Logan Vs Masini Low Cost

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Vs Masini Low Cost

    La inceputul postului vreau sa mentionez ca nici pe departe nu cred ca am avion. Dar am vazut nsite aberatii de la unii de m-a luat durerea de cap si de aceea am decis sa imi fac cont aici si sa mai si postez.
    Postul e deschis comparatiei loganului cu anumite marci ieftine, dar ai caror proprietari cred ca detin avioane (chevrolet - aproape orice model, fiat albea, hyundai accent etc)
    Sunt o droaie de habarnisti care au tupeul de a compara anumite jafuri cu loganul.
    Acum o sa ma iau de chevrolet (Aveo si Cruze) si incep prin a posta problemele puse de EI pe forumul lor. Primul punct e pentru cei care isi cumpara "Chevy" pentru "calitatea interiorului". Tineti-va bine:
    La chevrolet Cruze care e NET superior Aveo-ului:

    - "Probleme cauzate de calitatea materialelor folosite (DA EXACT ASA ZIC POSESORII DE CHEVROLET CARE PE ALTE FORUMURI LAUDA MATERIALELE!!!)
    Volanul se cojeste -> Se rezolva pe garantie
    Plasticele interioare sunt foarte proaste, raman zgarieturi dupa orice atingere (POFTIM??? NU TOCMAI PLASTICELE ALEA V-AU FACUT SA NU VA LUATI LOGAN????)
    Probleme cu boxele fata - dupa un timp incep sa baraie / haraie / distorsioneze - se rezolva pe garantie"

    hai sa dau si link-ul ca e prea frumos:
    http://www.clubchevrolet.ro/forum/pr...ze-t26022.html"


    - "Am o problema cu o trepidatie, un zumzet, ce se aude in usa din dreapta fata.
    Am descoperit ca e de acolo, caci, daca tin apasat pe fata usii, sau pe fata grilajului de la difuzor, nu mai zumzaie. Se aude zgomotul asta, numai la relanti sau cand e foarte cald sau rece...in masina. "

    si acum raspunsurile:
    "Re: ZGOMOT USA DREAPTA

    Postby alecspc » 12 Dec 2011, 21:34
    da, obisnuieste-te.... asa si la mine.."
    "Pai cine te opreste sa o desfaci? Sa ai si ceva burete sau burete cu adeziv ca sa o "capitonezi" daca gasesti sursa." --- (cum adica??? plasticul acela de calitate are nevoie de burete?? dumnezeule mare)

    -si inca o discutie menita sa intareasca, credinta in calitatea interiorului:
    "adica, ai cochilia manerului, ciobita la colturi ? sau ciobiturile nu-s vizibile ???"
    "da.cochilia aia are un colt si ala e rupt.e ca dracu de naspa!piesa mai infecta ca aia n-am pomenit!"
    "Eh, si la mine s-au mai rupt din urechiuse, dar inca stau cat de cat ."

    am aratat mai sus ca volanul se sterge. na auziti aici:
    "Ce ma mai enerveaza : : : :wallbang: fetele manerelor de la usile din fata, care s-au sters / decolorat de la frecarea piciorului sau de la atingerile mainilor. Stiti vreo varianta, de inlocuire a plasticelor alea ?" ---deci manerele se sterg la ATINGERE )) calitate fratioare
    Volan cojit !

    Postby valir30 » 31 Oct 2011, 15:17
    De ceva timp a inceput sa mi se toceasca volanul, luandu`se putin cate putin acea vopsea dupa el, in ultima vreme am vazut chiar ca pielea dupa el se rupe usor usor in vreo 2 locuri. Intrebarea e: exista vreo solutie\vopsea sa il refac ?
    Precizez ca volanul este din piele, masina are 3 ani si 50 de mii de km."
    minunat! nu cred ca s-a mai auzit de asa ceva. de obicei cand iti iei o masina sh te uiti la volan si la schimbator (la uzura lor) si incerci sa ghicesti daca km indicati de vanzator sunt reali. se pare ca la achizitionarea unui "chevy" sh (daca esti nebun sa vrei asa ceva) sari peste etapa asta

