liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca se aplica aceleasi criterii ca la 1.4 si 1.6 ... adica regula de trei simpla
    diferenta dintre 1.4 si 1.6 e de 15 cp... deci la 0-100 diferenta 1.5 secunde )
    intre 1.6 si 1.6 16v e tot de 15 cp ,deci prin regula de trei simpla ar trebuie ar trebui sa faca 0-100 in 10 sec
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Si daca stau sa ma iau dupa regula de trei simpla, 15 cp in plus la Logan 1.4 sa zicem = 1.5 secunde castigate pana la 100 km/h => ca 30 cp in plus la 1.4 = 10 secunde 0-100 km/h => de la 75 cp mai adaug vreo 90 cp si fac 0-100 in 4 secunde, mai rau ca un M3 e46...glumesc, doar cu 165 cp sa faci 4 secunde 0-100 km/h, bine-ar fi daca legile fizicii s-ar lua dupa regula de trei simpla)).
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • @ Cristi - calculele tale sunt gresite din simplul fapt nu au acceleratie uniforma si identica cele 2 corpuri. Ca sa fie valabil ce ai scris tu ar trebui ca masina sa aiba aceeasi acceleratie 0-50 ca si 50-100 si stii bine ca nu e asa, acceleratia nu e constanta, ea scade o data cu viteza deci treaba sta complet diferit. Exemplele sunt clare si arata foarte simplu cum o masina cu 0-100 mai slab poate sa fie in fata celeilalte care are timp mai bun. Exemplul real cu cursele alea de drag o dovedeste.

        Jeep SRT8 vs ML 63 AMG from inside the ML 63 AMGTHIS VIDEO IS PROPERTY OF rtmill & RockSoccer90


        Uite un film. La un moment dat ML-ul il depaseste deci are o viteza mai mare. Este clar ca atunci cand amandoi aveau fix aceeasi viteza (la un moment dat se intampla asta), ML-ul este in spate, nu ? Deci cu acelasi timp la viteza X, cat o fi fost ea, ML-ul era in spatele Jeep-ului. Atunci cand botul ML-ului era la usa Jeep-ului, este evident ca avea viteza mai mare, deci evident acceleratia 0 => viteza jeep mai buna, cu toate astea era in spatele lui. Simplu, nu ? Mai clar de atat nu pot sa explic.
        Last edited by Shakar; 20 August 2010, 03:49.
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • @ shakar nu conteaza neaparat faptul ca sunt gresite calculele lui cristi.

          concluzia este ca (excluzand factorul uman) o masina de 10 secunde va fi intotdeaina in fata uneia de 11. este imposibil altfel
          2 masini care fac 100 in 10, cand vor atinge 100 vor fi absolut de fiecare data fix in acelasi loc, avand fix aceiasi distanta parcursa.

          pe 400 m un logan termina cu 130 kmh. poate sa ia bataie de la una care termina cu 120. loganul face 130 in 17 secunde iar cealalta face 120 in 4 sec si se plafoneaza acolo.

          deci ce zici tu ca o masina de 11 poate sta in fata uneia de 10 este ilogic.
          si repet cand zic 10 si 11 inseamna blana pana la 100 nu 60 cu a 1 a si o plafonezi acolo pana te ajunge celalalt din urma

          @ bossake dar cine a zis ca 1.6 face suta in 11.5 ? poate 12.5

          sa stii ca acum cand am citit postul tau mi am dat seama de ceva. intre mine si kia aia pana la 100 kmh a fost o diferenta infima. la viteza aia distanta tradusa in secunde inseamna mai putin de 0.2 0.3 sec. proceedul cred ca bate sigur pe 400m .
          masini mai proaste hyundai 1.5 crdi 110 cai (11.5 suta) audi a4 1.9 101 cai ( 12 )
          Last edited by alessandro; 20 August 2010, 08:21.

