Logan 1.4MPI Vs Golf 4 1.4 16v 85 Cp Vs Opel Astra 1.4 16v 90cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu stiu exact....dar fuge!

    Comment


    • #62
      Originally posted by PCH View Post
      .in afara de spatiul din masina si faptul ca este fiabil si ok pentru drumurile din Romania, alte plusuri evidente nu vad.
      si nu sunt suficiente astea ? sau e mai bun golfu 4 ca iti spargi baia de ulei tot la 2-3 luni, la ce drumuri avem . . .
      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

      Comment


      • #63
        Mie nu imi place astra, nu suport masinile din grupul VAG! Daca eram fan imi cumparam una. Am totusi un vecin care conduce de vreo 4 ani un Golf 4....fara probleme!
        Last edited by PCH; 25 August 2012, 19:49.

        Comment


        • #64
          Originally posted by Pacco View Post
          @Cezar: de acord cu ceea ce spuneti.Insa nimanui nu ii place o masina lesinata,care abia se taraste.Cel putin cu o masina din cele enumerate pe drumul de Alexandria esti mancat.Multe camioane,autobuze,foarte aglomerat,si nu ai timp sa depasesti.
          "Drumul de Alexandria", l-am facut de n ori cu o lesinatura de Cielo din '96. Si crede-ma, daca nici aia nu e masina lenta, nu e niciuna.
          Acum depinde de fiecare ce inseamna sa se miste. Pentru mine, de exemplu, inseamna sa ajung din punctul A in punctul B, intr-un timp decent si cu un consum decent. In plus, fiecare ar trebui sa stie ce-i poate masina, nu sa intre in depasiri ca un imbecil, crezandu-se intr-un ///M, cand el de fapt are 75 de cai sub cur...
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #65
            Sunt partial de acord cu Niki. In postarile mele de pe acest thread am vrut sa dovedesc cu diferite filmari, care, desi au fost contestate de catre majoritatea colegilor de forum, au fost confirmate de datele oficiale date de producatori pentru modelele mai sus prezentate, ca Loganul, chiar si cel cu motor 1.4MPI 75cp se descurca putin mai bine, aproape nesemnificativ, in fata unor modele auto cu motorizari de pana la 90 de CP, si cu preturi mult mai semnificatie decat cele ale modelului autohton.
            Sunt de acord ca unele modele sunt mai bine dotate decat Loganul nostru, dar cine si-a putut permite (eu ma numar printre ei), si-a cumparat Logan nou cu: motor 1.4MPI 75cp, servodirectie, aer contitionat, computer de bord, ABS, proiectoare de ceata, airbag sofer + pasager, geamuri electrice fata + spate, inchidere centralizata, martor luminos portiere deschise, martor luminos usa lasata deschisa, stingere progresiva a iluminarii interiore, jante de aliaj, centuri reglabile pe inaltime pentru toti pasagerii, scaun sofer cu reglaj longitudinal si pe inaltime, mp3 player, buzunare spatar scaune fata, tetiere reglabile pe inaltime pentru toti pasagerii, iluminare torpedou, vopsea metalizata si multe alte maruntisuri, etc si am dat 9.000 de euro.
            Un prieten si-a luat un Opel Astra 1.4 16v 90CP nou, care are, retineti APROAPE TOATE OPTIUNILE DE MAI SUS ALE LOGANULUI MEU, insa fara computer de bord, fara geamuri electrice spate si fara proiectoare de ceata, si a dat pe ea 12.900 euro.
            Am mers si cu a lui si cu a mea, si credeti-ma pe cuvant, ca personal nu observ diferente sesizabile la Opelul lui fata de Loganul meu:
            *culoarea tapiteriei si a bordului la Opelul lui este neagra;
            *are in plus fata de Loganul meu termometru;
            *la Opel, in spate esti mai inghesuit, nici in fata nu ai largimea si spatiul din Logan;
            *desi e mai nou Opelul lui cu 2 ani fata de Loganul meu, a fost de 2 ori in service cu probleme "check engine", a mea nu a fost niciodata in service, decat la revizii;
            *are manivele la geamurile din spate (nu are geamuri electrice spate);
            *opelul lui nu are computer de bord, el calculandu-si consumul doar de la plin la plin;
            *opelul lui nu are proiectoare de ceata, etc
            *nu am simtit nici stabilitate mai mare in curbe la Opelul lui fata de Loganul meu, (poate confirma si el acest lucru, eu am condus-o pe a lui, si el pe a mea);
            *datele oficiale, filmarile de pe youtube confirma faptul ca pe 0-100 e mai rapid loganul meu cu 0.6 sec (Logan 13.0sec iar opel 13.6 sec)
            *la orice calatorie am mers eu cu loganul el cu opelul, ambii cu aceasi viteza, unul in spatele celuilalt, el intotdeauna a scos cu Opelul un consum mai mare cu 0.5L% fata de mine, poate confirma si el, explicatia ar fi ca e mai grea masina lui).

            Prin urmare, fara sa se supere vreun coleg de forum, explicati-mi si mie ce credeti ca a castigat el achizitionand masina lui la un pret mai mare cu 3.900 de euro? Chiar simtiti un confort mai mare in Astra classic decat in Logan (cu exceptia calitatii materialelor in favoare Opel astra clasic)?

            Cu scuzele de rigoare, multumesc!
            Last edited by dantis; 26 August 2012, 14:32.

            Comment


            • #66
              Bun rau finalul....e ca si cum va intreaba unu', "chiar va place mai mult somonul decat pangasius...cu exceptia faptului ca e mult mai gustos si mai sanatos" ...deja o dai in filme de actiune! Daca Loganul intra in curba ca un Astra....e clar!