    - acum sa vedem si cat ii duce capul pe posesorii acestor cutii, incat ne critica loganul:
    "Re: recall Chevrolet - probleme pedala de frana

    Postby oliviu » 02 Sep 2012, 22:59
    Eu si sotia nu am observat nici o problema la masina noastra si sunt un tip exigent cu masinile, mai ales cand e vorba de siguranta; ......... nu am simtit niciodata ca vre-un simptom din cele descrise in link-ul de mai sus."
    -aveo-urile au fost rechemate pentru probleme la FRANA
    -domnul e un tip EXIGENT cu masinile dar nu si-a dat seama de problemele la pedala de frana (desi multi de pe forumul lor au recunoscut ca e ceva acolo)
    - el mai e si exigent la siguranta masinii, asta explica faptul ca a ales o masina de 1,5 stele la ncap )) suuuper

    - altcineva mai zicea ca are "chevy" aveo fara servo si ca la 9700 de euro isi lua logan tot fara servo (aia sa o creada el ca la 9k euro loganul nu avea servo, si ce s--a intamplat cu dotarea excpetionala a aveo-ului care era superioara loganului? amuzant e ca el avea mp3 player dar nu avea servo. si aici e exact ce am zis mai sus: briz-brizuri menite sa fure ochii fraierilor, ca trebe sa fi fraier sa nu iti dai seama decat dupa saptamani bune ca nu ai servo la masina.
    si culmea - domnul mai avea tupeul sa isi dea cu parerea ca e mai bun aveo ca loganu' - eu transmit pe calea asta ca unu care e atat de habarnist incat la achizitionarea unei masini nu isi da seama ca nu are servodirectie, e indicat sa taca si sa nu isi dea cu parerea in domeniile oamenilor mari. el sa se uite la culoarea masinii si nu la altceva ca nu e in stare de mai mult).
    sigpic

  • #2
    Tare.
    Nu te superi ca te-ntreb: esti din echipa PR de la Dacia Mioveni?

    Threaduri Logan vs ... sunt deja foarte multe, pe toate s-a concluzionat deja ca Loganul e the best, asa ca nu vad rostul inca unui thread similar unde se va ajunge la flame si porcaiala.

    Comment


    • #3
      nuu. era pus de amuzament. asa cine vrea sa se delecteze. nu e pus pentru certuri. uite aici inca una tare:
      Probleme diverse Chevrolet Cruze

      Postby Chryss » 14 Dec 2011, 01:40
      Salutari, eu sint nou pe aici dar nu sint nou in privinta Cruze-ului!Eu acum am probleme mari cu ea!La numai 32 000 km mi-a picat motorul!!Am fost la reprezentanta si mi-au spus ceva de genul ca axul de variatie ulei s-a rupt si motorul nu a avut presiune de ulei fapt ce a dus la decesul motorului iar ei au spus ca nu au ce sa ii faca si ca trebuie sa sune la Chevrolet in Ungaria sa ceara pareri!Ceva sugestii?
      sigpic

      Comment


      • #4
        NU vreau sa imi dau cu parerea despre alte masini pe care nu le-am condus sau detinut dar nici loganul NOU nu merita banii.
        Adica sa am 10.000 de euro nu i-as da pe un logan, si pe nici o masina low cost noua, probabil as lua ceva SH.
        Dar cum n-am avut acest bani ci doar undeva la 5000 EUR nu am vrut un SH vechi de 10 ani si obosit si am luat logan cu dotari si 3 ani vechime.

        Daca ai buget de 15000 EUR deja poti lua ceva nou strainez destul de bun.

        Acum sunt si la logan multe lucruri care aduc a ieftineala dar la banii care i-am dat pe o masina relativ noua am pretentia doar sa fie fiabila si o iau asa ca atare.

