liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine mai nu mai facem. Apropo, ca greutate am si GPL-ul in plus pe langa aer si alte alea. Am inteles, gata, daca marx are 135 nm de la 2000 rpm (sau avea..) atunci nu mai are rost.

    @marx: cand am condus-o pe a ta, mai aveai remapare sau nu?
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • marx ai masurat masina de ai ajuns la concluzia ca masina ta la 2000 ture are 135 Nm/.....sau citesti carti acuma.......masina mea are cuplu max 134 pe la 45000 ture si pe la 6400 unde imi face varfu de putere am vro 120 NM.... pune masina pe dyno vino cu o foie si iti zic eu la 2000 ture ce cuplu ai tu...inseamna ca tie pana la 6000 rot/ min iti face masina vro 300 Nm
      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

      Comment


      • nu mai aveam remapare.

        la 2000 am 135 Nm http://www.loganclub.ro/forum/showpo...37&postcount=1

        imi pare rau ca nu am gasit o poza mai mare dar se intelege

        aici e mai mare
        Attached Files
        Last edited by alessandro; 15 June 2010, 15:16.

        Comment


        • ASta e un dyno facut de tine?.......
          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

          Comment


          • e graficul dat de producator. 16v are 148 cuplu stock. se vad mai clar in asta turatiile si cuplul si caii
            Attached Files

            Comment


            • FII atent aici daca tu imi vorbesti mie despre producatorul masinii......imi scoti tu cu logan 16v stock 0-100 km 10.2...masurat pe gtech?.....daca tot vorbeste de producator logan 1.4 stock pe dyno a dat un cuplu maxim de 114Nm.... si producatorul cat ii da ...120 sau nush exact 130
              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

              Comment


              • Mai exact 1.4 stock are cuplu maxim de 112 NM la 3000 rpm.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • producatorul ii da 112 Nm la 1.4 mai exact. 128 la 1.6 si 148 la 16v.

                  deci dyno ala a fost corect. cu + si - de rigoare

                  Comment


                  • Da, se poate scoate 10.2, Seba a scos < 10.3 si chiar 10.4 cu Barum. Pentru 1.4 producatorul spune 112NM...valorile declarate sunt REALE, doar nu sunt date de vanzatorii de semninte din piata.

                    Din cei 148NM pe care ii are 16V, 90%+ din ei sunt de la turatie MULT mai mica. E o ardere inutila de benzina sa incerci 1.4 vs 1.6 16V daca 1.4 e stock sau doar cu remapare, chiar daca pe TR5 16V are pinion de diesel. Performantele sunt date de ceas nu de posterior, care are impresia ca trage bine sau nu.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Deci crede-ma pe cuvant ca un 16v stock nu are cum sa faca pe gtech 10.2..oricat ai vrea tu....eu am scos acum un an pe gtech 10.1 0-100km/h si un 16v stock e cu mult in spatele meu deci....trage tu o concluzie....si recent acuma masina mea face 0-100 in 8.75 respectiv 8.9 si 0-400m in 16.1 - 16.4...........masuratorile au fsot puse pe forum....
                      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                      Comment


                      • Spui ca 16V e mult in spatele tau dar acum scoti <9, acum un an aveai 10.2 dar nu aveai modificarile de acum. Din moment ce s-a scos cu 16V cat da producatorul, ce vrei mai mult ? 10.28 si 10.4 cu cauciucuri Barum, asa zice Seba. Daca ar avea mai multi GTECH sigur ar scoate si altii.

                        Ca sa nu mai spun ca daca doua masini au acelasi timp 0-100 nu inseamna ca sunt la fel de rapide, una trebuie sa fie in fata la viteza aia. De fapt, chiar cu timp mai prost poate sa fie in fata. E vorba de acceleratie, nu e identica la ambele, nu e liniara. Fizica elementara.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • @ MCD nu vorbeab de 0 100 sa 0 400. te cred ! eu ziceam doar ca la 2000 am 135 cuplu . mai mult ca un 1.6 la 3000

                          @ MCD cat mai adaugi la sec date de producator casa aflam realul

                          Comment


                          • 0-100 in 8.75? Woow, unde esti Seba sa vezi ce poate 1.4???
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Originally posted by marx View Post
                              .........................

                              imi pare rau ca nu am gasit o poza mai mare dar se intelege

                              .......................
                              Lasa desenele animate, ia atasamentu sa vezi cat ai tu la 2000 rpm.
                              Attached Files

                              Comment


                              • pentru tine marx probabil si mai mult ca sigur m-am inselat in privinta cuplului....stiam ca masina ta face max 148Nm.. dar nu ma gandeam ca la o turatie de 2000 masina foloseste aproximativ 90% din putere Nm.......si vino diseara afara fac rost de gtech si te dai singur de nebun sa vedem un rezultat..si iti mai pun si un 16v cu soft .....tot pe gtech sa vezi o diferenta..
                                @ sakar si inainte de asta tot nu misca 16v ... pustii din buc stiu asta...DIKU dupa forum nu s-a dat cu mn anul trecut si nu a miscat nimic....singurul care a miscat a fost VRN dar pe timpul ala nu avea axe nu aveam mai nimic decat serpi si evacuare...bosake nu s-a dat cu 16v stock ..........sunt multi pe forum.....
                                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google