liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se pun izolatoare pe serpi la masini aspirate. Doar la supraalimentate.

    Comment


    • eu am avut. parol. nu vad de ce nu s ar pune. la mine s a observat o imbunatatire substantiala. si nu au fost orobleme avand in vedere ca am mers 40.000 km cu banda pe serpi

      Comment


      • Originally posted by aleXpeed View Post
        Chiar ma gandesc cum sa merg cu capota ridicata nitel cand ma dau... o chestie ceva.
        Termin-o cu treburile astea periculoase )
        Punei un filtru sport (si d-ala ieftin e bun) si o tzava (izolata daca se poate) si ai sa vezi clar la liniuta cum te ajuta. La mers normal nu sesizezi mai nimic (inafara de zgomot).
        Daca nu gasesti, zi ca-ti trimit io una cu filtru cu tot )))))

        Comment


        • Am scos plasticul, acum se aeriseste mai ok, ce am observat la tulumba de la filtrul stock, pot scoate plasticul ala curbat si daca fac rost de un furtun dintr-ala flexibil sa prelungesc pana dupa grila in fata tubul, sa vina drept, vad diseara cum o sa fie cand o sa fie calda bine. Am inteles ca daca pun banda pe serpi, scurtez viata acestora (nu stiu unde am auzit...in fine) si ca se incalzeste mult chiulasa, si tot nu e bine. Astept sa vina si CGK din concediu ca sa testez o admisie de-aia cica sport cum se spune in popor, sa vad daca merita, altfel eu raman la filtru stock.

          @Doc, pai tocmai)).

          @Octavian: te anunt eu daca e, ma oftic ca asta micu' 1.4 moare de cald)) trebuie revergorat, pardon, revigorat)).
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • @alexspeed...stai sa ma intorc eu in bucuresti si rezolvam problema ...nu e panica ...

            Acum 1 seara de la Pitesti spre Slatina am dat rusine la un Passat 2.0 TDI ... pe drum drept stateam numai in spatele (200km/h) lui si depaseam odata cu el iar pe curbe nu vroia sa ma lase si il depaseam pe exterior ...in Slatina s-a oprit la primul semafor si a zis ca nu poate sa creada!

            Comment


            • ...trebuia sa-i explici ca tractorul trage bine in brazda nu pe sosele
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • dar daca mai dai si servo jos ? se mira si ala cu TFSIu cand treci pe langa el
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • cristi , tu ai ceva cu servo
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • nu, are ceva cu 88 de cai care trag ca 140 de cai... ala saracu cu passatu aspira si ligheanu dupa el, de aia statea loganul in spate. daca e sa iesi din zona de aspiratie, ramai la 3 garnituri de tren de marfa in urma, in maxim un minut. mah, pana la urma tot e bine ca nu l-o depasit pe ala cu passatu, ca-si dadea omu' foc la masina...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Nu prea bre Seba. Caci eu am facut o linie cu un A4 2.0 Tdi, si am stat la portiera lui din spate. Si asta de 2 ori, cu masina lui CGK. Nu-s asa fasnete tractorasele alea.

                      Comment


                      • io eram pe cat se poate de serios cu servo
                        servo + AC manca foarte mult din aia 88 cai anemici ...si ceva greutate in plus
                        acu conteaza si al cate poti renunta doar ca sa bati un tedei ,sau ce planuri ai cu masina .
                        Last edited by Cristi_Xp; 4 August 2010, 21:52.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Cristi ...chiar e serioasa treaba cu servo vad... tu de ce nu le dai jos?

                          Nu stateam in plasa lui ,SEBA ...il impingeam de la spate ..

                          Cezar , samtamana viitoare esti pe priumul loc sa testezi albinutza dupa urmatoarea modificare
                          Last edited by cos_min_i; 4 August 2010, 22:46.

                          Comment


                          • cum sa fure servo din putere fratilor..servo e antrenat de...motor? sau cum..nu cumva are nevoie de curent care il ia de la alternator? pai asa de ce nu se mentioneaza in nici o carte ca o masina cu servodirectie are mai putini CP decat una cu directie clasica...
                            si cand ii mai aud pe unii ca daca opresc muzica si sting luminile merg mai repede..ma bufneste rasul..hai la servo mai inteleg dar la a spune ca daca ai geamuri clasice in loc de electrice masina ,fara AC si servo masina e mai rapida mi se pare alta aberatie sincer...cat se castiga..4-5 kile...conteaza doar sa nu mergi cu ACu pornit in caz ca exista...
                            PS:stiu ca o sa imi sara lumea in cap(si moderatorii) dar vreau sa se lamureasca niste treburi care ma intereseaza si pe mine de altfel.

                            Comment


                            • la benzinare servo nu e eletric ,doar la diesel e electric .
                              problema e in felul urmator ... masina de fabrica are 88 cp sa zicem ... motorul de 1.6 .Caii aia ii dezvolta motorul , atata poate el , nu atata pune jos .
                              daca ai si AC si servo , mai sunt 2 curele care le invarte aiurea .Hai ca la AC daca e oprit , efortul sa il invarta nu e asa mare , dar la servo conteaza si mai mult , deci intre o masina cu 88 cp cu servo si a/c si o masina de 88 cp la motor fara servo si fara AC , aia fara servo si AC pune mai multi cai jos , plus ca e si o idee mai usoara ,sper ca te-am lamurit . Si treaba cu incarcarea e relativa , ca daca folosesti lumini blana , muzica etc , este alt consum si mai pierzi acolo un cal anemic .
                              Caii din talon sunt caii care ii dezvolta motorul , diferenta e ca alea fara clima si servo , pun un pic mai multi jos , exemplu ar fi 1.4 care sta langa 16vuri etc .
                              @cosmine ti-am scris mai sus motivele ) , nu vreau sa merg asa departe , plus ca is foarte irascibil fara clima , risc sa ma cert cu toti in trafic )
                              Last edited by Cristi_Xp; 4 August 2010, 22:58.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by cos_min_i View Post

                                Nu stateam in plasa lui ,SEBA ...il impingeam de la spate ..
                                daca e reala treaba nu pot decat sa te felicit pt modificarile masinii. un 1.6 8v stock e la ani lumina de un 2.0 140cp, chiar si pe passat. mai ales la viteze mari. ce modificari ai? asta daca poti sa zici, ca din ce am vazut pe aici lumea le tine cam secrete.
                                Last edited by bossake; 4 August 2010, 22:53. Reason: ediy
                                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google