        Daca iei toate forumurile la mana cred ca numai astfel de discutii gasesti gen VW si motorul de 2.0TDI BKP...

        Comment


        • #5
          Am avut Aveo modelul 2006, 1.2 benzina.
          Probleme:
          1. Cea mai mare problema: etajarea cutiei de viteza. Motor mic si caroserie grea + cutie etajata LUUUUUUUNG = dezastru la performante si consum. Aveam sub 1500 rpm in treapta 5 la 60 km/h.
          2. Consum foarte mare. Deoarece nu tragea deloc, si trebuia fortata, ajunsesem la un consum de 13-14% in Bucuresti.
          3. Dezechilibru frane. La franare de urgenta, una din rotile fata se bloca, cealalta nu, ceea ce facea ca masina sa traga serios intr-o parte.
          4. Revizii FOARTE scumpe si, ca sa iasa pretul cat de cat acceptabil, ei puneau standard un ulei nepotrivit pentru acest motor, si de asemenea "uitau" de anumite schimburi la termen, cum ar fi lichid de frana, antigel. (eu de fiecare data le-am cerut sa faca ce trebuie si sa puna ulei bun, de aceea m-au costat foarte mult reviziile).
          5. Discuri de frana fata ovalizate.
          6. Usa sofer lasata, la 35000 km.
          7. Materiale interior de proasta calitate: nu se mai vedeau inscriptiile de pe butoanele geamurilor electrice, manete semnalizare, cat si alte comenzi.
          Probabil ca mai sunt si altele, dar nu imi amintesc acum.
          Pe scurt, o masina de toata jena.

          Comment


          • #6
            Originally posted by pilifida View Post
            La inceputul postului vreau sa mentionez ca nici pe departe nu cred ca am avion. Dar am vazut nsite aberatii de la unii de m-a luat durerea de cap si de aceea am decis sa imi fac cont aici si sa mai si postez.

            - altcineva mai zicea ca are "chevy" aveo fara servo si ca la 9700 de euro isi lua logan tot fara servo (aia sa o creada el ca la 9k euro loganul nu avea servo, si ce s--a intamplat cu dotarea excpetionala a aveo-ului care era superioara loganului? amuzant e ca el avea mp3 player dar nu avea servo. si aici e exact ce am zis mai sus: briz-brizuri menite sa fure ochii fraierilor, ca trebe sa fi fraier sa nu iti dai seama decat dupa saptamani bune ca nu ai servo la masina.
            si culmea - domnul mai avea tupeul sa isi dea cu parerea ca e mai bun aveo ca loganu' - eu transmit pe calea asta ca unu care e atat de habarnist incat la achizitionarea unei masini nu isi da seama ca nu are servodirectie, e indicat sa taca si sa nu isi dea cu parerea in domeniile oamenilor mari. el sa se uite la culoarea masinii si nu la altceva ca nu e in stare de mai mult).
            Pe orice club ai intra ca e el Logan Vw Bmw Hyundai Porsche ai sa gasesti probleme pentru ca ...inca nu s-a inventat masina perfecta. SI ce face orice posesor suparat- isi face repede cont si isi spune off ul.

            Dar eu nu inteleg de ce nu ti-ai facut cont pe chevrolet club sa ii spui omului verde in fata ce te doare si ce parere ai- sunt f multi oameni care nu stiu cu ce se mananca Logan ul plus ca... nu e frumos sa dai intr-un om fara ca el sa aiba posibilitatea sa se apere- asta e lasitate.
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • #7
              1. Nu ma cobor la nivelul celor care.intra si.fac gura de.logan si ei au altele
              2. Am intentionat ca in cazul in care e cineva.nehotarat sa intrr si sa vada o comparatoe cat mai completa. Intr-adevar probleme sunt peste tot dar la unele.modele sunt exagerate. Si am subliniat chevroletul.pentru ca.multi.il.preferau pentru consoderentul materialelor.interioare.mai de calitate. Uite ca.nu sunt: la.logan nu se cojeste.volanul,nu se ciobesc manerele i.nu se zgarie.plasticul LA.ATINGERE

              [QUOTE=Drogas;1363182]NU vreau sa imi dau cu parerea despre alte masini pe care nu le-am condus sau detinut dar nici loganul NOU nu merita banii.
              Adica sa am 10.000 de euro nu i-as da pe un logan, si pe nici o masina low cost noua, probabil as lua ceva SH.

