liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da razvane scoate filcoru. scoate l si daca iti da si mai mult dovedesti ca e bun si ca face treaba. pune filtrul stock si vino in seara asta.
    vin si eu daca e rost de inghetata

    Comment


    • Originally posted by marx View Post
      in fine asta cu care m am dat a zis ca ma lasa sa plec primu si pleaca si el. ma ajunge si ma bate la mai mult de o masina in conditiile in care la start aveam eu o masina.
      lansat ma rupe pe genunchi 2 masini direct. deci 16v sau alte logane care bat passat 140 cai diesel sunt povesti pescaresti.

      pe fabia 1.9 tdi 101 cai o fac la jumatate de masina. si lansat si de pe loc

      am o singura intrebare !!! de ce top gear cand a testat loganul 16v le a dat 11.2 suta ??? de ce ? si daca nici aia nu stiu sa testeze masini. 10.2 ala e tras de par si umflat cu pompa.

      MCD u cand s a dat cu GTECH a scos 8.7 suta. cat skoda lu' Bezme. 2.0 rs 170 cai. si sa fim seriosi ca daca se dau ii da Bezme 7 autobuze. am vrut sa contest rezultatele scoase pe gtech. adica e ceva in neregula si cu aparatele asta

      deci ceva nu e bine
      Cred ca Loganul care se luase cu Cassatul 2.0 tedy este modificat, nu stock. Doi la mana, 1.9 TDI 131CP are ~ aceleasi performante ca 2.0 TDI 140CP.

      1.6 16V o fura de la baietii cu 131-140 CP dar nu rau, asta la liniuta. M-am dat cu un Cassat 1.9 TDI 131CP in 6 trepte si a fost 1-2, e drept ca sunt resoftat dar diferenta uriasa fata de stock nu este.

      10.2 sec pana la 100 km/h e realist la 105CP pe 1150 KG, ce te poate induce in eroare este ca 2 masini cu acelasi timp pana la 100 km/h pot fi in locuri diferite, una in fata alta in spate, daca au acelasi timp nu inseamna ca sunt in acelasi loc, e fizica elementara. La ce trebuie sa te uiti este timpul pe 400m, daca au acelasi timp atunci da, trebuie sa fie in acelasi loc.

      M-am dat si stock si resoftat cu un Vectra C 1.8 16V si l-am facut, ala are undeva la 11 sec 0-100, deci timpul declarat de Dacia nu e chiar umflat. Resoftat luam avans pe 2-3 iar pe 4 oricum nu se apropia. Nu are nicio sansa.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • masinile de care vorbesc in speta fabia si passat sunt stock . garantat. nici nu imi fac probleme.
        passatul ma crapa rau. pe a 4 a sa nu mai zic ca ma umileste.

        poate sunt eu atat de prost si chiorete si nu stiu sa ma dau. dar am si eu ceva linii trase pe nas la viata mea

        10.2 cred in continuare ca este umflat la greu. sau mai bine zis desumflat

        Comment


        • Bre, ce nu pricepi ca m-am dat cu un A4 2.0 TDI, si am stat mereu in coasta lui. Cu masina lui CGK. Imi aduc aminte doar ca n-avea benzina.
          Am facut de 2 ori incercarea, pana in jurul a 135 km/h. Mai mult nu s-a putut.
          Nu stiu ce vedeti voi asa rapid in japitele alea...

          Ia priveste cat de rapida e nemtoaica cu 140 de ponei. Iar cel miliardic tronic face suta in 9.8. Super rapid, nu alta.

          PS: nu stiu ce linii ai tras matale, dar se pare ca nu le-ai facut prea bine.

          Comment


          • @FOF...tu ai traseu..roti mici......eu vreau doar cu 1.6 8v DOAR remapat
            sigpic
            "BRABUS" STYLE

            Comment


            • nu cred. am plecat primul ca m a lasat ala. si tot m a crapat o masina.
              intreaba te si cat de bine stia ala cu a4. asta al meu le are sigur.

              a4 are 9.7 in carte iar 16v are 10.2 deci ia bataie clar

              si la vremea respectiva presupun ca CGK nu era modificat ca acum. sau cand te ai dat.

              pun pariu ca daca se face a4 140 cai vs logan 16v sau cgk le spulbera audi lejer
              m am dat de atatea ori cu asta si ma articuleaza scurt

              nu stiu ce vedem noi atat de smecher ca performanta in 16v sau alte logane. sunt niste pocnitori care nici suta sub 10 nu sunt in stare

              asa cum ziceam si de kia proceed 1.6 126 cai. o facem domne lejer. ne dat sa stam cuminti. eu m am luat si cu alta zilele trecute si s a confirmat. kia de 1.6 126 cai face logan 16v. si are suta in carte in 10.8. si trage grav fata de logan 16v. am si mers cu ea. se simte pur si simplu ca trage si cu cat urca mai sus in ture cu atat targe din ce in ce mai bine pana la 6500
              Last edited by alessandro; 5 August 2010, 17:47.

