liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e biturbo 3.0 pe e60
    test topgear.....
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
    Last edited by lau911; 10 May 2013, 15:48.
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Uite aici porsche, nu jucaria mea
      Breaking the production car 3 second barrier in 0-60 acceleration. Where many have failed, these specimens prevail; one from Japan, one from Germany and a th...

      Comment


      • 530d E60 are motor de 3.0 cu un (1) turbo, 218-235CP in functie de an. Exista si 535d tot 3.0 dar biturbo, 272-286CP in functie de an. Daca ala cu care te-ai dat tu era biturbo, era suficient un soft bun sa se tina de tine. Un soft bun inseamna ~715NM si ~360CP. Cu alte modificari relativ minore se poate ajunge la 400CP.

        @ darksid3 - scot fum fara probleme si cu DPF, chiar si fara soft. Avand in vedere ca ai E90 320d ar trebui sa stii .
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Stock scoate fum, dar intr-un mod mai discret asa. Cand e vorba de "nor de fum negru" si trage bine, deja e fara doar si poate tiganita destul de bine.
          Un exemplu: https://www.youtube.com/watch?v=9o43BckveJM

          Comment


          • Exact ca golful ala scotea fum.

            @intunecat: du-te ba si invata sa mergi cu masina! Ia de invata de la Shakar.

            @shakar: b Ai facut un rezumat frumos, doar ca baietii deja au lamurit problema.
            Multumim

            Totusi, care-s modificarile alea minore, de primesti 40 de cai secundare lor?
            Vad ca cei de la dimsport ofera doar 339 ponei si 660 Nm (stage 2). Tu de unde ai scos 360 si 715?

            Last edited by Cezar; 11 May 2013, 02:06. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by Shakar
              530d E60 are motor de 3.0 cu un (1) turbo, 218-235CP in functie de an. Exista si 535d tot 3.0 dar biturbo, 272-286CP in functie de an. Daca ala cu care te-ai dat tu era biturbo, era suficient un soft bun sa se tina de tine. Un soft bun inseamna ~715NM si ~360CP. Cu alte modificari relativ minore se poate ajunge la 400CP.

              @ darksid3 - scot fum fara probleme si cu DPF, chiar si fara soft. Avand in vedere ca ai E90 320d ar trebui sa stii .
              Nu scoate nici un fel de fum
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Originally posted by Cezar View Post
                Exact ca golful ala scotea fum.

                @intunecat: du-te ba si invata sa mergi cu masina! Ia de invata de la Shakar.

                @shakar: b Ai facut un rezumat frumos, doar ca baietii deja au lamurit problema.
                Multumim

                Totusi, care-s modificarile alea minore, de primesti 40 de cai secundare lor?
                Vad ca cei de la dimsport ofera doar 339 ponei si 660 Nm (stage 2). Tu de unde ai scos 360 si 715?

                http://www.superchips.ro/chip-tuning...5d-286-Cp.html
                Ai incercat sa faci un sarcasm dar nu prea ti-a iesit. Explica-mi si mie legatura intre ce am spus eu referitor la 320d + fum si invatatul de a conduce. Chiar nu imi dau seama, poate ma luminezi tu. Un prieten bun de-al meu fix E90 320d are, pre facelift si cand este calcat pe coada sanatos scoate si fum, nu mult dar scoate pufuri si are pana in 160 000 km, fiind cumparata la 100 000 km. Am vazut si 320d facelift care nu scotea gram de fum, inclusiv evacuarea era curata dar era condus lejer.

                Cat despre lamurirea problemei, nu era tocmai lamurita. Unu la mana sunt 2 variante de 535d nu doar cea de 286CP iar a doua problema este ca 3.0 de pe E60 nu este biturbo by default (asa cum se intelege din postul ala cu filmuletul top gear), de fapt variantele biturbo sunt mult mai rare.

                Valorile alea de putere si cuplu iti dai seama ca le-am scos din burta, am visat eu intr-o noapte si m-am gandit sa va mint aici. Sau nu ?



                LE - prin modificari RELATIV minore nu ma refer la filtru sport sau evacuare. Sunt multe lucruri pe care le poti imbunatati la un motor sa ii cresti puterea. Modficari majore = alte turbine, injectoare, etc deci nu din categoria asta.
                Last edited by Shakar; 11 May 2013, 02:22.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Niste dovezi cu fumul ala, nu ar strica. Eu sunt disponibil la orice ora cu poze sau clip video.
                  Daca scoate pic de fum, o mananc!

                  Basca, teava de esapament este mai curata decat la un 1,6 16v.

                  Din spusele lui Cezar, nu avea cum sa scoata fum de locomotiva, decat daca nu avea DPF, considerand ca "scoate puf-uri" cand te dai la ea, "chiar si cu DPF".

