liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu eu eu cu dci de 85 stoc).
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • ivane, mai ho!
      iuri, las-o maorta cu dci-ul ala ca am vazut si eu cum imi arata spatele 16v in urcare si am aratat si eu spatele la dci85. m-a facut fraierul ca nu am vrut sa ma omor si l-am lasat sa se bage el sub camion. poate asa e la moda intre astia cu i rosu, sa demonstreze ca-s cei mai tari, ca 85>105. aiurea, atat pe repriza, cat si pe sprint, 105>85. pacdat ca esti cam departe de tm si la pitesti nici nu aveti drumuri pe care sa ne dam, ca-ti aratam cum sta treaba cu fiorosul ala de dizal.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Fofule,,,nu il tin dungile pana la Bucale el ar veni,,dar nu vrea masina sa il aduca

        Comment


        • ivane, tu vrei musai rosu inaintea lui iuri?
          iuri, tre'sa intelegi ca lumea n-a decretat ca dizal sucks, are si ala avantajele lui, clar, dar nu cand vine vorba de liniute, curse...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Seba:Multumesc frumos!Respect!

            Comment


            • Seba,,,,ai dreptate...mai bine ma opresc aici cu OFF-ul cu baiatul asta ca din cate vad si eu cat si altii nu avem cale de iesire sau de intoarcere!
              Dar nici sa nu ma ia la caterinca de genul de mai sus....
              ce "bagator de seama" esti tu .
              ,,ca iar nu e bine!

              Comment


              • dizalu' e bun cand mergi la mare cu inca 4 persoane, tone de bagaj si o remorcuta. daca vrei sa te dai la liniute, iei un benzinar. era o vorba veche: sportivitatea unui motor incepe la 4500rpm. dieselul acolo se termina...

                Comment


                • razvanamza: Ma mir cum recunosti si tu ceva notabil pt. motorul diesel ... Acum referitor la "sportivitatea unui motor incepe la 4500rpm. dieselul acolo se termina..." Are loganul benzinar stock vreun V-TEC pe el si nu stiu eu?Daca o dam in limitari dieselul taie la 4.900 iar benzinarele 1.4 si 1.6 la 5.500 !(dar multe ture mai au benzinarele astea ...)Ca scoate-ti limitarea ajungeti la 6000 dar ce pacat ca nu mai trage ,ca inginerii Renault probabil au vazut si ei ca peste 5.500 nu mai trage si au pus STOP! Acum ? Unde e sportivitatea aia dupa 4.500 la loganul benzinar? In afara de 1.6 16V care are 6.500 rpm(si si trage pana acolo in primele 3 trepte) restul 1.4 si 1.6 8 valve taie la 5.500!Mai era unu cu un 1.4 pe net delimitata complet si se ruga de ea sa urce in 7000 cu a-2-a... !Ce oameni ...

                  Comment


                  • Esti tu asa sigur de limitarea aia la 5500? Eu vad ca masina lui tata are limitare la 6000 si n-a tiganit-o nimeni. A mea e tiganita de prea multe ori ca sa imi mai aduc aminte.

                    Cunoscatorule! Du-te si povesteste la gradinita cum sari tu treptele... Te faci de ras pe-aici. Vezi ca mai avem si oameni priceputi care citesc topicul asta (oameni care au REALIZARI la activ in domeniu, nu minciuni adunate din strada, ca tine)

                    Cred ca daca prinzi un diesel de 200cai il dai imediat de gard. Ai impresia ca ai racheta
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Yuri, maestre, vezi ca gresesti. La 1.6 cel putin, nu se taie nimic la 5500 rpm.
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • Niki B:Cel putin la astea faza 2 limita rosie incepe la 5.500 rpm si taie probabil la 6000 ! Oricum useless pt. un motor ce nu a fost facut sa traga dupa 5.500 !Singurul care o poate face (ma repet)e 1.6 16V!

                        Comment


                        • Sunt sigur ca vorbesti din incercate pe toate plajele de turatii, pe toate regimurile, in toate treptele, nu? Ai testat cu cronometrul, corect?

                          Nene, in curte la mine exista toate cele 3 motorizari pe benzina ale fabricantului nostru drag. Te inseli grav. Dupa cativa ani de receptie in service-uri de prestigiu, testand si proband diverse masini, iti zic asa :

                          - benzinarul aspirat trage pe toata plaja, de la 1500 pana unde se taie (ca trage tare sau usor, depinde de putere)
                          - benzinarul turbo trage excelent pe toata plaja de ture, de la 1500 pana aproape de maxim, fara sa dea semne de oboseala sus
                          - dieselul turbo trage violent de la 1800 ture (cam pe acolo incepe sa sufle turbo) si isi pierde suflarea pe la 4000 ture, de zici ca-i pui frana de motor


                          In prezent, adica saptamana asta conduc o ibiza 1.9tdi urcata la 130cai, violenta grav in primele 3 trepte si un Peugeot 207 1.6vti (120 cai, benzina, aspirat, motor construit impreuna cu bmw) nou nout, care zdruncina din radacini megaputerea dieselului minune.

                          Stai jos, ai 2 la purtare
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • DA? Felicitari ! Mersi frumos dsign...

                            Comment


                            • Pai ce sa mai zic si eu, daca tot o tii intrunaa de cateva pagini ba ca dci-ul rupe norma, ba ca e mai bine sa sari treptele... Pune mana pe niste carti, cultiveaza-te nitel si o sa ti se aprinda niste beculete. Apoi o sa te uiti ce ai scris pe aici si o sa-ti vina sa maninci monitorul de rusine. GARANTAT
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • OK! Bine mai dsign!Mersi inca odata!Acum stau si admir/apreciez un om cultivat,spre deosebire de unul necultivat ca mine ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google