attached Files

                        Comment


                        • #87
                          Care-i faza cu garnitura separata? Eu am cumparat termostatul din magazin (45 de lei)si pe margine avea o garnitura de cauciuc "by default". Iar ala vechi tot acolo avea. Mai este vreuna pe care nu am vazut-o? . Nu prea vad unde ar fi putut fi.
                          Cheia necesara este de 8 nu de 10 cum s-a spus.

                          Avea dreptate Cristi_XP, invers nu merge bagat.
                          Last edited by Cristi_LCD; 30 October 2010, 18:29.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #88
                            Ba nu Cristi! Cheia este fix de 10, aferenta suruburilor M6.
                            Iar ca garnituri nu este decat fix una - aia de pe termostat. Aceasta garnitura se poate achizitiona si separat din magazine. Poate de aici s-a creat confuzia ca ar fi 2.

                            Comment


                            • #89
                              Termostatele Klaxcar nu au garnitura pe ele.
                              Trebuie sa o achizitionezi separat, iar desteptii de la magazine(unii) nu au si garniturile necesare, oricum aceste termostate sunt niste prastii.
                              Cautati-l pe cel de origine pentru ca nu merita sa pierzi timp, antigel si munca sa il schimbi la un an.
                              Iesi mai scump cu Klaxcar in timp.

                              Comment


                              • #90
                                @gl_mmm o fi la 16v de 10. La a mea este de 8. Sunt 100% sigur ca doar ieri am schimbat termostatul. Ca sa ma lamuresc pe deplin o sa ma chiorasc si la un 16v.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google