cand m-am dat cu 520 150cp 1500 kg de la 130 km/h vine tare pe mine nu ai ce sa ii faci,cu ceed m-am alergat eu face 16v pana la 180 relax,golf 6 1.6 benzina la 190 blana am trecut pe langa el,da de la 170 a trecut urcat el mai repede dar la drum intins l-am luat.acum depinde si cum ii dai etc.
@cata fof l-ai cunoscut pe alex din novaci la ranca cu and-ul,m-am alergat cu el pe ranca aceeas motorizare 2 pers in ambele masini el anvelope 195/50/r15 toyo proxi eu 205/50/r16 contisportcontact 01 si diferenta a fost 2 masini pana sus pentru el,atunci nici el nu avea suspensia pe masina erau ambele stock.
cata care e diferenta pe 400m intre tine si 16v?
Asa ca sunt multi factori ce influenteaza si reprizele 60-120 etc.
@cata fof l-ai cunoscut pe alex din novaci la ranca cu and-ul,m-am alergat cu el pe ranca aceeas motorizare 2 pers in ambele masini el anvelope 195/50/r15 toyo proxi eu 205/50/r16 contisportcontact 01 si diferenta a fost 2 masini pana sus pentru el,atunci nici el nu avea suspensia pe masina erau ambele stock.
cata care e diferenta pe 400m intre tine si 16v?
Asa ca sunt multi factori ce influenteaza si reprizele 60-120 etc.
















aca 520i ala se nastea odata cu Loganul lui speed_shock,nu avea ce alege de Logan BMW-ul,chit ca e mai greu !Si asa cum e ,tinuta de drum si stabilitatea in curbe si acum ii e superioara Loganului !BMW-ul de fata e obosit saracu dupa atata serviciu si pleca logic mai greu din loc ca un Logan intesat de "bunatati" + mai usor!Overall nu se compara fiara din Bavaria cu "cosmelia" romanului de rand!Si daca tot e Loganul atat de racer il anunt ca pe seria asta de BMW e39 sau pus motoare si de 4 litrii si 400 cai (///M5)!






Comment