          Comment


          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
            depinde , cred ca de la un moment dat , acceleratia tinde catre 0 )
            de pe 160 incolo mai mult ca sigur )
            Da, am vrut sa spun (asta am gandit) ca scade exponential.

            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            daca se aplica aceleasi criterii ca la 1.4 si 1.6 ... adica regula de trei simpla
            diferenta dintre 1.4 si 1.6 e de 15 cp... deci la 0-100 diferenta 1.5 secunde )
            intre 1.6 si 1.6 16v e tot de 15 cp ,deci prin regula de trei simpla ar trebuie ar trebui sa faca 0-100 in 10 sec
            Te rog...13 cp diferenta )))
            Ar frumos sa iasa toate calculele cu trei simpla.
            Last edited by Octavian; 20 August 2010, 08:47. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • pe 400m castiga masina care are 0-100 mai bun in categoria asta musca, pentru ca nu se ajunge la viteze mari la finish 130-140maxim.
              un awd care ajunge glont la 100km/h poate pierde pana la sfarsitul celor 400m dc se da cu o masina potenta tractiune fata sau spate care nu ajunge asa repede la 100km/h dar apoi recupereaza rapid.

              Comment


              • dennis, cred ca ai fost cel mai clar

                Comment


                • http://www.youtube.com/watch?v=BxugQl47Ol4 uitati aici smecherie de motor

                  1.6 benzina aspirat 140 cai stock

                  Comment


                  • @ marx - vad ca nu ai inteles nici dupa ultimele exemple, nici dupa filmul cu ML unde am explicat clar si se vede de la o posta. Alta solutie nu am, doar du-te la fostul tau profesor de fizica si o sa iti explice clar exact ce am spus eu si anume :

                    - 2 masini (diferite) cu 0-100 in acelasi timp NU o sa fie in acelasi loc la 100 km/h fiindca acceleratia lor NU e liniara si nu e la fel, ce e asa greu ?
                    - o masina cu 0-100 mai prost ca alta poate sa fie inaintea uneia care are timp mai bun. Filmul cu ML-ul este elocvent, ambele pleaca in acelasi timp, ML-ul are viteza mai mare (deci acceleratie mai buna) cand e la usa Jeep-ului (vine puternic din spate) si cu toate astea e IN SPATE fiindca Jeep-ul a plecat mai puternic si a acoperit o distanta mai mare pe TR1.

                    Chiar si exemplul tau o arata, din moment ce loganul are 130 km/h iar aia are doar 120, e clar ca 0-130 e mai bun pentru Logan, cu toate astea e in spate pe 400m. Data viitoare nu te mai uita la timpul pe 100 km/h ci uita-te la timpul pe 400m sau 1000m, ala e relevant. Daca e acelasi timp atunci trebuie sa fie fix in acelasi loc pe 400m.

                    E perfect logic si usor de dovedit/vazut, e fizica de gimnaziu. Eu ma retrag, mai clar de atat nu am ce sa explic, sa incerce altcineva.

