liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu cum le-au dat cuplu ala la roata, il iau asa cum e, ok e sa mergi in tr II la 1500 rpm, in tr V la 1500-1700 rpm sigurat ai un cuplu la roata de rahat si omori motoru aiurea.

    Adica trebuie luat in calcul in ce tr de viteza mergi, cand vorbesti de mersu subturat.

    Comment


    • Octavian, ma refer la oras, deci tr 1-2-3, hai si 4. Desi daca prind o statie lungime de autobuz, dau tr.5 aia lunga fara greata.

      Comment


      • Eu nu pot sa merg nici cu 1800 de rpm, dar 1500 rpm. Sub 2000, mi se pare subturat.
        sigpic

        Comment


        • Nu mergeam la 1500 RPM nici cu 6l si 400 de cai...
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Incorect. La 1500 rpm, un motor de 1600 cmc si ~100cp, sau un diesel (nu de Smart) nu este deloc subturat in treapta a 4-a. Problema este daca drumul este in urcare, daca se solicita sarcina mare motorului prin pedala de gaz. La motoarele diesel mai maricele, sau la cele be benzina turbo ori de cilindree mare, apare problema suprasolicitarii filmului de ulei de la nivelul palierelor arborelui cotit, in conditii de presiune scazuta a uleiului, ca problema principala.

            Un motor pe benzina la 4000 rpm in trepata a 4-a, pe urcare, cu gazul intre faruri ca sa-si mentina viteza, este flagrant subturat.

            Nici un motor nu se resimte de la turatii mici in treptele mari, atata vreme cat piesa de la volan se simte sa nu apese prosteste pedala din dreapta.
            sigpic

            Comment


            • Stiind ca nu trage 1.4-ul meu schimb la 2000 rpm. in 70% din cazuri si accelereaza usurel ca atunci cand ajung la 60 km/h sa dau treapta a 5-a si sa am undeva la 1500 rpm. constant. Consum?... nimic. Consuma foarte putin daca schimb in oras la 2000 rpm., cam 9% GPL.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • stiam eu ca nu-s singuru "nebun"

                Comment


                • Hai sa revenim on-topic.

                  Comment


                  • off : si eu schimb in zilele bune in 2200,2300 rpm. mai jos cand schimb vine putin subturata urmatoarea. si la 60 merge a 5 a in oras,daca o mentii asa.

                    on : 1.4 remapat vs ford focus 1.6 101 1-0

                    in ford erau 4 grasi flamanzi !
                    My Ride ! B - 29 - TmT

                    Comment


                    • 1. Dacia Logan F7P vs Dacia Logan K4M admisie dbilas(roti 17/15) / 2-0 / 1,5 - 2 masini
                      2. Logan F7P vs Logan 2.0 F5R / 1-0 / 2-3 masini

                      3. Logan 16v ATS DTC vs Logan 16v no cat Azev 16'' / 0-1 / 1-2 masini

                      4. Logan K4M dbilas vs Logan 16v no cat Azev 16'' / 1-0 / 3-4-5 masini
                      Attached Files
                      Last edited by alessandro; 6 July 2013, 08:52.

                      Comment


                      • Ce vorbesti ma 1,2 masini unde erai tu dabea schimbam a 3 ...le-am rupt capul pe a 4 .....si-au schimbat rotile intre ei pe marginea drumului si tot nu au fost instare sa bata un logan facut din dezmembrari cu cutie paraf si pulbere ...si 3 roti de 5 feluri ....
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • bine ma nebunule dar nu zici ca ai plecat inainte cu 15-20cm...ca daca nu altfel statea treaba

                          Comment


                          • + ca lau nu are nici aer si nici servo directie !
                            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                            Comment


                            • Statea pe naiba , asa e cand te dai din mers nu poti sta aliniat perfect ..........dar la mine nu a fost nevoie sa schimb rotile....sa merg la toaleta etc ..saracu ` geo si-a stricat prezoanele pentru tine .


                              nu am servo si aer pentru ca nu am nevoie



                              Si eu cu Vio ne -am dat de 5 ori si a fost 4 ori cu a 2 din 60 4-0 si odata cu a 3 de la 80 ...0-1 era sa plec la stanga acasa ca cu am nimerit o treapta
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • pai am fost la toaleta sa mai dau jos din kilograme...ce te oftici ca pe tine nu te-a trecut

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google