              Aici sunt de acord cu tine. Doar ca e problema loteriei. Masina second poate fi "cinstita" si este buna si toate cele, dar poate sa aiba si multe defecte ascunse si sa iti iei o mare teapa si sa stai dupa numa in service-uri. E la atitudinea fiecaruia. Si eu m-as fi gandit ca la 9k euro mergea un audi A4, un astra gtc, ford focus si lista poate continua. Acum depinde de mentalitate si de factorul de risc
              Last edited by pilifida; 30 October 2012, 22:50. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by pilifida View Post
                1. Aici sunt de acord cu tine. Doar ca e problema loteriei. Masina second poate fi "cinstita" si este buna si toate cele, dar poate sa aiba si multe defecte ascunse si sa iti iei o mare teapa si sa stai dupa numa in service-uri. E la atitudinea fiecaruia. Si eu m-as fi gandit ca la 9k euro mergea un audi A4, un astra gtc, ford focus si lista poate continua. Acum depinde de mentalitate si de factorul de risc
                La 10.000 de euro pe o masina SH de 2-3 ani cumparata de noua din Romania, primul proprietar si cu 35-50 de mii de km cu istoric verificabil la reprezentanta pare o investitie buna...

                Comment


                • #9
                  Pare o investitie buna insa la ce am vazut in ultimele zile m-am cam lasat de sportul asta al masinilor sh. Masini vandute de dealeri manarite, curatate, efectiv abia scoase la liman sa mai arate a masina din 2008. Atinse, sterse pe anumite portiuni din cauza neatentiei si miserupismului celui care a folosit masina. Rar vinde cineva o masina buna pentru ca are probleme financiare, majoritatea sunt ori cu probleme tehnice, ori trosnite bine ori au preturi umflate cu pompa.
                  Masina sh trebuie sa cauti abitir daca vrei ceva bun, altfel o iei, o folosesti si cand cade o arunci in Dambovita.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Fiecare padure are uscaturile ei. Daca iti spun cate am schimbat eu la Focusul meu ai zice ca e cea mai proasta masina. Si by the way, se intampla si la case mai mari gen Audi, BMW, Mercedes. Ia intra pe forumurile lor si arunca un ochi pe acolo, apoi o sa te convingi.

                    Comment


                    • #11
                      chevrolet cruze:
                      "Am achizitionat un Chevrolet Cruze, oct. 2010 si de atunci a aparut calvarul ptr mn. Ma asteptam ca o masina de 15000 Euro sa arate altfel, in afara de designer totul este de proasta calitate( ansamblare, la 2 luni de zile si 1500 km parcursi tobe ruginite, schimbat suporti bara spate, zgomot la mici denivelari ca intr-o caruta etc.)."
                      am incheiat citatul.

                      - in principiu daca are 2-3 ani vechime masina second se poate cere si o carte de service sa ii vezi istoricul. si atunci as zice ca e "curata"
                      Last edited by pilifida; 31 October 2012, 12:43. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Probleme frana Logan
                        Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


                        Probleme injectoare DCI
                        Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


                        Rugina la Logan
                        Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


                        Astea sunt doar cateva probleme la masinile Dacia. Asa si ce? De-aia nu mai poti tu sa faci multi kilometri cu masina?
                        Si de ce citezi numai de pe Chevrolet club- ai o problema cu acest brand?
                        Intra si pe Vw Hyundai Opel Kia Renault ca gasesti probleme si acolo la greu.
                        Dar asta sa stii ca nici nu ridica valoarea Loganului si nici nu se va strica mai usor/ mai greu masina.

