liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Nepotu123 View Post
    Cred ca e un castig fata de schimbarea normala, dar nu stiu daca iese de fiecare data si nu stiu cat rezista sincroanele alea la schimbari de genul asta. O sa incerc odata si eu sa vad ce si cum, asa de curiozitate. Mi s-a intamplat involuntar de cateva ori cand aveam niste presuri naspa si blocau pedala de acceleratie o data mi-a intrat in a 2-a, dar am patit si sa caraie si sa nu vrea chiar si cu ambreiajul blana nu jumatate.
    Ps: care ati experimentat, se simte vreun castig fata de schimbarea clasica?
    daca apuca 1 sa dea in decuplare , e posibil sa nu intre 2a .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Originally posted by CSH View Post
      Deci eu cu Loganul meu 1.2, as face SN sau Solenza, caci am rapoartele mai scurte ?
      Nu sa facut 1.2 vs 1.4MPI ? Nu stie nimeni ?
      S-a facut, cauta cateva pagini mai in spate unde am postat, 1.2 a luat cu o jumatate de masina 1.4 3/3 curse start de pe loc - 400m, si 2/2 60-100 tr 3 + ca la 60-100 eram cu un pasager .............. m-am plimbat cu amandoua si clar 1.2 16v E4 (dintr-asta am, chiar am impresia ca cel E5 este o idee mai lent) este mai rapid decat 1.4 8v E4...........cei cu 1.4 n-au decat sa nege, insa asta este adevarul

      Am si filmat - o sa editez si am sa postez filmuletul

      Numai bine
      Last edited by no.23; 6 December 2010, 17:24.

      Comment


      • Cine poate sa imi dea pagina, unde sa discutat despre 1.2 vs 1.4 la liniute ?
        Caci am tot cautat si nu gasesc.

        Comment


        • no.23: Te invit sa te uiti pe datele oficiale si sa vezi acolo cat de "clar" 1.2 16v e mai rapid decat 1.4mpi. Si daca tot vrei adevarul, nu adevarul ala tip "am motorul x, clar e mai bun ca motorul y, pt ca e al meu" da-te cu mai multe 1.4 mpi-uri si abia apoi trage o concluzie. Ca asa iti trantesc simplu intrebarea: De ce te contrazic datele oficiale? Eu daca ma dau cu un singur 1.6mpi si il fac din diverse motive(sofer slab, plecare proasta, ratare treapta, masina varza etc) pot sa vin si sa zic: "1.4 mpi face la liniute 1.6mpi, si trage mai bine, acum degeaba se oftica posesorii de 1.6 dar asta e adevarul" ?

          Comment


          • Din cate stiu eu 1.4 are 75cp si 1.6 90cp, deci compari mere cu pere, atat 1.4 cat si 1.2 au 75cp, iar 1.2 e4 are performantele ceva mai bune decat e5 chiar si oficial ................ te inteleg ca nu ma crezi, doar cei cu 1.4 nu sunt capabili de asa ceva (de a crede).............. am sa postez clipurile............ si crede-ma ca nici unul din soferi nu este lipsit de experienta sau a ratat plecarea sau mai stiu eu, pur si simplu 1.2 se lanseaza de pe loc mai bine si trage mai cu forta
            Last edited by no.23; 6 December 2010, 19:01.

            Comment


            • no 23., daca ai drum prin Bucuresti, sunt multi baieti dornici sa se dea cu 1.2-ul tau. Poate e mai "cu mot".

              In Bucuresti, altele sunt rezultatele: 1.4 e mai rapid pe 400 ca 1.2.
              Cat despre "clar e mai rapid", permite-mi sa ma indoiesc profund. Si ti-o pot demonstra cand si cum doresti. Doar sa ne intalnim.

              PS: incearca sa lasi sentimentele deoparte: aici nu este vb despre posesorii de 1.4 vs cei de 1.2 (poate doar in mintea dumitale). Noi aici, vb despre masini. Hai sa lasam frustrarile, si sa ne concentram pe data concrete. Sau tu ca posesor de 1.2 nu poti asta? (vezi cum suna?)

              PS2: eu n-am logan de 1.4, si tot nu te cred....
              Last edited by Cezar; 6 December 2010, 19:22.

              Comment


              • Nu am zis ca nu te cred ca l-ai facut pe ala, eu ti-am zis sa-mi explici si mie de ce te contrazic datele oficiale... de ce aia de la Dacia declara performante mai slabe la 1.2 16v atat 0-100 km/h, cat si la 0-1000m. Ti-am dat exemplul ala ca sa-ti ilustrez situatia expusa de tine, ai facut un 1.4, gata le faci pe toate si toate trag mai prost ca 1.2 16v, nu te mai face ca nu intelegi si nu mai citi printre randuri.