                  @Cezar: Explica-i omului ca, confirmarea biturbo o ai de la soferul BMW-ului, ca sa nu mai discutam teorie.
                  Last edited by darksid3; 11 May 2013, 02:29.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Legat de sarcasm - ma duc sa mai invat putin, poate iese
                    Legat de 535d - ai dreptate, sunt 2 modele ca putere (286, 272 hp)
                    Insa nu cred ca ai dreptate cu "nu este biturbo" by default...Adica? Exista 535d cu o singura turbina?

                    Legat de resoftare - nu stiu ce-ai visat tu si Exelis, insa se pare ca sunt printre putinii care ofera o astfel de resoftare. Nici chiar cei superspecializati in resoftarea BMW e60 n-au reusit performanta asta! Bv lor! Cred ca sunt buni de aur la Geneva

                    @intunecat: asa a spus conducatorul, nu eu, exact. Ba eu chiar am crezut ca-i 530D, doar ca am fost atentionat ca nu exista biturbo pe 530, ci doar pe 535.

                    Totusi, 40 de cai din modificari minore? Sa-mi dau palme daca stiu de unde se pot scoate...
                    Intercooler? Evacuare (0 cai)? Filtru sport (0 cai)? DPF anulat?
                    Concret: cum poti scoate peste 10% putere dintr-un motor? Acele modificari minore care sunt?
                    Last edited by Cezar; 11 May 2013, 02:36.

                    Comment


                    • Teava de esapament este plina de funingine, ai atins putin cu degetul te-ai murdarit pana la cot. Accepta o data ca scot si fum. Masina este in stare foarte buna, revizii la 10 000 km (ulei BMW LL, filtre originale) dar scoate fum, fiind condusa agresiv. Chiar nu ma incalzeste daca ma crezi tu sau nu. Daca tu crezi ca o sa ma duc sa filmez cum scoate fum ca nu ma crede cineva pe forum, te inseli.

                      Cat despre discutia turbo / biturbo, daca era scris corect in primul post (535 in loc de 530) nu mai era deloc nevoie de "teorie".

                      LE @ Cezar - by default adica pe orice 3.0, asa cum se intelege din postul lui lau911 "e biturbo 3.0 pe E60". Anulare DPF + evacuare facuta cu cap (nu e chiar asa simplu daca vrei sa faci ceva calumea si poti scoate ceva si de aici), intercooler, etc. Astea nu pot fi bagate in categoria modificari majore. Ce e chiar asa greu de crezut ? Vorbim totusi de un motor de aproape 300 CP, biturbo, nu de un 1.6 16V unde sa castigi 40CP te dai peste cap.
                      Last edited by Shakar; 11 May 2013, 02:42.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Deci bati campii la modul flagrant!
                        Attached Files
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Si daca iti pun zilele astea poze cu evacuarea plina de funingine ce faci ? Bati tu campii la modul flagrant ? Am spus eu ca TOATE scot fum inevitabil ? Ba chiar am spus ca am vazut si 320d care avea teava impecabila. Nu poti sa urmaresti firul discutiei ?

                          Acum mi-am amintit de ce nu am mai postat in ultimul timp, doh...
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • Ia mai du-te cu aberatiile tale ca deja ai intrecut masura! Eu iti fac poze de acum 2 minute si tot eu bat campii? RAUS!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by Shakar View Post

                              LE @ Cezar - by default adica pe orice 3.0, asa cum se intelege din postul lui lau911 "e biturbo 3.0 pe E60". Anulare DPF + evacuare facuta cu cap (nu e chiar asa simplu daca vrei sa faci ceva calumea si poti scoate ceva si de aici), intercooler, etc. Astea nu pot fi bagate in categoria modificari majore. Ce e chiar asa greu de crezut ? Vorbim totusi de un motor de aproape 300 CP, biturbo, nu de un 1.6 16V unde sa castigi 40CP te dai peste cap.
                              Lau911 cred ca vorbea de 535D. Eu am fost dobitocul ce a crezut ca masina e 530d Biturbo (lucru ce nu exista).
                              Evacuare facuta cu cap si schimbarea intercoolerului este o modificare minora comparativ cu schimbatul injectoarelor?))
                              Doar ca timp de munca cred ca este triplu, poate chiar si peste.
                              Tocmai, daca este biturbo, evacuarea ajuta cam o laie. Intercoolerul da, cred ca poate ajuta, insa nu stiu concret pt ca nu m-am documentat ce efect are asupra motorului asta.

                              Eu vroiam doar sa vad despre ce vorbeai cand ai adus in discutie modificarile "minore", insa am inteles aluzia, tonul, cantitatea si calitatea informatiei.

                              Comment


                              • Corect ala de l-am pus eu e 535D e si greseala mea .....dar ala e motorul de care se vorbea ..un 3 L biturbo ....si fata de 545i era in dezavantaj ,,e clar ca ala cu care te-ai dat era "umblat "

                                Aseara m-a plimbat un prieten cu un Logan 2.0L f5r(ide)dar cu injectie multipunct
                                si s-a harjonit cu un 306 gti se tinea bine loganul in conditiile in care nu este reglat cum trebuie ....
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google