              E super tare ca ai proiectoare si el nu....SUPER!! Tu poti sa mergi cu pozitia si proiectoarele aprinse, intr-adevar! ;)

              Dar de tabla ce ne spui, tot ca la conserva e si pe astra sau golf?

              Iti garantez ca daca aveai banii sau daca ai avea ocazia acum sa dai loganul pe oricare din cele doua, fie ele si cu motor 0,8 cmc l-ai da cu ochii inchisi....ne ascundem dupa "dejte"! In fine....fiecare cum stie si cum poate!

              Comment


              • #67
                Pe segmentul Low Cost, existe modele care nu merita diferenta de pret comparativ cu un Logan. Printre masinilea alea a fost si vechiul Astra G. Problema e ca asta se intampla acum cativa ani, inainte de criza.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #68
                  Originally posted by PCH View Post
                  .................................
                  Iti garantez ca daca aveai banii sau daca ai avea ocazia acum sa dai loganul pe oricare din cele doua, fie ele si cu motor 0,8 cmc l-ai da cu ochii inchisi........................................... ........
                  Un pic offtopic, dar referitor la motorizare, am vehiculat mult cu ideea sa-mi iau un Focus (2 cu facelift) 1.6 benzina, din pacate nu mi-au iesit socotelile cand fratele l-a vandut. O masina buna pret-calitate.
                  Dar crede-ma, daca mi se oferea ocazia la un pret care sa-l pot plati, NU as fi mers pe varianta 1.4, as fi ramas tot la Logan 1.4 din mai multe considerente care nu trebuie sa le explic, fiecare cu alegerea lui.

                  Nu vreau sa-i fac snobi pe cei care au masini de 1300 kg cu motor benzina 75-80 cp, dar dupa mine vazut e doar un moft satisfacut de constructori pt cei care nu pot sa-si cumpere o masina cu motorizare cat de cat decenta, dar vor cu tot dinadinsul sa aibe masina mai rasarita (Focus, Golf, Octavia , motorizare 1.4).

                  PS: sa fim realisti si sa lasam filmele, nu ti se ofera ocazia sa dai un Logan 1.4 pe un Focus 1.4 fara nimic in plus, asta daca vrei sa ai totusi masina si nu vreao cazatura.

                  PPS: si daca as fi avut banii de Focus 1.4, faceam pe dracu-n patru sa mai pun ceva sa iau macar cu motorizarea 1.6 benzina.
                  Am mers cu amandoua, daca 1.6-le se misca decent (pt mine, am mers f mult cu el) 1.4 e de groaza, total fara rost motorizarea asta pe Focus2.
                  Nu spun de clima pornita si/sau mai vreo 2 persoane in masina...

                  Asa ca raman la troaca de Logan 1.4, momentan aici mi-e locul.
                  Last edited by Octavian; 26 August 2012, 15:00.

                  Comment


                  • #69
                    Ca sa nu o mai lungim fara rost PCH, iti marturisesc parerea mea: Nu as da niciodata ~13000 de euro pe o masina (indiferent de marca sau prestigiul ei) care nu are nici macar dotarile unui Logan de 9000 de euro. Daca ar fi la acelasi pret si Opelul astra clasic si Loganul si ar avea aceleasi dotari as opta pentru Opel, din singurul motiv, ca de' Opelul e nemteasca, poate o fi mai buna!

                    Comment


                    • #70
                      Acum la 13.000 euro iti iei masina super dotata, si cu motor bun.
                      De ex, Citronel C4, motorizat 1.6 122 ponei (0-100 kkm/h putin sub 10 sec, top speed parca 190 sau 200), multe airbag-uri, climarahat, esp, bla bla bla, consum decent in oras - 10, afara 6.
                      Ba chiar sub 13.000 si fara rable.

                      Comment


                      • #71
                        Ce C4 nou cu 1.6 iei la 13000?? Poate vreo oferta ceva, cu varianta 1.4 pleaca de la 15000 Euro.

                        Comment


                        • #72
                          Are dreptate Octavian: Ciotroen C4 motorizare 1.4 VTi 95 pleaca de la 15.250 de euro cu tva! http://configurator.citroen.ro/Confi...res=0P#0#0PZ60

                          Comment


                          • #73
                            Cezar C4 1.6VTi , cel mai ieftin este fix 17.450 euro ... deci nu stiu unde e acel 13000 ... eram sigur ca aduci Citroenu in discutie

                            P.S dantis acu nu mai ai ce sa comentezi C4-le de 1.4 face 0-100km/h (ca stiu ca asta e pasiunea ta) in 11.9 sec deci ii da fum loganului.
                            Last edited by kubala7; 26 August 2012, 15:23.
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • #74
                              De acord Kubala7, asa este C4 1.4 95cp~11.9 secunde < Logan 1.4 75cp~ 13.0sec!
                              Dar sa fiu tot eu cireasa de pe tort, ii da fum Loganul 1.6MPI ~11.5 sec, sau Logan 1.6 16v~10.2 sec. ;)

                              Comment


                              • #75
                                Acelea sunt preturile de lista. Citroen are o campanie foarte idioata. Daca te duci acum sa iei masina, ai reducere 2000 euro, fara sa te agiti prea tare.
                                Eu vb despre oameni care si-au cumparat masinile respective, si nu cifrele de pe net.

                                @kubala: vb despre asta, ca d-asta am avut si dintr-asta tot isi cumpara cunoscuti de-ai mei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google