liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-ar placea sa invat cat mai multe despre motoare , macar standardele .. Golful respectiv este adus din germania , nu mi-a spus mie special dar am auzit discutia ... Ma rog la ce a insirat el acolo plus ca stiam ca adus din afara , ma gandeam ca , chiar are 126cp . M-am dat cu el pt ca am vazut k are rotile alea super late pe 16" si eram curios cum stau cu el ...

    Nu ii tin partea , doamne fereste , stiu ca sunt obosite in general , dar in cazut de fata am zis ca este ceva mai special ... Fiind cumparata de la vreun german serios :d

    Acum fie vorba intre noi , masina chiar arata tipla , motoru la fel ... Si automat am gandit ca este ceva serios .
    sigpic

    Comment


    • Trage cateva foto sa il citim si noi.
      sigpic

      Comment


      • scuzati greselile de scriere dar sunt dp telefon , la munca !
        sigpic

        Comment


        • Apropo de injectoare, 1.8 pe golf3 este injectie monopunct si are doar 1 singur injector
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • ibogdann: Incearca o cursa de la 50km\h pana unde vreti voi, si vezi atunci daca masina respectiva chiar trage suficient de vizibil.
            Un factor important la cursele cu start de pe loc este plecarea, daca cel cu care te dai pleaca mai prost ii este foarte greu sa recupereze la o diferenta atat de mica 30CP
            Cezar: Ai uitat cand eu, tu "cu 16v lui marx", pisica lu' K si lancer eram pe kiss si tu ai iesit primul cu 16v masina stock? si vorba aia lancer are declarat in talon 140CP, se tine la o jumatate de masina de skoda vrs diesel a lui bezme .
            Eu in momentul de fata cu skoda ma pun cu ggk "1.6 modificat" si el o sa stea langa mine pana pe la 100km/h pe urma se vede puterea efectiva a masinii.
            Pentru cei care filtrul sport cred ca este doar zgomot am sa v-a fac o schita mura-n gura:
            1. filtru aer sport "fara nici o modificare a masinii" = zgomot
            2. filtru aer sport "cu soft, din cauza filtrului masina are un debit mai mare de aer" = 1, 2CP mai mult decat ar da softul fara filtru sport, masurati pe dyno.
            3. filtru sport + soft + evacuare completa, fara catalizator = +/- 10CP
            4. ai intrat putin in motor "compresie, axe came, corp clapeta marit, etc" + cei mai sus = in functie de capacitatea motorului, pentru 1.4 LOGAN aproximativ 30 cp.
            Asa ca nu poti spune ca ai pus filtru sport si ai 5cp, ai facut si evacuare, ai facut si soft, atunci poti sa spui ca ai un castig de ceva CP. DECE toti care fac modificari la masina schimba si filtru de aer? "doar pentru zgomot? exista filtre aer sport si in cutiile originale care nu fac zgomot.
            Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

            Comment


            • MCD, nu ştiu ce să zic. Problema cu filtrul de aer sport este că de fabrică admisia e gândită să tragă aer din locul cel mai favorabil, tu dacă pui filtru sport e cam voluminos şi va trage aer de unde apucă, mai cald. Eu unul tind să cred că admisia de aer şi filtrul de aer nu sunt gândite din fabrică să tragă aer la limită, exact cât îi trebuie motorului ci sunt gândite să tragă destul aer chiar şi atunci când filtrul de aer e plin de praf, tocmai ca să se asigure că nu sunt probleme. Vă las nişte filmuleţe zic eu interesante, oamenii aceştia nu au de ce să mintă, nu au absolut niciun interes:
              Will a POD Filter make your car faster? Will you get more power? In this episode the boys from Mighty Car Mods find out...Join the discussion on this video h...

              Last episode the boys busted POD Filters. But fans wanted to know about Cold Air Intakes. So will an aftermarket Cold Air Intake give you more power on a tur...

              Stimă!
              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

              Comment


              • vis a vis de golf ul 3 1.8 tin sa precizez ca este posibil sa sara binisor de 120cp . pe blocul de 1.8 8v se poate monta chiulasa de 2.0 16v abf (150cp). trecand mai departe se monteaza pistoane + biele de 1.8 16v (kr 139cp) . ca si injectie se foloseste digifant ul pe de ABF fara nici un fel de problema , trebuie doar un senzor la volanta asta e tot. exista asa ceva , de fapt sunt destul de multe in romania si merg simtitor mai tare ca un 1.6 16v de pe logan.
                golf 3 1.8 8v 90cp + 300 euro rezulta un golf 3 de minim 120cp

                Comment


                • Originally posted by MCD View Post
                  ..................................
                  1. filtru aer sport "fara nici o modificare a masinii" = zgomot
                  ...............................
                  Ia fa un test cu doua utilaje si 1.4 sa fie (eu am facut) demaraj din 40/h, si/sau test de repriza pe tr III sau IV, apoi scoate afara filtrul la una, sa vezi daca mai este acelasi rezultat.
                  Nu mai este acelasi rezultat.