                Comment


                • Ai cumva un 1.2 16v chel si te-ai dat cu un 1.4 MPI full? Asa cred ca-l poti face... insa la aceleasi dotari mi-e greu sa cred ca bati 1.4.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Cu mine a facut no.23(varul meu) testul ) Da, am masina Laureate, el are un Preference. Am facut testul de 3 ori si de fiecare data 1.2 a avut o jumatate de masina in fata. Eu am in jur de 105 kg iar no.23 are in jur de 75kg. Dupa 2 teste, no.23 a mai luat inca o persoana in masina si acelasi test - 1.2 in fata cu jumatate de masina. Ce pot sa va spun , este ca dupa 300-400 de m 1.4 recupereaza foarte repede si il depaseste.Dupa aceste teste , cam la 2 saptamani si ceva am constat ca presiunea mea in roti era foarte mica, mai precis 1.8 pe fata si 1.9 pe spate. Nu stiu daca are vreo importanta, dar va spun, am condus si masina lui no.23 si ce pot sa va spun ca trage f bine fara sa exagerez cu ceva. Motorul 1.2 isi face foarte bine treaba.
                    House is in the house

                    Comment


                    • Datele oficiale de pe dacia sunt pentru 1.2 Euro5 sau E4?
                      Daca sunt pentru E5, e foarte posibil ca 1.2 Euro 4 sa scoata timpi similari la o liniuta cu 1.4 mpi(diferenta facandu-se la soferi).
                      Spun asta uitandu-ma la ce diferente inumane sunt intre 1.6 mpi E4 si 1.6 mpi E5.
                      Deci eu cred ca e posibil, daca datele alea sunt pentru E5 1.2 si nu pentru E4 1.2.

                      PS: probabil ca daca faceau 1.4 mpi Euro5, scoatea 0-100 in ~14,x secunde.
                      Cu ceva resoftare cred ca 1.2 se bate fara stres la liniute cu 1.4 mpi (stock, remapat)

                      Mie chiar imi pare rau ca n-am un 1.2 chel sa rup carca la 1.4 mpi si la 1.6 mpi Euro5.
                      Last edited by Octavian; 6 December 2010, 22:03.

                      Comment


                      • Hai bre, nr 23, tragi o tura prin Bucuresti, sa ne arati puterile miraculoase ale motorului de 1.2? (Mai pe caldura)
                        Se gaseste un 1.4 sigur sigur.


                        PS: Ajungeti la concluzii gresite...practic, nu 1.2 e mai rapid ca 1.4: ci 1.2 lui no.23 a fost mai rapid ca 1.4 varului.
                        Last edited by Cezar; 6 December 2010, 22:58.

                        Comment


                        • Oricum la voi nu se mai gaseste un 1.4 stock care sa iasa la interval.

                          Comment


                          • Cezar, eu ma refer strict la masini stock, nu am nimic cu posesorii de 1.4 (cum insinuezi), nici macar nu o sa mai intru in discutie cu tine pentru ca nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, scuze ca te dezamagesc dar nu prea am trecere prin Bucuresti, insa chiar te invit sa facem o liniuta 1.2 vs 1.4, stock - evident, te rog foarte mult macar id-ul sa-l scrii corect, eu nu-l pocesc pe al tau ...........

                            Nepotu123, datele de la 1.2 E4 difere cele de la 1.2 E5, asta am vazut pe site cand s-a schimbat motorizarea, E4 are timpi o idee mai buni decat E5.

                            aleXpeed, am Preference cu proiectoare si airbaguri laterale, iar celalalt logan este un laureate simplu, fara optiuni, deci diferenta o face instalatia de AC.

                            Nu spun ca in anumite circumstante (alti soferi, alte anvelope (app. am 1.9 pe spate si 1.8 pe fata - pentru un mers mai confortabil - de cand la service in a 2-a sapt cand am fost sa montez alarma am vazut ca aveam 3 fata-spate), alt ulei, alt carburant) masinile nu ar fi fost roata la roata, insa testul repetat de mai multe ori a dat acelasi rezultat cu diferentele intre masini pe care o sa le vedeti in clipuri (va spun de acum ca nu este cea mai grozava filmare, insa cred ca este de ajuns).........

                            In primul clip (start de pe loc) la dus 1.2 in stanga, 1.4 in dreapta, la intors 1.2 stanga si 1.4 dreapta.

                            In cel de-al doilea (60 - 100+ in tr. 3) s-a filmat din 1.2.



                            Concluziile va las sa le trageti voi.

                            ps. startul l-a dat de fiecare data dominum , mai putin primul start pe care l-a dat cameramanul.
                            Last edited by no.23; 6 December 2010, 23:10.

                            Comment


                            • ...bataie intre pitici devine interesant, dar desi mi-as dori sa iasa 1.2 in fata, cred ca, cu o foarte mica diferenta, 1.4 castiga. in principiu, din incercarile/experientele de pana acum, mi s-au confirmat timpii dati pe site-ul dacia.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • la niste motoare mici ca astea, e destul ca 1.4 "laureat"sa fie condus mai mosnegeste, si 1.2-ul mai sportiv si gata diferenta. eu am ridicat un pic pedala la acceleratie sa se deschida bine clapeta si deja fuge mai tare


                                diferenta notabila intre 1.2E5 si 1.4E4 este la cuplu, unde 1.4 are mai mult (nu mult dar este). pe de alta parte cuplul ala mic este maxim la 4250 rot la 1.2, pe cand 1.4 il are cam pe tot de pe la 3000 de ture. 1.2 laureat vs 1.4 laureat rezulta cu 1.4 castigator. si este diferenta enorma intre 1.4 preferance si 1.4 laureat. ultimul are in plus vreo 50kg!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google