liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai mai omule...tu compari un interval de 2500 rpm cu unul de 1500 rpm?

    Comment


    • Poftim...? ))
      Mai calculeaza.

      Ce am spus in postul anterior o sa fac cu probe, poate asa o sa intelegeti ca virgula cuplul va da acceleratia, ca ''trage'' asta simtiti, cuplul, nu puterea.

      Comment


      • eu as miza pe intervalul 4000-5500 mai degraba decat pe 2500-4000...chit ca frecarea cu aerul e mai mare la 4000-5500 din cauza vitezei mai mari la care se face masuratoarea.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Asa e bre, nota 3 la matematica pt mine
          Si eu as miza pe 4000-5500.

          Comment


          • Cum eram eu cu 1.6, de la 40 in a 2-a plecam in paralel (~3000 rpm.) iar pana la 5000 luase avans mic, apoi nu se mai departa deloc in ture mari sau pe a 3-a, nici eu nu-l ajungeam, nici el nu se departa). Practic, poate sunt la putere de 1.6, dar cuplu mai jos il am mai mic decat al unui 1.6, cam asa ar fi.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Originally posted by Octavian___32 View Post
              Poftim...? ))
              Mai calculeaza.

              Ce am spus in postul anterior o sa fac cu probe, poate asa o sa intelegeti ca virgula cuplul va da acceleratia, ca ''trage'' asta simtiti, cuplul, nu puterea.
              Tavi, eu am intrebat cu totul altceva. Liniuta din mers, 1.4 din 4500 si 1.6 din 2500, de ce trage mai prost 1.6 daca are cuplu mai mare ?
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Ce spui tu nu se poate, si m-am facut ca nu vad dar o tii pe a ta.
                Cum sa faci liniuta din mers pe aceeasi treapta, unu la 2500 rpm si altu la 4500?
                Pe aceeasi tr de vieza ti-am spus ce test se poate face.

                Originally posted by Seba View Post
                eu as miza pe intervalul 4000-5500 mai degraba decat pe 2500-4000...chit ca frecarea cu aerul e mai mare la 4000-5500 din cauza vitezei mai mari la care se face masuratoarea.
                Tocmai d-aia am zis tr II maaaxim tr III.
                Daca ma lasati pe tr IV sa fac, am castigat din start.

                Originally posted by Cezar View Post
                .............................
                Si eu as miza pe 4000-5500.
                Eu merg pe intervalul 2500-4000 rpm, secundele sunt mai putine aici decat pe 4000-5500.

                Din pacate zapada e inumana afara, ramane pe alta data, dar promit fata de toata lumea ca voi face testul.
                Last edited by Octavian; 22 January 2011, 10:02. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Ai dreptate, exprimarea nu a fost cea mai buna. Ideea e care crezi ca trage mai bine din cele 2 ? Eu as pune toti banii pe 1.4 din 4500 RPM fiindca dezvolta mai multi CP ca un 1.6 la 2500 RPM chiar daca are mai putin cuplu.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • shakare, tu ori nu pricepi, ori nu vrei sa pricepi. cum mama dracului sa meraga doua masini in tr4 cu 40km/h, unul cu 2500rpm si unul cu 4500rpm?
                    tavi, eu mizez pe intervalul superior de test pt ca, acolo elasticitatea si rezerva de putere au valori mai mari. oricum, intervalele ar trebui ales astfel incat 3000rpm sa fie ori in ambele, ori in niciunul, adica turatia de cuplu maxim sa nu influenteze semnificativ rezultatul. deci 1500-3000rpm si 3000-4500rpm ar fi mai ok, banuiesc.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • O sa facem comparatii pe o sg motorizare, cu testul care l-am spus.

                      De ce naiba la reprize dizalul sta mai bine ca benzinarul??? Si n-are cp mai multi...
                      Degeaba am la 4000 rpm 60 cp si 120 Nm cand un dizal la 2000 rpm are 50 cp si 180 Nm, te manca pe paine la momentul acceleratiei.
                      Cuplul conteaza la acceleratie.

