liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CHS reprizele-s una, liniutele alta.

    D-aia zicea si Alin ca vezi se tinea in curu lu' 1.6 16V, era treaba de reprize "ia uite cum il imping"...
    Daca e treaba de forje, 1.6 16V manca pe paine dci-ul de 85-90 cp, si la micu dejun, si la pranz si la cina (mai ales, ca-i mai racoare).

    Comment


    • pe reprize in aceeasi treapta de viteza, dci trage mai bine; pe reprize dupa mersul optim al motorului, n-as mai fi sigur ca dci face chiar lejer 16v, mai mult as zice ca nu-l face. patit pe propria piele cand un amic cu 16v mi-a dat fum in urcare in 3 ocazii, eu cu dci85 n-am reusit nici pe tr3, nici pe tr4 sa ma aproprii de el.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Pana la 160 kmh dCi de 85-90 cp ''rezista'', este marginal mai lent decat 1.6 16v. Dupa ''pragul'' de 160 incepe sa ramana grav in urma.

        Daca ne referim strict la reprize, pe treapta 5 dCi de 90 cp este marginal mai rapid in zona 80-140 kmh.

        Daca motorul pe benzina ramana in treapta inferioara si evident in turatie optima, cam matura cu el pe jos in orice conditii.
        sigpic

        Comment


        • Iti zic eu ca ramane putin mai mult in urma chiar si pana la 160 km/h la un sprint 0-160. Numai pana la 100 km/h 13 sec ale dci-ului fata de 10.5 ale 1.6 16v rezulta in distanta buna de tot intre ele. Sunt totusi 20 cp diferenta iar la puterile astea mici se simte rau de tot.

          Comment


          • Eu ma refeream strict la reprize, nu la acceleratie cu start de pe loc. Aici n-are nici cea mai mica sansa.
            sigpic

            Comment


            • Au fost cronometrate reprize dci 85 cp si 1.6 16V si postate p-aci pe undeva, dizalu sta mai bine.

              Cel mai dezastru e 1.4, posibil chiar mai slab ca 1.2 la reprize.

              Comment


              • Dieselul este mai rapid cu o secunda pe intervalul 100 120

                Eu si speedu am masurat

                Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                Comment


                • eu..1.5 dci+soft+filtru sport (toba..nu cred ca se pune)..el un 1.4 +soft
                  am plecat la semafor din spatele lui..l-am luat si l-am si depasit..amandoi stiam ce facem..
                  cu ce usurinta l-am facut sunt sigur ca fac si 1.6
                  sunt curios dupa ce schimb toata evacuarea si renunt la catalizator cum se va comporta..
                  spor si multe ture tuturor!!!
                  sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    Dieselul este mai rapid cu o secunda pe intervalul 100 120

                    Eu si speedu am masurat
                    ...............................
                    Mare diferenta pe interval asa mic.

                    Deci diferenta nu e "marginala" deloc cum spune Dr.Mke.

                    Originally posted by nairod View Post
                    eu..1.5 dci+soft+filtru sport (toba..nu cred ca se pune)..el un 1.4 +soft
                    am plecat la semafor din spatele lui..l-am luat si l-am si depasit..amandoi stiam ce facem..
                    cu ce usurinta l-am facut sunt sigur ca fac si 1.6
                    ..................................................
                    dci de care si urcat la cat?

                    Faci si 1.6 mpi, 16V nu prea cred, sau esti pe acolo.
                    Last edited by Octavian; 11 August 2012, 00:38. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • dci de 70 cai stock, softul este ceva intre stage1 si stage 2(mai exact un stage1 de dimsport inbunatatit de niste baieti destepti).....si full ca am vazut ca e la moda sa zici daca e cheala sau full
                      ce am obsevat este ca si suspensia este importanta la liniute..se pierde destul la schimbarea treptelor prin balansul masini spate-fata si la plecarea de pe loc..eu am si arcuuri sport si gume pe 45' si nu am acel balans cum vazut la alte masini
                      nu eram un fan al acestui gen de intrecere dar de ceva timp i-am dat de gust si ma informez constant...
                      weekend fain!!! salutare
                      Last edited by nairod; 11 August 2012, 01:06.
                      sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                      Comment


