liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian___32 View Post
    Am facut cu dci 85 cp, mi-a dat doua masini lejer...
    Pe tr I deja avea aproape o masina in fata de fiecare data, e posibil?
    Si nu scotea fum.
    Moama ce m-a nerorocit...
    nu prea cred ca avea soft.eu(dci65 cu soft si intercooler,deci tot in jur de 85-90cp) stau egal cu alexpeed care are ceva modificari in afara de soft.
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...am-t11058.html

    Comment


    • eu vs astra g 1.6 8v 1-0 0-140km/h cica nu i-a intrat a 3 rezultatul peste o masina nu stiu cum naiba

      eu vs 1.6 full 1-0 dar am recunoscut ca am furat putin startul soferul nu foarte experimentat

      eu la volan la 1.6 (asta de mai sus) vs astra 1.6 8v 1-0 aproximativ 2 masini

      trebuie sa recunosc ca trage bine 1.6 stock nici nu prea eram eu invatat cu masina omului deci se putea mai bine
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Originally posted by Octavian___32 View Post
        Iti dau cuvantu meu ca nici Seba sau Gigi cu 1.6 16V nu a plecat asa tare de langa mine pe tr I...
        Nu stiu ce sa zic...castiga constant pe fiecare treapta.

        o8MeLC: am plecat relativ ok de fiecare data, fara scarturi (nici dizalaru n-a plecat cu scart) dar eeefectiv pana sa ajung in 5500-5800 rpm, curu lui era deja la botu meu (al masinii evident).

        E drept ca mi-am dat avansul o idee inapoi, dar cu 1.4 stock n-am treaba, tot il dovedesc.
        Si nu scotea fum mai...deloc.

        PS: si nici n-am avut roata de rezerva ))
        Interesant, tre sa mai incerc si cu alte dci 85 care stiu sigur ca sunt stock.
        eu am incercat o singura data dci vs 1.4 stock amandoua. eu cu dci si colegu cu 1.4.
        am terminat far in far. pe 3 a venit langa mine ca ramasese in spate si asa am terminat shoulder to shoulder
        - deci asta al tau era remapat

        Comment


        • Nu stiu de ce dar dci de 85 se misca foarte bine, m-am distrat pe Valea Oltului cu un Duster 1.6 16v 4x2 (ma face in viteza) si cu un 320d e46 non-facelift de 136 cp. Faza cu 320-u e ca daca nu lasam din acceleratie ramanea langa mine pe contrasens incercand sa ma depaseasca (evident, liber ca cerul in fata).

          Dupa aproape 1400 de kilometri facuti cu dci de 85... vreau la febletea mea de 1.4... nu mai suport masina silentioasa, confortabila, sa moara in ture mari, pe forja la 100 sa dau a 4-a, etc. Ar fi treaba sa remapam dci-u, are 102.599).
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • cred ca ii lipseste ceva.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Originally posted by RAM View Post
              nu prea cred ca avea soft.eu(dci65 cu soft si intercooler,deci tot in jur de 85-90cp) stau egal cu alexpeed care are ceva modificari in afara de soft.
              Variabilele sunt multe.
              Din ce spui tu in capu meu rezulta ca dci-ul care ma nerorocit era clar remapat.
              Daca nu era remapat inseamna ca utilajul meu trage prost, mai prost ca un 1.4 mpi stock, ceea ce pana acum nu s-a dovedit stiintific si faptic ))

              O sa iau legatura cu un coleg care am facut vara trecuta (am avut o masina in fata din trei incercari) si stiu sigur ca e dci 85 cp stock.
              Daca ma face si el la fel, e clara treaba.
              Iar il caut pe Cristi.

              Comment


              • Va bate dci de 85 stoc, rusine reisarilooor)). Melcule, acuma sa te iei de mine, pe mine nu m-a batut ca nu m-am dat cu el, pe tine da).

                Octavian, vezi ce mai faci cu dci de 85, daca te bate, ne dam pe dci sau iti verifici compresia si tu). Eu stau linistit, poa' sa ma bata si dci de 65 stoc, am compresie varza dar tot sunt foarte multumit de cum merge babaciunea de motor.

                @RAM: dci de 65 modificat la 85-90 trage mai tare ca un dci de 85 standard din ce stiu.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • dar multi se "laudau" ca dci 65 resoftat "face" dci 85 stok :-s
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • pai cam face , dar conteaza ce stg are dci ala de 65 cp
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • eu 1.4 vs vw vento 1.8 90 cp 4-0
                      ne-am dat si de pe loc si din mers pe treapta a 2-a
                      zicea ca are ceva probleme cu masina .. ca trage aer fals .. sau se ineaca la acceelrare brusca .. in fine

                      p.s linia asta am dat-o ca m-au luat prietenii pe sus ca eu m-am lasat de astea )
                      FLR trebuia sa ma dau si cu opelu vectra ? cred ca il parasea prietena pe ala
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • @ alexpeed tu ai modificari trasee serpi remapari etc. tu folosesti toata plaja si eu 4500 rpm ... ce zici ? si daca te fac ? din 2000 cu a 2 a
                        cu 1.4 stock da ii dau maxim 4000 da cu tine ... e alta treaba

                        Comment


                        • La 4500 suna interesant, sau schimbi la 4000 si eu ma dau pe gaz (pe gaz trage categoric mai slab dar tot bat 1.4). Cu 1.4 standard si chel cunosc pe cineva dar nu cred ca vine pana pe Kiss pentru o comparatie, caci pe forum in Bucuresti rar sa nu gasesti un 1.4 neremapat.

                          PS: da-te cu Filcor, bag mana-n foc ca ii trage ca un 1.4 standard!
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • 2000 cu a 2 a...pana la 4500 iau avans clar. dau a 3 a si tu tragi cu a 2 a inca 1000 rpm nu imi pot da seama. eu zic ca as avea castig de cauza
                            daca vrei sunt disponibil intr o serata.
                            Last edited by alessandro; 27 April 2011, 01:01.

                            Comment


                            • Ne gasim la fulgere daca e, de preferat soseaua cu 4 benzi semaforizata fara stres. Cand schimbi in 4500 o sa cazi undeva jos si eu o sa castig teoretic.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • da nu uita ca tu o sa stai in 4500 5500 rpm unde ai cuplu mic in comparatie cu 140 Nm cat am eu de la 3000 la 4500.
                                ceva de genu benzinaru trage cu a 3 a si dieselu trage cu a 4 a sa fie egali. chiar sunt curios ce iese

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google