              Comment


              • Originally posted by marx View Post
                in fine asta cu care m am dat a zis ca ma lasa sa plec primu si pleaca si el. ma ajunge si ma bate la mai mult de o masina in conditiile in care la start aveam eu o masina.
                lansat ma rupe pe genunchi 2 masini direct. deci 16v sau alte logane care bat passat 140 cai diesel sunt povesti pescaresti.

                pe fabia 1.9 tdi 101 cai o fac la jumatate de masina. si lansat si de pe loc

                am o singura intrebare !!! de ce top gear cand a testat loganul 16v le a dat 11.2 suta ??? de ce ? si daca nici aia nu stiu sa testeze masini. 10.2 ala e tras de par si umflat cu pompa.

                MCD u cand s a dat cu GTECH a scos 8.7 suta. cat skoda lu' Bezme. 2.0 rs 170 cai. si sa fim seriosi ca daca se dau ii da Bezme 7 autobuze. am vrut sa contest rezultatele scoase pe gtech. adica e ceva in neregula si cu aparatele asta

                deci ceva nu e bine
                ca nu s-au dat pe gtech , s-au dat pe cronometre de iphone , pe gtech ia lua 10.2 ... vezi ca is niste poze mai in urma mult

                Originally posted by Cezar View Post
                Bre, ce nu pricepi ca m-am dat cu un A4 2.0 TDI, si am stat mereu in coasta lui. Cu masina lui CGK. Imi aduc aminte doar ca n-avea benzina.
                Am facut de 2 ori incercarea, pana in jurul a 135 km/h. Mai mult nu s-a putut.
                Nu stiu ce vedeti voi asa rapid in japitele alea...

                Ia priveste cat de rapida e nemtoaica cu 140 de ponei. Iar cel miliardic tronic face suta in 9.8. Super rapid, nu alta.

                PS: nu stiu ce linii ai tras matale, dar se pare ca nu le-ai facut prea bine.
                cezare , una e pe 0-400 m , unde si acolo sta aproape aproape de tine passatul respectiv , si alta e sa treci pe langa el la 200 si ala sa nu poata mai mult .
                nu`s io fan vw si restul ,dar daca pe demaraj e un pic in fata ta , pe top speed is de parere ca nu te poti apropia prea usor de el .
                Last edited by Cristi_Xp; 5 August 2010, 18:38. Reason: Automerged Doublepost
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Cam orice masina dasta de 130 140 CP mai ales si diesel sau vw, audi .. loganu nu are cum sa tina dupa ele peste 140 km/h daca lasa ala acceleratia poate.... te tii dupa ele tu cu 4 rupi masina dar cand dai 5 iar pierzi asta e logan
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • cand dai 5a parca pui frana
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • intra automat in frana de motor
                      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                      Comment


                      • MCD ule pe ce te ai dat atunci ? pe iphone sau pe gtech adevarat ?

                        la top speed nici nu se pune loganul. passatul ala se duce 220+.

                        @ razvan & cezar @ alexpeed va mai intalniti azi pentru inghetata ?

                        p,s. @ MCD nici cu a 4 a pe mine ma ingenuncheaza passatu ala. ma lasa sa plec primu si dupa imi da 2 masini direct fara rusine

                        Comment


                        • Melcule hai la 23). Daca nu sambata seara).
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • sunt la mare nu am cum sa vin cand ma intorc sa te pregatesti. si daca ai dat 2 masini la filcor nu prea vad diferenta ca si inainte se intampla la fel. o sa vedem ce si cum e cand ajung la bucuresti. sunt destul de dezamagit de masina pentru nu prea a tras bine spre mare, avand in vedere ca nu a urcat mai mult de 170 (si atunci a urcat foarte greu) avand in vedere ca nu prea batea vantul si afara era racoare fiind dimineata. a fost un dci (nu era de 85), erau doar 2 in masina si a vrut sa ma faca dupa ce l-am depasit la 160. nu s-a apropiat si nici nu s-a departat cand a inceput sa vina dupa mine. s-a vazut imediat ca a vrut sa vina dupa mine. asta s-a intamplat pe parcursul a vreo 3 km in care era o mica panta. nu era normal sa ma depaseasca avand in vedere greutatea in minus si cuplul mult mai mare la acea turatie.

                            am o nelamurire, la 160 cand tin viteza contanta din cursa pedalei de acceleratie mai am 1 cm sa spunem... daca o apas pana la podea nu se intampla nimic. e vreo problema sau "asa face toate"? nu atunci cand nu mai poate motorul pedala ar trebui sa ajunga la podea?

                            Comment


                            • Mda, l-am tot asteptat la VIK, insotit de BuBu, pe Tavi. N-a aparut ...

                              Comment


                              • V-am dat subiect de controversa... nu am nici un interes sa-mi laud Albinutza ..eu am spus ce s-a intamplat si cum a fost situatia ...poate in momentul in care am trecut pe langa el a decelerat ,dar eu nu am vazut nici un bec la frana aprins ... omul nu a ramas uimit la faptul ca am trecut pe langa el la 200 ci la faptul ca l-am depasit pe exterior in curbe la Colonesti si Optasi (cunoscatorii stiu acele serpentine)

                                Am o impresie ca dupa serpi cei 140 de cai nu vor mai sta in fata pe 402 m

                                @o8MeLC -pana nu modifici ceva la masina nu vei trece acel prag
                                Last edited by cos_min_i; 5 August 2010, 22:21.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google