al dracu de tractoare, si daca ar fi avut 16cp, tot ar fi batut un benzinar de 100cp, indiferent cat l-ar fi chinuit soferul acestuia din urma. eu zic sa va reveniti din sentimentul de picat in extazul din spatele surii, indus de cuplul de vapor al motorului cu aprindere prin compresie...
@georgex2: ai sa fii surprins cat de "cu datele tehnice" poate sa ramana un ford sau un vw in urma unui renault, sau chiar a unui logan. daca are sigla de elice alb-albastra in bot, nu inseamna ca orice petarda de beamveu bate un logan la performante. il bat la confort, finisaje, etc...
@georgex2: ai sa fii surprins cat de "cu datele tehnice" poate sa ramana un ford sau un vw in urma unui renault, sau chiar a unui logan. daca are sigla de elice alb-albastra in bot, nu inseamna ca orice petarda de beamveu bate un logan la performante. il bat la confort, finisaje, etc...











trebe sa dau a 4-a pana la 100 km si porma a 5-a.ce sa fac daca am vrut masina "sport" .asa e cu toate benzinarele astea de generatie mai veche.e adevarat ca benzinarele dupa 3000 rot incep sa traiasca,dar manca benzol.
Iti dau dreptate aici. Avem in tara o gramada de "reisari" care cred ca loganul e masina sport si face orice. Noroc ca nu a avut francezul motor mai mic in gradina si l-a pus pe asta de 1,4 pe logan. Ca altfel vedeam logan cu motor de 800cmc.
_\o




Comment