liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai precis 1.4 si 1.6 la pe treapta 1 si neutru la 5500 apoi pe restu treptelor la 6000
    16v 5750 6500
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Nu stiu de ce a mea mergea in a 1-a si la 6000...
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • 16v al meu merge 6500 pe toate. si pe a 4 a ia limitare 6500

        Comment


        • Si la mine la fel, de la 1 la 4 ia ~6500 RPM, doar pe 5 sigur nu ia atat. Pe loc, scoasa din viteza tot acolo se duce.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
            mai precis 1.4 si 1.6 la pe treapta 1 si neutru la 5500 apoi pe restu treptelor la 6000
            ......................
            La naiba, merg la 6000 rpm pe toate treptele (mpi-urile).

            Comment


            • @ colegu care ma intreba de kia. nu sunt de vanzare. 1.6 diesel 115 cai
              1.6 benzina 126 cai 1.4 109 cai

              Comment


              • Da asa-i, pe toate treptele. Pardon pe a 5-a nu, dar acolo se stie de ce nu ajunge la capat. Nu am testat niciodata pe neutru si amu e prea tarziu.

                @marx: era o gluma. Si diesel-ul cred ca-i de 1,5. Sau confund cu Hyundai?
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • e de 1.6 115 cai. suta in 11.5 cica. deci cam lenes

                  Comment


                  • voi credeti ca aveti cuplu sa luati in tr5 tot turometrul? a 5-a e "de fuga", de aia nici in picaj nu ajunge motorul in limitare de turatie. eventual dca-i puneti roti pe 13 si cutie scurta...
                    tavi, eu la toate loganurile la care am facut bordurile, am vazut turatia afisata corect, inainte cat si dupa desfacerea bordului. 20-30rpm e abatere ok, dar 100rpm deja e mult. bag seama ca a ta a fost si inca mai e mai speciala decat restul loganurilor
                    Last edited by Seba; 22 June 2010, 12:42.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___31 View Post
                      La naiba, merg la 6000 rpm pe toate treptele (mpi-urile).
                      resoftat da , stock nu ... nu te contrazice iar aiurea
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Nu mai, baga-te la un 1.4 stock, sa vezi ca duce tr I in 6000 rpm apoi face pam pam pam pam pam....

                        Seba speculantul.... )))

                        Comment


                        • Originally posted by CataFOF View Post
                          si eu rup tot de la 1.6 8v , de la remapat in sus .
                          chiar si 16valve resoftat nu misca
                          inseamna ca tu bati si MCDu , ca el si-o ia de la 16v de fabrica .

                          Comment


                          • El spune ca bate 1.6 16V resoftat nu ca ia bataia de la unul stock.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian___31 View Post
                              Nu mai, baga-te la un 1.4 stock, sa vezi ca duce tr I in 6000 rpm apoi face pam pam pam pam pam....

                              Seba speculantul.... )))
                              pe cat punem pariu ???
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Octaviane, toate masinile au vitezometrul calibrat sa arate in plus cativa km la ora. Zi merci ca nu era bemweu Supernova.

                                Vmax, rulat km destui stabilizat, 172 kmh pe GPS, repetat in multiple randuri cu abatere de +/- 2 kmh in functie de incarcarea masinii, pe autostrazi de la unguri incolo inclusiv, pe M5 chiar pe acelasi tronson si la dus si la intors cu rezultat identic, 172, turatia o mustata sub 5000 rpm, vitezometrul trecut de 180, cam pe la jumatatea distantei intre 180 si led.

                                La SupeRNova ma refer, evident.

                                De retinut, pe autostrada circul cu 2.5 bari in pneuri.
                                Last edited by dr_mke; 22 June 2010, 15:33.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google