liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian___31 View Post
    Lasa desenele animate, ia atasamentu sa vezi cat ai tu la 2000 rpm.
    120NM conform graficului, cam cu 10 mai mult decat are 1.4 maxim...dar e cam ciudat, motorul nu scoate nici puterea nici cuplul declarat, in mod normal le scoate, bineinteles daca dyno masoara puterea la volanta nu la roata. Sunt multe teste care confirma asta, unul din ele este un 1.6 MPI care la 160 000 km scoate ~ 85 cp pe dyno, deci lipsesc 2 care pot fi recuperati prin consumabile/benzina, etc.
    Last edited by Shakar; 15 June 2010, 15:47.
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • La 105 CP si 148 Nm date de producator 16v nu o sa le scoata pe astea la roata nici odata stock..........si ce e acolo 95CP la turatie de 5800......nu ai cum sa zici ca sunt la roata acolo
      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

      Comment


      • Bineinteles ca nu le scoate la roata, datele declarate de producator NU sunt la roata la nicio masina deci niciuna nu o sa le scoata. Ceva e total in neregula acolo, lipsesc 10+ CP.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • @ octavian sunt multe neconcordante in graficul tau.

          megane de 79 Kw loganul are 77 iar cuplul max dat de producator si de toate statisticile este 148 nu 137. este dif mare.

          @ MCD cu timpii 0 100 te cred. nu am zis ca nu. te am intrebat cat mai aduni cat % ca sa afli cat e real. dar dupa cum a zis colegul shakar seba a scos 10,3. l am intrebat si pe seba ca sunt chiar curios care este adevarul

          p.s. vorbim de cai in volanta. pe care producatorul ii masoara cu exactitate. pe dino mai grau sa ii masori la volanta. caii la roata sunt cu totul altceva si depind de multe variabile

          Comment


          • La roata 1.6 mpi sa zici multam daca are vreo 82 cp.
            Valabil la mai toate masinile.

            Marx, nu e graficul meu, e grafic luat de la firma consacrata, care numai cu asta se ocupa si nu numai cu Reno, ci cu mai toti producatorii.

            Comment


            • AStept de la seba un grafic pe gtech 0-100 km/h cu 10.3 ....am pe forum de anul trecut 10.1 si in seara asta o sa pun timpurile noi............
              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

              Comment


              • Originally posted by Octavian___31 View Post
                La roata 1.6 mpi sa zici multam daca are vreo 82 cp.
                Valabil la mai toate masinile.

                Marx, nu e graficul meu, e grafic luat de la firma consacrata, care numai cu asta se ocupa si nu numai cu Reno, ci cu mai toti producatorii.
                La roata sunt mult mai putin de 82, pierderile sunt mai mari. Dar la volanta unde producatorul spune ca are 87 (64KW)...ii scoti fara probleme, cam la orice masina. Imposibil sa pierzi 10CP cum e in graficul ala.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • eu nu cred ca un dyno care calculeaza CP la volanta ar avea priedere de 10 CP max 5 CP sa fie....+/-........pe cand daca este un dyno care ia CP la roata doar ce pune masina jos o sa ramai surprins cum de la 105 CP ajungi la 80-70 CP
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • Aduci G-Tech-ul Dane diseara? Vreau sa vad si eu cat am mai progresat de la 17.2 scot de Gigi si 16.2 timp scos de mine (pe 0-100).
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • MCD are dreptate. 16v 105 cai are 76 cai la roata

                      Comment


                      • Originally posted by Shakar View Post
                        La roata sunt mult mai putin de 82, pierderile sunt mai mari. Dar la volanta unde producatorul spune ca are 87 (64KW)...ii scoti fara probleme, cam la orice masina. Imposibil sa pierzi 10CP cum e in graficul ala.
                        Deloc imposibil, chiar atata pierzi pana la roata, ca pe mine acolo ma intereseaza, NU la volanta.
                        Spre exemplu la 1.4 mpi ajung vreo 66 cp la roata, si aia obositi tare de atata drum ))

                        Comment


                        • pai iti zic eu ca eu am dino facut cu 75CP la roata)
                          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___31 View Post
                            Deloc imposibil, chiar atata pierzi pana la roata, ca pe mine acolo ma intereseaza, NU la volanta.
                            Spre exemplu la 1.4 mpi ajung vreo 66 cp la roata, si aia obositi tare de atata drum ))
                            Din moment ce producatorul declara puterea la volanta, pe aia trebuie sa o masori, noi despre aia vorbeam, asa poti face comparatii mai usor (fiindca la puterea de la volanta ai acces). Ca sa nu mai spun ca in graficul ala nu e puterea la roata fiindca pierderea e mai mare de 10CP din 105. Daca as avea eu 95CP la roata as fi racheta. Deci acolo masoara la volanta si masoara prost.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • @ MCD daca zici ca la 4500 ai 134 Nm iar la 6400 ai 120 eu am calculat conform legilor fizicii asa : da sa nu ma injuri

                              P = cuplu (lb ft) x rpm / 5252.1 rezulta 88 x 6400 / 5252.1 = 107 cai la volanta

                              din datele date de tine de pe dyno. tind sa cred ca dyno este mult mai precis in calcularea cuplului decat in calcularea cailor

                              Comment


                              • Dyno este precis atat in calcularea cailor cat si a cuplului, asta daca dyno e bun si e calibrat cum trebuie. Daca e prost, masoara anapoda orice, indiferent ca e la roata sau volanta.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google