liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doctore...toti "ie"
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • in seara asta ...

      logan 1.4 full + evacuarea schimbata si toba sport VS logan 1.6 stock + gpl ... 0 - 1

      Pe a1a aveam avans o aripa aproximativ, pe a2a eram egali si pe a3a l-am facut ... distanta a fost foarte mica (gen jumatate' de aripa )
      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

      Comment


      • rm. sarat-bacau toti sunt curajosi pe linii drepte, si baga cu mare pofta piciorul in gaz cand zbor pe langa ei. intre roman si tg. frumos se trag cuminti pe dreapta, unde pe curbe n-au curaj mai mult de 80-90. culmea, o blonda cu fabia m-a depasit, aproape pe doua roti, exact la cea mai stransa curba. deja vedeam in fata ochilor stirile la protv, dar miraculos a iesit din curba nevatamata, si a disparut in zare.....ma mir sa ajunga la Iasi intreaga. Doamne fereste!

        Comment


        • Sau poate stia drumul mai bine ca tine si tehnicile de pilotaj au ajutat-o mai mult. Cert este ca te-a facut ... de ras. :
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • la facut la ce ? la inconstienta si teribilism huidian ?

            fratilor !!! soseaua nu e pista de raliu

            Comment


            • Si liniutele frecvente din acest topic, nu cumva sunt acelasi lucru?
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • nu, ca-s facute in cadru organizat, cu salvari, aprobare de la politie, circulatia inchisa...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by razvanamza View Post
                  rm. sarat-bacau toti sunt curajosi pe linii drepte, si baga cu mare pofta piciorul in gaz cand zbor pe langa ei. intre roman si tg. frumos se trag cuminti pe dreapta, unde pe curbe n-au curaj mai mult de 80-90. culmea, o blonda cu fabia m-a depasit, aproape pe doua roti, exact la cea mai stransa curba. deja vedeam in fata ochilor stirile la protv, dar miraculos a iesit din curba nevatamata, si a disparut in zare.....ma mir sa ajunga la Iasi intreaga. Doamne fereste!
                  Intre Roman si Tg Frumos nu sunt curbe periculoase decat 2 (semnalizate corespunzator ) ,restul sunt usor abordabile cu peste 90 km /h .In rest ,daca din sens opus nu vine nimic ,multe pot fi abordate cu peste 100km/h.

                  Comment


                  • Originally posted by Doc View Post
                    Si liniutele frecvente din acest topic, nu cumva sunt acelasi lucru?
                    ai absolut dreptate si subscriu la ce zice colegul Seba.

                    Comment


                    • Originally posted by Doc View Post
                      Si liniutele frecvente din acest topic, nu cumva sunt acelasi lucru?
                      multi care scriu pe threadul asta si nu numai confunda "liniutele" cu "intreceri/curse/etc" ( nu stiu cum sa zic mai bine ) ... liniutele pe 402 m linie dreapta, dar aici vad ca scriu si altii care au facut pe unu cu' motor de 2.5 din nu stiu ce an, dar mai mult de 30-40% din soferi nu stiu sa ia o curba cum trebuie .. deci cam irelevant ..dupa parerea mea
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • Originally posted by ROY View Post
                        Intre Roman si Tg Frumos nu sunt curbe periculoase decat 2 (semnalizate corespunzator ) ,restul sunt usor abordabile cu peste 90 km /h .In rest ,daca din sens opus nu vine nimic ,multe pot fi abordate cu peste 100km/h.
                        De la Roman plecand iti spun eu 3 curbe periculoase in 30 km. Intrarea in Traian (ti-a sarit pietonul in fata -pa), coborarea spre Mircesti (ai derapat - decolezi ca un veritabil MIG si chiar la intrarea in Mircesti de pe E85 - daca vii dinspre IASI si intri tare in curba ai toate sansele sa iei pe cineva in plin care intra pe europeana). Pana la TG Frumos nu stiu cate mai sunt dar eu personal le-as anula dreptul de a conduce Raikonenilor si Sumaharilor de pe la noi. Vrei liniute - fa in cadru organizat sau dute pe un drum neumblat nu pe drumuri europene care sunt destul de batute

                        Comment


                        • Originally posted by Dany_DNY View Post
                          in seara asta ...

                          logan 1.4 full + evacuarea schimbata si toba sport VS logan 1.6 stock + gpl ... 0 - 1

                          Pe a1a aveam avans o aripa aproximativ, pe a2a eram egali si pe a3a l-am facut ... distanta a fost foarte mica (gen jumatate' de aripa )
                          Cum spunea un coleg forumist ''si Trabantu trage bine pe tr I si II'' ))
                          E clar ca pe tr III se vede diferenta de putere.
                          I si II e discutabil, unu poate pleaca mai bine, etc.
                          Pe tr IV daca se continua luai avans mai mare.

                          Comment


                          • @Bodanel asteptam de o groaza de timp sa se faca si la noi o pista de drag sau un circuit dar din pacate nu se deranjeaza nimeni. Asa ca facem si noi pe unde putem.

                            Si daca imi spui ca sunt si concursuri legale iti spun ca a fost una legala in care franarea era in curba. Erau masini care aveau viteza de finish de 150+ si franarea se facea in curba cu specatori peste tot. Iti garantez ca era de 1000 de ori mai riscant decat oriunde m-am dat eu si alti colegi de pe forum.

                            Comment


                            • ca de obicei si autoritatile au partea lor de vina. la cate parcuri si lacuri au amenajat...puteau sa faca un strip de 2000m pentru asa ceva. puneau intrare 10 lei si pun pariu ca se imbogateau.
                              sau facilitau inchiderea unei bucati de drum o data pe saptamana si era ok. nu mai zburau masinile cu 140 prin centrul capitalei

                              Comment


                              • Stiu ca autoritatile nu au amenajat nimic -de aceea am si dat varianta cu drumul neumblat. Cat despre franele langa specatatori - nu comentez. Dar daca tu te dai in raliuri pe un drum european atunci date-n pana mea si mergi cu transportul in comun sau cu cfr ca nu meriti sa ai permis.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google