                  Comment


                  • ibogdan - tu chiar il crezi pe robert cu golfu ala al lui ? Nu erai de fata cand l-am luat eu la maruntis .. zicea la un momentdat ca are fisa dyno..si i-am zis ca vreau sa o vad si nu stia cum sa o dea la cotitura cu cotiga lui

                    Comment


                    • Originally posted by Christnacht View Post
                      Am scris un maxim La 90 CP scoti un 7-8 caluti din remapare, din traseu un calut frumos. In total ajungi acolo la un 100 chinuiti )
                      Caii astia multi obtinuti din soft la un benzinar de putere mica sunt doar vorbe.Mergem cu orice 1.6 stock,il pui pe dyno un run,ii faci soft iar daca la urmatorul run ai castig de putere de 7-8cp ii platesc eu resoftarea + dyno.

                      Originally posted by ibogdannn View Post
                      Foarte multi experti in tuning , specializati pe 1.8'ul dp golf . Golful respectiv are urmatoarele modificari : evacuare completa sport (serpi si teava pana in finala), soft , filtru sport , injectoare nu stiu de care , axa cu came de competitie si inca ceva marit dar nu mai retin .

                      Nu inteleg de ce va mirati , 1.8'ul respectiv este mai potent ca orice 1.4 ...mai sunt si oameni pasionati cu adevarat si dispusi sa bage bani pentru a scoate ceva dintr-un 1.8 aspirat ...

                      Cand mai mergem la aqua am sa filmez
                      Adevarul e ca orice teava goala se numeste evacuare sport in ziua de azi.Cred ca evacuarea aia "completa sport" mai mult a tras inapoi motorul ca performante decat sa ajute la ceva.

                      Originally posted by MCD View Post
                      ibogdann: Incearca o cursa de la 50km\h pana unde vreti voi, si vezi atunci daca masina respectiva chiar trage suficient de vizibil.
                      Un factor important la cursele cu start de pe loc este plecarea, daca cel cu care te dai pleaca mai prost ii este foarte greu sa recupereze la o diferenta atat de mica 30CP
                      Cezar: Ai uitat cand eu, tu "cu 16v lui marx", pisica lu' K si lancer eram pe kiss si tu ai iesit primul cu 16v masina stock? si vorba aia lancer are declarat in talon 140CP, se tine la o jumatate de masina de skoda vrs diesel a lui bezme .
                      Eu in momentul de fata cu skoda ma pun cu ggk "1.6 modificat" si el o sa stea langa mine pana pe la 100km/h pe urma se vede puterea efectiva a masinii.
                      Pentru cei care filtrul sport cred ca este doar zgomot am sa v-a fac o schita mura-n gura:
                      1. filtru aer sport "fara nici o modificare a masinii" = zgomot
                      2. filtru aer sport "cu soft, din cauza filtrului masina are un debit mai mare de aer" = 1, 2CP mai mult decat ar da softul fara filtru sport, masurati pe dyno.
                      3. filtru sport + soft + evacuare completa, fara catalizator = +/- 10CP
                      4. ai intrat putin in motor "compresie, axe came, corp clapeta marit, etc" + cei mai sus = in functie de capacitatea motorului, pentru 1.4 LOGAN aproximativ 30 cp.
                      Asa ca nu poti spune ca ai pus filtru sport si ai 5cp, ai facut si evacuare, ai facut si soft, atunci poti sa spui ca ai un castig de ceva CP. DECE toti care fac modificari la masina schimba si filtru de aer? "doar pentru zgomot? exista filtre aer sport si in cutiile originale care nu fac zgomot.
                      MCD-ule iti dau dreptate aici,eu am vazut asta la masina mea dar in sensul invers.Aveam "reteta" completa inclusiv soft pe dyno pentru "reteta" respectiva iar masina se misca foarte bine,gen bateam 16v stock cu 1-2 masini,1.6 8v io dadeam fara drept de apel...etc(toate astea cu rotile de tabla si anvelopele Montana de Logan).Intre timp am dat jos fisele Magnecor,am pus admisia stock iar rotile de tabla le-am schimbat cu ATS incaltate cu 195/50(mai usoare si mai mici in diametru decat cele de tabla) dupa care m-am dat din nou cu acelasi 1.6 8v pe care il bateam foarte usor in trecut insa de data asta am avut surpriza,cu greu ii mai dau jumatate de masina...