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        shakare, tu ori nu pricepi, ori nu vrei sa pricepi. cum mama dracului sa meraga doua masini in tr4 cu 40km/h, unul cu 2500rpm si unul cu 4500rpm?
                        tavi, eu mizez pe intervalul superior de test pt ca, acolo elasticitatea si rezerva de putere au valori mai mari. oricum, intervalele ar trebui ales astfel incat 3000rpm sa fie ori in ambele, ori in niciunul, adica turatia de cuplu maxim sa nu influenteze semnificativ rezultatul. deci 1500-3000rpm si 3000-4500rpm ar fi mai ok, banuiesc.
                        Am zis care trage mai bine la turatia aia. Gen 1.6 @ TR2 - 2500 RPM vs 1.4 @ TR2 @ 4500 RPM. Ceva gen o depasire din scurt sau rampa sau orice altceva. Exprimarea aia cu liniuta nu a fost cea mai fericita si nu s-a inteles ideea, nu avea cum ). Ideea e ca ai cuplu constant (mare parte din el) de la 2000 la 5000 RPM si totusi o data cu cresterea turatiei (puterii) masina trage din ce in ce mai bine. Daca acceleratia ar fi dictata de cuplu, masinile din F1 ar fi niste mizerii.
                        Last edited by Shakar; 22 January 2011, 15:10.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • "mizeriile" alea au vreo 600Nm, vreo 900cp si vreo 17000rpm...acu am inteles ideea aia cu testarea pe 2 intervale, e limpede. uite, eu de curiozitate o sa incerc testul. poate pana luni se mai duce zapada si gasesc vreo bucata de drum liber in afara orasului.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • doamnee am lipsit o saptamana si tot aici va gasesc vorbind despre aceleasi lucruri.

                            @ seba mersi pentru CD . am inceput sa il studiez chiar din seara in care mi l ai dat. foarte foarte bune informatiile alea pentru mine.
                            data viitoare adica peste o luna si ceva vin iar la TM . dau o bere !
                            @ seba pe detenta forta pistonului nu face unghi de 90 grade cu manetonul ? http://www.animatedengines.com/otto.shtml
                            Last edited by alessandro; 22 January 2011, 16:01.

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              ...............................
                              tavi, eu mizez pe intervalul superior de test pt ca, acolo elasticitatea si rezerva de putere au valori mai mari. .....................
                              S-au facut testele:
                              Tr II 2500-4000 rpm: 2,6 sec. 4000-5500 rpm: 2,9 sec
                              Tr III 2500-4000 rpm: 6,0 sec. 4000-5500 rpm: 6,9sec.

                              Ia zi-mi acum ce face ''cacatul ala de cuplu''??? De ce e mai scurt timpul pe intervalul 2500-4000 rpm?

                              Originally posted by Cezar View Post
                              Asa e bre, nota 3 la matematica pt mine
                              Si eu as miza pe 4000-5500.
                              S-au facut testele:
                              Tr II 2500-4000 rpm: 2,6 sec. 4000-5500 rpm: 2,9 sec
                              Tr III 2500-4000 rpm: 6,0 sec. 4000-5500 rpm: 6,9sec.

                              Ma duc sa ma imbat, ca altceva n-am de facut acum.

                              Ia mai ziceti, ce explicatii mai dati acum????
                              Eu tot o tin cu cuplul si am dovedit, degeaba am cp daca nu am cupluuuu!!... voi acum ce mai spuneti??
                              Ma duc sa iau bere ca sunt foarte nervos/suparat. ))
                              Last edited by Octavian; 22 January 2011, 16:42. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • si eu ii dau dreptate lui octavian. la mine 16v trage mai bine din 3000 in 4000 decat din 4000 in 5000

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google