liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc de lectie. Oricum nu ma ris, am spus ca nu sunt asa bun reisar ca voi.
    Tot nu prea inteleg de ce nu e relevant (lansat eu zic ca se vede mai bine ce poate masina) la start lansat (si ''la consum'' n-a fost, pt ca am schimbat in ~5700-6000, nu prea se aude asa tare motorul, ghinion daca n-am tobe sport. Din nou, neesential. )) ).

    Comment


    • nu`i relevant ... din mai multe motive .
      1 motiv ... tu ai venit deja lansat din spate cand s-a dat startu
      2 la mana n-ati plecat in acelasi timp amandoi
      3 opelu stia ca va dati ?)
      4 startu lansat se da din treapta 2a-3a... ,sau la o anumita viteza cand masinile se deplaseaza una langa alta cu aceeasi viteza
      Last edited by Cristi_Xp; 17 January 2010, 00:42.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • revin cu amanunte din seara asta

        eu vs. logan 1.6 16v softat 2-0
        eu vs. chevrolet lacetti 1.6 16v 2-0
        eu vs. ford puma 0-1
        eu vs. logan 1.6 8v 1-0
        eu vs. nissan primera 1.6 16v 1-0
        eu vs. logan 1.6 8v stock 1-0

        Comment


        • ma tiganesc eu fofule..si mai vorbim
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • eu vs acelasi puma de mai sus 0-1
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • fof-ule, cine a amestecat in mamaliga la loganu ala 16v softat?
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • ori puma aveam modificari facute si nu a zis, ori nu e 1.6 ... asta e parerea mea ..
                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                Comment


                • ori nu sa pus puterea asfalt la amandoi , daca am patinat si tr. 1 si 2 , unde zic eu ca e baza ...restu e poveste.
                  dar tragea bine oricum , se ducea frumos pe 3-4...
                  alta cutie , mai usoara , aproape 1 tona ..etc
                  Valentin , GGI a mestecat la facalet , in masina lu` DaDa.

                  2 filmulete , uniti posturile va rog.
                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
                  Last edited by CataFOF; 17 January 2010, 12:19. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • eu vs. Logan 1.4 remapat (care ii patina ambreiajul) 0-1. Cand ii prindea ambreiajul se ducea. Nu mai tine nene...
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      nu`i relevant ... din mai multe motive .
                      1 motiv ... tu ai venit deja lansat din spate cand s-a dat startu
                      .........
                      Ok man, fie cum spui tu, l-am trisat pe ala de cate ori am incercat (dupa claxonu trei daca ai difuzoare sau casti la computer, se aude forte clar cand i-am dat talpa).
                      ))

                      PS: sau chiar crezi ca un Astra 1.4 e mai tare la demaraj ca Logan 1.4.
                      Cred ca si cartea da 0,5-1,0 sec diferenta in favoarea Loganului, unde mai pui ca eu sunt leizar, am pe putin 80 cp sub capota (si mai vreo 10 ascunsi in portabaj, d-aia fac tot).

                      Comment


                      • 0.7 secunde chiar mai slaba ... http://masini.ro/opel/masini-noi/ast...motorizare.htm
                        eu nu prea am negat faptu ca 1.4 nu bate masina aia ... doar modul in care v-ati dat
                        ,si faptu ca pe 3a nu incepe sa vina deloc din spate iar ma face sa cred ca nu se dadea
                        Last edited by Cristi_Xp; 17 January 2010, 14:21.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • 1997 Ford Puma specifications
                          Brief specs:
                          2 doors FF 4 cylinder 1388 cc 88.0 bhp/89.2 PS 1035 kg
                          [+] 2 1997 Ford Puma specifications
                          Brief specs:
                          2 doors FF 4 cylinder 1679 cc 123.0 bhp/124.7 PS 1039 kg
                          [+] 3 2000 Ford Racing Puma specifications
                          Brief specs:
                          2 doors FF 4 cylinder 1679 cc 153.0 bhp/155.1 PS
                          Previous page | Next page



                          Deci un Puma de 1.6 slab are 120caluti, asa ca sunt mandru c am stat asa aproape de el... Mai aveam si anvelope de vara montate de o zi
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Omuletii de-acolo spuneau ca are 90 de cai.... ce sa mai credem. Adevarul e ca masina are cam o tona din fabrica.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              ..........................
                              ,si faptu ca pe 3a nu incepe sa vina deloc din spate iar ma face sa cred ca nu se dadea
                              Nu vine nici pe tr III din spate, pe cuvantu meu de om (eventual poate gasim in cat face 0-1000 metri, asa mi-as putea sustine vorbele).
                              Pana pe tr IV la ~140 si sa fie in fata mea, il imping, nu tare dar sesizabil (testat si cu Clasic de 90 cp).
                              Totul se schimba dupa ~140, intre 140-150 lucrurile iau o intorsatura nefavorabila mie, vine vine vine vine si trece trece trece si se duce duce duce. Oricum acolo nu ma mai intereseaza.

                              PS: probabil ca softul imi mai da vreo 0,2-0,3 sec timp mai bun pana la 100/h si d-aia se vede diferenta asa + neindemanarea soferului, desi sustine ca a tinut-o pana in ~5500-6000.

                              Oricum pe II si III va rup pe toti
                              Last edited by Octavian; 17 January 2010, 14:43.

                              Comment


                              • mai ales daca pleci asa blana de pe loc
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google