liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @DOC: o masina de 110 cai si 11.2 pana-n suta ti se pare rapida? Poate doar pe reprize, ca la liniute...

    Comment


    • 1.6 110 cai diesel bate la reprize un 16v. la reprize 60 - 100 cu a 3 a m a facut iar la repriza 100 - 130 cu a 3 a il crap. (nici macar nu ia 130 cu a 3 a )

      Comment


      • m-am dat eu cu un citroen de 1.6 din mers ..nu are nici cea mai mica sansa

        Comment


        • Curios ce spuneți voi acolo, însă ca fost posesor de Peugeot 1.6HDi țin să cotrazic unele teorii de aici. ÃŽn tinerețe m-am dat și eu cu modelul astă pe la liniuțe, nu era cel mai rapid dar nici cel mai lent. La vremea aceea TDi-ul era la putere, versiunile de 90CP, 110CP si 130CP. Cu soft faceam fără probleme Megane 1.9dCI 120CP iar cu ceva modificari la turbo BMW 320D 150cp/163cp, ceva și ceva Alfa 2.0TS 156CP.

          Oricum cine se dă cu motorizarea asta trebuie să stie să plece și unde să schimbe treptele.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • dieselul pierde din start 1 sec din cauza lagului la schimbarea treptelor si mai pierde ceva pt ca nu trage in ture. dupa 3500 se gatuie rau

            in treapta fixa, la 2000 2200 cand intra turbina intradevar trage de indoaie. l liniute e lenes si la reprize cu trepte fixe si viteze mari iar pierde enorm. nu stiu ce diesel ajunge la 140 cu a 3 a si 170 cu a 4 a.
            de ex 1.9 tdi 131 cai 5 trepte nu ajunge, si de la 100 la 140 cu a 3 a il crap. saracu nici la 4500 in limitare nu are 140 si la 100 are 3500 rpm adica e deja 3 sferturi mort

            Comment


            • Asta e fraza zilei:
              Originally posted by alessandro View Post
              dieselul pierde din start 1 sec din cauza lagului la schimbarea treptelor si mai pierde ceva pt ca nu trage in ture. dupa 3500 se gatuie rau
              Oare ce mașina nu pierde la schimbarea treptelor? Crezi că dacă ai benzinar al tău nu se gâtuie?
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • Toate masinile pierd la schimbarea treptelor dar cele turbo (mai ales cele care nu au un turbo de ultima generatie si au lag sesizabil) pierd mai mult, turbo tre sa faca iar presiune, pe cand la aspirat, cum ai luat piciorul de pe ambrieaj ai full throttle .
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • @ doc ma refeream la faptul ca pierde o secunda fata de benzinar. nu se compara raspunsul electric al benzinarelor la apasarea acceleratiei cu lagul turbodieselurilor.
                  daca un benzinar schimba si are putere instanta unui diesel ii mai trebuie 0.5 sec pana se invarte turbina.

                  se intampla asa si din cauza sistemelor si softurilor care impiedica aparitia fenomenelor de stall sau surge care pot distruge turbina

                  Comment


                  • Daca o pastrezi turata, nu vad ce lag ar avea...

                    @cosmin: nu stiu din mers cum sta treaba. Daca v-ati dat, adica vb dinainte, este mai rapida a ta. Altfel, daca te prinde in 2500 rpm, esti pa pa.
                    Last edited by Cezar; 4 December 2010, 16:14.

                    Comment


                    • pt ca dizalul are turbina cu geometrie variabila

                      Comment


                      • unde-i geometria aia variabila ? poti sa imi explici si mie ce inseamna ? si sa imi arati la logan .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Originally posted by Niki B View Post
                          Sunt curios cum sta Symbol 1.4 16v fata de Logan 1.6 MPI. Ambele stock
                          sta in spate loganul, minim 1 masina.1.6 stock ma batea pe mine cu juma de bot cand eram eu stock.momentan sunt avariat

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            unde-i geometria aia variabila ? poti sa imi explici si mie ce inseamna ? si sa imi arati la logan .
                            Pe Duster cred ca e.
                            A ai spus Logan nu Dacia. Ai dreptate.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Originally posted by geocos View Post
                              pt ca dizalul are turbina cu geometrie variabila
                              Daca are geometrie variabila, atunci are lag mai mic, ca doar de aceea are palele de variaza, nu?

                              Comment


                              • in functie de turatie se modifica unghiul de atac al palelor de pe turbina.

                                @ cezar sa o tii turata inseamna sa schimbi cu piciorul pe acceleratie nu ? este o solutie intradevar. eu nu m am dat niciodata asa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google