liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu sunt tare curios de ce stii sa faci la covrig.

    Ptr hassero si nu numai, m-am uitat la specificatiile lui toledo 1.2 de 110 cai, si cica scoate suta in 9.9, deci e bine...

    Eu ar trebui sa fiu mai bine... la 90 cai zice parca 11.3 sec, la 110 9.9, deci la 130 un 9.5 ar fi decent. Sper si real.

    Am zis eu ca esti ditamai pilotul, ca 1.4 tsi la 125 cai deja merge bine... 9.8 secunde pana la 100. Deci puteai sa il faci, ca esti tot pe acolo...
    De ce nu te inscrii la curse undeva? Poate te mai si platesc ptr talentul tau...
    Last edited by mumus; 12 November 2018, 23:35.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Originally posted by mumus View Post
      Cat de greu e sa pleci decent si sa schimbi fix inainte de limitare...
      tocmai aici gresiti majoritatea
      nu tre sa pleci decent , trebuie sa pleci cat mai bine ca sa nu zic perfect
      nu e chiar atat de usor pe cat se crede ...schimbi cat mai repede posibil si cat mai brutal , e adevarat ca trebuie sa schimbi fix inainte de limitare dar daca nu iti iese in toate vitezele si mie imi iese...ai pierdut , e simplu )
      plus ca trebuie sa iti cunosti masina foarte bine si sa ai o oarecare experienta in asa ceva , tine cont ca eu asa co duc zilnic in bucuresti si oriunde in romania deci am experienta zilnica in condus agresiv ceea ce matale sunt sigur ca nu ai pentru ca nu imi pari genul asta de sofer

      Comment


      • Nu am, nu sunt pui de zmeu ca tine... Eu am 2 scaune de copii in spate, si cam atat... Deja parca nici nu mai vreau sa ma dau cu tine, ca sunt batran, si parca nici nu mai vad bine... Nici reflexe nu prea mai am, nici masina nu o cunosc. Recunosc, esti prea bun ptr mine, cred ca o las asa... Nu de alta, dar la cata experienta ai, mie sa nu ma palesti din lateral din greseala... Si presimt ca, ca sa te fac am nevoie de minim vreo 180 de cai, si nu ai am... Deci esti rege! Cel mai mare liniutar din logan club!
        Last edited by mumus; 12 November 2018, 23:45.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • ps: am un filmulet cu 0-400 de pe vremea cand era stock, dar cand il pun pe you tube il pune cu susu in jos, si nu stiu cum sa il intorc, am doar functia de trim... nimic altceva, desi pe vremuri puteam sa il si sucesc, acum nu stiu cum, si asa, cu susul in jos il pun degeaba...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Daca te uiti @mumus la clipul pe care l am pus eu cu skoda, pe bord iese suta in 8.06 daca rin bine minte. Masina stock

            Comment


            • Ce de discuții.

              Loganul meu 16v euro 3 + GPL omologat RAR standard 0-160 parcă, de acum 5 ani. Am servo electric, nu pe curea, dacă influențează cu ceva. Am bătut la Loganuri 16v remapate sau remapate plus evacuări de mă plictisisem.

              Încă am maşina, sub prelată la bloc mişcată odată pe săptămână.

              Aici clipul, trageți concluzii: https://youtu.be/oZTGW82RwsQ


              De asemenea, am şi o Skoda Rapid facelift "sedan" 1.0 TSI 110 cp. 6 trepte şi a 2-a ține până la 110 limitare 6500 iar a 3-a 160 limitare 6500 (cutie lungă cât viața). Se mişcă bine dar nu pot pleca de pe loc precum Loganul nicicum fmm' controlul tracțiunii .
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Pai esp se poate dezactiva, cel putin la mine..
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • PS: limitarea nu trebuia sa fie la 6000????
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • probabil ca la 1.0 au ridicat-o mai sus. la 1.2 intradevar, e la 6000

                    Comment


                    • probabil e acelasi lucru ca 1.2 16v de pe logan cu 1.4 tot de pe logan . 1.2 are la 6500 , iar 1.4 la 6000 asta fiindca 1.2 are cuplu mai mic si au mutat cuplul mai sus pe plaja de turatii ca sa scoata aceiasi cai putere care ii are 1.4 ...corect ?

                      Comment


                      • Si 1.6 16v nu la 6000 are?
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • are la 6500

                          Comment


                          • Stock?
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • La mine la reno parca era 6000, motor stock
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • stock da...pai tocmai deaia ti-am zis ca nu ma face nici macar un renault cu acelasi motor , m-am dat si cu megane 2 1.6 16v si l-am facut fara probleme...si cu opel astra 1.6 16v , si cu golf 4 1.6 16v si mai multe . 1 singura masina m-a facut cu 1.6 16v si era un ford puma cu sofer bun . la plecare eram egali dar isi lua usor usor avans pe a2a si a3a

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google