liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O secunda. Am zis supralimentat nu diesel . Adica benzinar supralimentat.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • inseamna ca stai bine cu buzunaru
      @ cristixp renaultu nu urca spre cluj ?)) te plangi de el ? dar noi de 1.4 ?
      ideea e ca daca ai benzinar nu iti faci griji ca sar pistoanele prin capota mie unu nu mi frica )
      Its just a car ...

      Comment


      • Originally posted by bossake View Post
        knx ce modificari ai la motor? Golful ala pierde foarte mult din cauza greutatii, din cate stiu sare de 1500.
        Uite ce am gasit pe vw forum
        "2.0 tdi 4motion 140cp(BKD) , 6tr manuala , 4 usi , sportline 1605kg in talon "
        Singura modificare e softul superchips de 140 cp. Stiu cum trage un 4motion de 140 cp si 1.5 tone in comparatie cu a mea si tocmai de aia am acceptat chalange-ul. Inclin sa cred ca golful era dus undeva in 170-180 cp desi soferul nu a vrut sa recunoasca.

        Drive safe

        Comment


        • Originally posted by Octavian___32 View Post
          Deci e clar...nu-s paranoic.
          pai nu esti. odata avem motorul superaincalzit si doi avem aerul rarefiat sarac in oxigen.
          o solutie ar fi scoaterea termostatului. la mine a dat ceva rezultate

          @ cristi xp eu nu te cred. am mers si eu cu clio rs si e turbat. zici ca i dracu. cum sa nu urce cu a 3 a ?
          Last edited by alessandro; 8 June 2011, 18:40.

          Comment


          • Originally posted by knx View Post
            Inclin sa cred ca golful era dus undeva in 170-180 cp desi soferul nu a vrut sa recunoasca.
            Posibil sa fi fost varianta GT -> 2.0 TDI, 170 cp ?
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Originally posted by raduprov View Post
              inseamna ca stai bine cu buzunaru
              @ cristixp renaultu nu urca spre cluj ?)) te plangi de el ? dar noi de 1.4 ?
              ideea e ca daca ai benzinar nu iti faci griji ca sar pistoanele prin capota mie unu nu mi frica )
              loganu nu urca

              Originally posted by alessandro View Post
              pai nu esti. odata avem motorul superaincalzit si doi avem aerul rarefiat sarac in oxigen.
              o solutie ar fi scoaterea termostatului. la mine a dat ceva rezultate

              @ cristi xp eu nu te cred. am mers si eu cu clio rs si e turbat. zici ca i dracu. cum sa nu urce cu a 3 a ?
              inca unu care uita ca inca am logan ...
              Last edited by Cristi_Xp; 8 June 2011, 19:22. Reason: Automerged Doublepost
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • xp-ee , au vrut sa zica ca te mai pretezi tu la logan )

                Comment


                • tocmai ce ma ofticam azi ca degeaba scot pistoanele prin capota. cu aeru' pornit parca-i matiz pe caldura asta!

                  Comment


                  • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    loganu nu urca


                    inca unu care uita ca inca am logan ...
                    ma gandeam ca erai cu RS u. ai launch-control la el ?

                    Comment


                    • am launch control ... da cred ca daca o pun in ture usor din acceleratie plec mai bine
                      avantajul la launch este ca se pune foarte repede in turele potrivite,altfel tre sa te joci cu pedala pana o nimeresti de te plictisesti .
                      RSu mere si in oras cu a5a )
                      Last edited by Cristi_Xp; 8 June 2011, 20:58.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Originally posted by Niki B View Post
                        Posibil sa fi fost varianta GT -> 2.0 TDI, 170 cp ?
                        Nu, cu siguranta nu era GT, oricum nu avea 140 cp sub capota ;)

                        Comment


                        • Din cate stiu eu, Golful este printre cele mai usoare masini din clasa compacta ( ma refer la motorizari de aceeasi cilindree si dotari asemanatoare ), avand si printre cele mai reduse dimensiuni, iar Focusul este printre cele mai grele masini din clasa compacta, avand si printre cele mai mari dimensiuni.
                          Din ce am gasit eu pe net, un Golf 5 2.0 TDI 140 Cp Comfortline are 1281 Kg si face suta in 9.3 s, iar un Golf 5 2.0 TDI 140 Cp 4Motion Comfortline are 1416 Kg si face suta in 9.5 s ( ambele cu cutie manuala in 6 trepte ).

                          Un Focus 1.6 TDCI 110 Cp Titanium are 1357 Kg si face suta in 10.9 s.

                          Tu chiar daca ai acel chip de 140 Cp tot nu este ca si un 2.0 de fabrica cu aceeasi putere, plus de asta Golful avand 6 trepte, mai mult ca sigur sunt mai scurte ca la tine, care ai 5 trepte si asta conteaza foarte mult.

                          Ca si raport de Kg/Cp el are 10.1 iar tu ai avea cu chip 9.7. Este o diferenta isesizabila, iar daca el are cutia de viteze mai bine etajata te face.

                          Comment


                          • sa stii ca in general aia 140 cp ( cu conditia sa fie 140 cai, nu povesti) chipuiti sunt mai naravasi decat aia 140 cp de fabrica ...doar daca conditia mea sta in picioare ,deci eu as paria la orice ora pentru caii chipuiti cu conditia ca numarul lor sa fie acelasi nu estimari de tuneri .
                            Aia cu 5 trepte sau 6 trepte nu e valabila tot timpul , diferenta este intre ultimele trepte si nu e cine stie ce.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • De unde ai scos tu regula asta generala?
                              Oricum nu cred ca acel Focus de 1.6 are 140 Cp real. Pe site-ul Dimsport ei il duc la stage 2 in 131 Cp si cuplu 295 Nm. Si din cate stiu eu cei de la Dimsport cam stiu ce fac a.i. sa nu fie afectata fiabilitatea motorului.

                              E a nu stiu cata oara cand te-am rugat sa nu mai foloseti bletsematul ala de buton "quote". E chiar asa d egreu de inteles?
                              Last edited by Seba; 10 June 2011, 23:12. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Daca knx a fost dovedit de o alta masina de 140 cp (si mai grea!) nici eu nu cred ca are 140 cp, oricum mi se pare mult pentru un 1.6 dizal.

                                Sau varianta nr 2, ala cu Golful sa fi avut un 170 cp si sa fi tacut ca porcu-n papusoi ))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google