                        Da e o optiune masina SH - eventual Audi A4, Vw Passat- masini de-astea 'a la romani' sa te dai smecher 'ia uite vecine ce mi-am luat- ce faci cu rabla aia de Logan?'
                        Si cand pica un injector iti plangi in pumni ca te costa cat te-ar fi costat intretinerea la Logan 5 ani.
                        Cat despre masini 'boboc' de 2-3 ani pe care le iei cu 10,000,...
                        Tineti minte de la mine o vorba: Doar 5% din cei care le vand dupa 3 ani si probabil alti 5 % din cauza problemelor grave financiare, le vand ptr ca s-au plictisit de ele si vor altceva, mai ales daca prinzi vreo 'super oferta'de pret.
                        Restul de 90%... troznite grav (multe chiar dauna totala), kilometri dati inapoi, probleme grave pe la motor, oameni ajunsi la saturatie dupa t spe probleme sau de costuri f mari la intretinere.
                        Mai e o categorie f interesanta la SH- masini de prin 2007-2010 aduse din Germania cu 60,000 km la bord ' a fost a unui pensionar care o folosea sa se duca la piata'. Astea sunt cele mai tari oferte.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #13
                          Daca e sa cauti masina de 2-3 ani din RO cu carte service si istoric la repezentanta... e greu sa iei teapa.

                          Faci si autotest pentru lovituri la caroserie si la reprezentantaverificare la KM avuti la fiecare revizie.

                          E cea mai sigura metoda sa iei masina si neaparat primul proprietar.

                          Comment


                          • #14
                            Volan cojit !

                            Postby valir30 » 31 Oct 2011, 15:17
                            De ceva timp a inceput sa mi se toceasca volanul, luandu`se putin cate putin acea vopsea dupa el, in ultima vreme am vazut chiar ca pielea dupa el se rupe usor usor in vreo 2 locuri. Intrebarea e: exista vreo solutie\vopsea sa il refac ?
                            Precizez ca volanul este din piele, masina are 3 ani si 50 de mii de km."
                            minunat! nu cred ca s-a mai auzit de asa ceva. de obicei cand iti iei o masina sh te uiti la volan si la schimbator (la uzura lor) si incerci sa ghicesti daca km indicati de vanzator sunt reali. se pare ca la achizitionarea unui "chevy" sh (daca esti nebun sa vrei asa ceva) sari peste etapa asta

                            Problema cu tocitul/stersul/etc volanului nu cred ca conteaza prea mult masina de exemplu:
                            - Pe un ford, achizitionat la 37 500 km (volanul nu prezenta nici o urma de uzura) in 1000 km a inceput sa se uzeze (aici, am ajuns la concluzia ca e din vina mamei mele care a condus-o in perioada aceea vreo 600 - 700 km purtand inele pe fiecare deget). Cand as vrea sa vand masina, sigur nu ma va crede nimeni ... dar chiar e adevarat.

                            - La Sandero fratelui meu, dupa nici 40 000 km arata volanul ca dupa razboi, ros complet.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Drogas View Post
                              Daca e sa cauti masina de 2-3 ani din RO cu carte service si istoric la repezentanta... e greu sa iei teapa.

                              Faci si autotest pentru lovituri la caroserie si la reprezentantaverificare la KM avuti la fiecare revizie.

                              E cea mai sigura metoda sa iei masina si neaparat primul proprietar.
                              Si ce iei in 9-10K EUR -masina de 2-3 ani sa aiba carte service nelovita si putini kilometri?
                              Chevrolet Cruze/Aveo , Opel Astra, Hyundai I30/Kia Ceed, Duster, probabil o Skoda sau Golf benzina 80 de cai. Adica tot masini low cost.
                              Ca masini adevarate care au costat de noi peste 17,000 EUR sa le iei cu 10,000 dupa 2-3 ani...hm- mai greu.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google