                      Originally posted by ionescu liviu View Post
                      MCD, nu ştiu ce să zic. Problema cu filtrul de aer sport este că de fabrică admisia e gândită să tragă aer din locul cel mai favorabil, tu dacă pui filtru sport e cam voluminos şi va trage aer de unde apucă, mai cald. Eu unul tind să cred că admisia de aer şi filtrul de aer nu sunt gândite din fabrică să tragă aer la limită, exact cât îi trebuie motorului ci sunt gândite să tragă destul aer chiar şi atunci când filtrul de aer e plin de praf, tocmai ca să se asigure că nu sunt probleme. Vă las nişte filmuleţe zic eu interesante, oamenii aceştia nu au de ce să mintă, nu au absolut niciun interes:
                      Will a POD Filter make your car faster? Will you get more power? In this episode the boys from Mighty Car Mods find out...Join the discussion on this video h...

                      Last episode the boys busted POD Filters. But fans wanted to know about Cold Air Intakes. So will an aftermarket Cold Air Intake give you more power on a tur...

                      Stimă!
                      Mi-a placut cum ai explicat,uite asa mai invatam si noi ceva despre masini/motoare.
                      sigpic

                      IL 1 3 MIU

                      Comment


                      • Mi-s curios cum merge cand ne-om vedea
                        sigpic

                        Comment


                        • Cam in 3 pistoane,cel putin in ralanti...am o problema la motor ceva...
                          sigpic

                          IL 1 3 MIU

                          Comment


                          • Originally posted by MCD View Post
                            ibogdann: Incearca o cursa de la 50km\h pana unde vreti voi, si vezi atunci daca masina respectiva chiar trage suficient de vizibil.
                            Un factor important la cursele cu start de pe loc este plecarea, daca cel cu care te dai pleaca mai prost ii este foarte greu sa recupereze la o diferenta atat de mica 30CP
                            Cezar: Ai uitat cand eu, tu "cu 16v lui marx", pisica lu' K si lancer eram pe kiss si tu ai iesit primul cu 16v masina stock? si vorba aia lancer are declarat in talon 140CP, se tine la o jumatate de masina de skoda vrs diesel a lui bezme .
                            Eu in momentul de fata cu skoda ma pun cu ggk "1.6 modificat" si el o sa stea langa mine pana pe la 100km/h pe urma se vede puterea efectiva a masinii.
                            Pentru cei care filtrul sport cred ca este doar zgomot am sa v-a fac o schita mura-n gura:
                            1. filtru aer sport "fara nici o modificare a masinii" = zgomot
                            2. filtru aer sport "cu soft, din cauza filtrului masina are un debit mai mare de aer" = 1, 2CP mai mult decat ar da softul fara filtru sport, masurati pe dyno.
                            3. filtru sport + soft + evacuare completa, fara catalizator = +/- 10CP
                            4. ai intrat putin in motor "compresie, axe came, corp clapeta marit, etc" + cei mai sus = in functie de capacitatea motorului, pentru 1.4 LOGAN aproximativ 30 cp.
                            Asa ca nu poti spune ca ai pus filtru sport si ai 5cp, ai facut si evacuare, ai facut si soft, atunci poti sa spui ca ai un castig de ceva CP. DECE toti care fac modificari la masina schimba si filtru de aer? "doar pentru zgomot? exista filtre aer sport si in cutiile originale care nu fac zgomot.
                            aici ai dreptate..
                            cand am venit la bucuresti si m-am dat cu cata fof aveam masina stock de la tr3 a plecat de parca am ramas pe loc .

                            cu tot ce am la masina pana acum cu un bmw e36 de 150 cp ma bate cu max o jumatate de masina si stock era max 1 masina jumate.
                            degeaba pui un filtru sport la 35 lei o toba sa urle ca nu faci mare lucru.conteaza f mult sa cunosti si masina sa stii cand si unde tr sa schimbi.

                            Comment


                            • numai juma' de masina bmw-ul ?! inseamnaca e praf.

                              Comment


                              • Sa nu stii tu timpii pe 400 m pentru fiecare masina in parte

                                Este cu foarte putin mai rapid ca Loganul 16v.

                                E36 de 150 de ponei este cel de 2.0, si ala iti da un semivagon.
                                Daca este 1.8is, nu-i asa rapid.
                                Last edited by Cezar; 10 April 2013, 10:54.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google