liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.9 fata de 10.2 sec... nu-i chiar atat de praf totusi. E mai grea(1285kg), asta o trage in jos pe 400m, pe mai mult posibil sa fie altul rezultatul.

    Comment


    • si ultimul 316i e praf dupa mult de aici , ca nu fuge tare pe 400m , ca e grea..deh nu te flutura vantul de pe sosea ca la logan, in fine nu vrea sa intru in detalii dar sa spui ca un e46 de nou e praf trebuie sa fi putin obtuz.
      p.s. de unde frustrarile astea vis-a-vis de bmw?
      p.s.2 cea mai buna masina ar fi un logan 16v fara nici o optiune...nici macar inchidere centralizata, ar face muci un 320 posibil si un 323 foarte dotat. ))

      Comment


      • aici se vorbeste de liniute bre Denise ,strict liniute , nu de alceva
        poti lua un 16V si ii scoti tot dupa el , il golesti de tot , mai umbli pe colo colo , daca ai ceva bani , schimbi si geamurile cu plexi si tot asa.
        si sigur vei bate multe masini

        Comment


        • Aici e topic de liniuite... deci omul vorbea de performantele la liniute ale lui 316i. Nu zic ca e praf.. dar e mai slab ca Loganul 16v pe 400m, pe mai mult s-ar putea sa ti-o dea bmw-ul, mai ales ca are viteza de top mai mare(206 km/h) Nu cred ca ar zice nimeni ca un 316i bun, sau nou e praf, e net superior Loganului cam la toate aspectele, doar ca e putin mai lenesa, atat.

          Comment


          • referitor la ce a zis cata fof , vedeti ca este cineva pe forum ( racingcode are nicku` parca ) si are 1,6 chel chel si geamuri special, usi etc etc ;)
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • nu ma laud nu am logan am o supernova 2002 motor asemanator cu loganu 1.4 m-am dat azi cu un bmw pisicuta cred ca era si l-am luat cu o aripa avea numere de germania a venit dupa mine sa imi zica sa o dam iara

              Comment


              • Raman la concluzia mea, am condus 316i e36 (105 cp) compact si trage ca o masina normala, nu m-a impresionat cu nimic.

                Vorbim strict de liniute, tocmai ca sunt un fan BMW, imi plac ca masini insa urasc toate harburile. Intre loganisti, 1.4 este cel mai praf (sau dci de 65, dar raman la celebrul 1.4), la fel si intre bmw-isti, 316 este cel mai panarama.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • e pacat sa`ti cumperi bmw cu motor de 1.6 ,1.8.
                  ori iti ei cu motor capabil , sa simti ceva , ori nu mai ei deloc , te rezumi la alta marca cu motor 1.6 .

                  Comment


                  • Da' ce aveti acum cu BMW-urili 316?
                    Raportat la alte utilaje din clasa lui, are chiar un demaraj OK.
                    Cum zice CataFOF, aici vorbim de liniute, ce stiu sigur ca 316i (103 cp) cu motoru ok nu sta pe tr I si II nici langa 1.4 mpi (remapat ca asa am facut). Joaca in parcare: 316i, 1.4 mpi (ala din mijloc) si dci 85 cp.
                    Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


                    Cu dci 85 cp (acelasi) am facut si liniuta adevarata, nici o sansa, o masina distanta din trei incercari (chiar si pana la 140/h)

                    Pe drum se schimba treaba destul de drastic, chiar daca miroase a ulei ars dupa el ))

                    Comment


                    • dupa a 5a incepea sa se duca bmwu inainte
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • de acord cu ce zice catalin. bmw daca-ti iei iti iei de la 2.0i in sus. ca doar ala s-a comparat mereu cu 1300-le nostru de s-a bagat adanc ideea in mintile retarzilor ca orice bmw bate oricand orice masina. normal, cu motor de neam prost, de 6000000litrii, si-un ***** de dacie bate o masina de formula 1. bmw nu poate dom'ne sa faca masini care nu merg tare...revenind la 316 cu motor de 1.8-1.9, de 115cp, am avut ocazia sa ma "cert" cu 2-3 de-astea si greu le dovedesti, daca reusesti cumva sa le dovedesti. un 16v remapat sta cu greu langa sau bate cu greu un 316 de 115cp din 2004-2005. la finalul celor 400m, cand ai 130km/h, o diferenta de o usa si-o aripa intre masini inseamna zero...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Am tot citit pe aici si vreau sa va intreb pe voi cunoscatorii ce sanse as avea eu cu 1.4 remapat fata de un Audi A4 din 95 1.8 litrii 20v 125 cai cu 250 mii de kilometrii la bord. Audi-ul e a unui amic cam snob cu care ma tot tachinez pe tema asta , nu am facut liniuta , nu vrea sa se bage dar am incercat odata pe ~50-100 m la o plecare de la un semafor (nu se putea mai mult) si pe tr1. eram in fata lui cu jumate de masina (auzisem motorul lui cum ajunsese in limitare , eu atunci dadeam a 2-a dar a trebuit sa franez ca nu se mai putea continua). Deci intrebarea mea ar fii daca as avea ceva sanse pe 402 m cu aces Audi.
                          sigpic

                          Comment


                          • Poate daca dai jos roata de rezerva ,bancheta spate,scaunul din dreapta si le pui la el in masina e posibil sa stai pe langa elChiar daca la el au mai murit ceva cai si are cam 200 kile in plus fata de tine e vorba de 40 de cai (sa zicem ca tu ai 82).
                            Last edited by @nvidia; 22 December 2010, 16:56.

                            Comment


                            • eu nu cred ca ai sanse , dar nu se stie , daca da in fiecare treapta limitare , ai sanse , dar asa , nu prea cred.
                              sa postezi aici daca o comiteti candva , sunt chiar curios.

                              Comment


                              • Nici eu nu cred ca ai sanse, nici usurat. Din aia 125 de cai sa-i fi murit vreo 40, cam greu imi vine a crede, doar daca e toroapa de-o merge si in 3 pistoane.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google