                      • Originally posted by alessandro View Post
                        Dieselul este mai rapid cu o secunda pe intervalul 100 120

                        Eu si speedu am masurat

                        Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
                        Neconcludent... o sa mai testez cand am ocazia. Acum trage ca noua si fara fluctuatii la turbo. Aveam probleme cu piesa aia stii, pana n-a mai functionat turbo si nu mai tragea deloc, mergea din inertie ca si acceleratie.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian View Post
                          Mare diferenta pe interval asa mic.

                          Deci diferenta nu e "marginala" deloc cum spune Dr.Mke.
                          fiind vorba de un interval de viteza, nu este chiar asa mare diferenta. o sa mai incercam.
                          defapt m as pune carne de tun pentru un dci 85 sa ne dam pe repriza cu a 5 a. sunt convins ca ma bate.

                          au existat momente la drum intins cand cel mult am reusit sa stau egal cu el.

                          pe repriza din 2000 rpm cu tr 2 il fac. stau langa el si dupa 4000 il iau.

                          @ alexpeed 16valvele meu sta cam asa pe 80 -120

                          tr 3 7,5 sec / tr4 10 sec / tr 5 15 sec
                          Last edited by alessandro; 11 August 2012, 07:27.

                          Comment


                          • Adica asa sta un 16v stock. Pentru Tavi 3 cm avans inseamna diferenta marginala, iar jumatate de masina este diferenta mare, 2 masini astonomica, sa inteleg.

                            Este la mintea cocosului, la 2000 rpm motorul care functioneaza cu suc de tractor este in plin cuplu, iar in treapta 4 si 5 se vede mai mult decat in cele mici. Diferenta era undeva la 1 sec pentru repriza 80-120 ? Postasem eu si aleXpeed filmulete cu chestia asta, acum 1-2 ani ?

                            Nu de mult am prins inainte de Lugoj un Sandero de 90 cp, nou nout, pe care-l manca in dos. Am schimbat de mai multe ori ''locurile'', eu eram curios cum merg astea noi care au si cuplu ceva mai bun. Pe centura au fost 2 ''intreceri'', una in treapta 5, pana spre 130 a luat putin avans, dupa care la 160 am trecut pe langa el fluierand, am incetinit si m-a depasit din nou, dupa intersectia cu limitare la ''70'', unde l-am incetinit intentionat, mers dupa el cu treapta 4. La 120 pedala la fund si am zburat destul de usor pe langa el, dupa care nu i-am mai ramas mult timp in raza vizuala.

                            dCi-ul este mai comod dpv al cuplului, in conditii normale de drum ofera mai mult confort in treapta 5. Daca folosim motorul pe benzina asa cum este corect, este vizibil mai rapid.

                            dCi 90 cp este un motor de nadejde.

                            Din pacate nici una nu-i ca 1.4-le remapat
                            sigpic

                            Comment


                            • Pentru Tavi 3 cm avans inseamna diferenta marginala, iar jumatate de masina este diferenta mare, 2 masini astronomica, sa inteleg.


                              Absolut, o masina e MULT, 2 masini e foarte mult.

                              3 masini cat o sa-ti dau eu tie cand ne intalnim (tu cu acel 1.4 cu bujii minune) va fi de nedescris.

                              Comment


                              • Si in viata reala, la ce te ajuta asta ?

                                Stai tu linistit, ca n-ai cum sa-mi dai 3 masini, poate doar in vis. Am lucruri mai interesante de facut in putinul timp liber pe care-l am

                                Ai mai venit tu in toiul noptii sa dai 3 masini la un 16v argintiu si ai fost mirat de rezultat
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google