                    PS - A4 de 101CP o fura rau de tot de la 16V.
                    Last edited by Shakar; 20 August 2010, 13:47.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Originally posted by Shakar View Post
                      @ Cristi - calculele tale sunt gresite din simplul fapt nu au acceleratie uniforma si identica cele 2 corpuri. Ca sa fie valabil ce ai scris tu ar trebui ca masina sa aiba aceeasi acceleratie 0-50 ca si 50-100 si stii bine ca nu e asa, acceleratia nu e constanta, ea scade o data cu viteza deci treaba sta complet diferit. Exemplele sunt clare si arata foarte simplu cum o masina cu 0-100 mai slab poate sa fie in fata celeilalte care are timp mai bun. Exemplul real cu cursele alea de drag o dovedeste.
                      asta e fizica invatata in garaj sau unde ?
                      daca masina face 0-100 in 10 secunde , i se poate calcula acceleratia , si nu intereseaza absolut pe nimeni in cat timp face ea 0-50 sau 0-80 ... s-a calculat clar acceleratia pe 0-100 ,si da acceleratia lor este diferita , dar pana la 0-100 aia e acceleratia , ce se intampla mai incolo nu am cum sa iti spun ca nu mai cunosc datele problemei , dar pana acolo asta se intampla . Daca un corp ajunge mai repede la o viteza decat alt corp ,automat inseamna ca are o acceleratie mai mare .Arata-mi cum sunt calculele gresite , si propune o varianta de calcul , cu formule cu tot , prin care sa imi demonstrezi ca o masina care face 0-100 in 15 secunde e mai in fata ca una care face 0-100 in 10 secunde .Confunzi niste chestii , exact ce ti-a zis si marx , 400 m poti sa ii faci cu 300 la ora ,si sa te bata o masina care a terminat cu 150 la ora tocmai din motivele invocate de tine ,ca trage prost pe treptele mici ,adica un 0-100 slab .
                      Deci astept o corectie la calculele mele de la tine .
                      deci inca odata ,ce sustii tu este aberant , si nu respecta nicio regula logica si fizica ,decat daca o luam pe aia cu gaura neagra .
                      Last edited by Cristi_Xp; 20 August 2010, 13:54.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Am dat atatea exemple, ce nu este clar ? Daca zici ca nu e corect si e fizica invatata in garaj du-te la profesorul tau de fizica sa vedem ce zice. Sau intreaba pe alte forumuri, poate sunt mai multi constienti de faptul asta asa evident.

                        Alta metoda sa vezi ca sunt gresite calculele tale du-te si masoara distanta in care prinde loganul 100 km/h, 100% o sa iti dea diferit fata de ce ai tu. [B]Acceleratia NU e liniara, e din ce in ce mai proasta/B] si DIFERA de la o masina la alta, una tragem ai bine pe TR1, alta pe TR2, alta pe TR3, ajung in timpul X la 100 km/h dar diferentele alea pe trepte o sa le puna in locuri diferite. E atat de simplu, e foarte dubios ca nu intelege toata lumea. Te-ai uitat la filmul ala cu ML sau l-am pus degeaba ?
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • )))))))))
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • caut pe cineva cu 1.4 sau cu 1.6 sa faca schimb cu mine.

                            atata timp am crezut ca un 16v bate si 1.4 si 1.6. m am inselat. ma orientez spre in 1.4 chiar ca are suta in 13 sec deci o sa mult in fata la 16v

                            @ shakar o masina care face 10 sec pana la 100 parcurge fix aceiasi distanta pana la 100kmh ca orice alta masina din lumea asta care face 100 in 10 sec. de ce ? pentru ca in alea 10 secunde au avut fix aceiasi viteza medie. in cazul de fata 50 kmh sau ma insel ?

                            fara suparare confunzi timpul distanta si viteza. 0 - 100 kmh este total altceva decat 0 400m.

                            putin conteaza daca acceleratia este liniara sau nu. pe 0 100 in 10 sec exista o acceleratie medie. ca va fi aceiasi la toate masinile care fac suta in 10
                            Last edited by alessandro; 20 August 2010, 14:07.

                            Comment


                            • )))) si gaura neagra marx cum o reproduci ?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                )))))))))
                                Documenteaza-te si razi apoi. Te contrazici singur...daca pe 400m una cu 300 poate sa fie in spatele uneia cu 150 km/h, fiindca pana acolo a avut acceleratie mai proasta, ce te face sa crezi ca una cu 100 km/h (10 sec) nu poate sa fie in spatele aleia cu 11 sec (90 km/h in momentul ala) daca la masina 2 acceleratia 0-80 a fost mult mai buna (si a luat avans) dar pierde pe TR3 ? Jezas...

                                PS - singurul care cred ca va poate explica sa intelegeti cred ca e Seba, daca nu, incercati alte forumuri sau gogole.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google